He bah, wat zijn er weer een hoop meiden bijgekomen balen dat de zijn gekomen zeg! Hier rest mij niks meer dan: WACHTEN. Gatverdamme.... ik ben een Ram, ik kán niet wachten.... hahahahahaha
Oh, spannend Loesjuh! Ga maar lekker aan de klus dan , pasgeleden wat supertips gekregen van Bianc, staan ook ergens in dit topic!
Hier meld zich nog een Ram! Hahaha Idd, dat wachten is niks voor ons rammen. Maar goed, zit nog 'net' in de klusperiode en daarna mag ik ook weer...............pffff. Dit is echt het minste gedeelte van alles, en het went noooit! grt.
Welkom aan alle nieuwe meiden en alvast veel succes en klusplezier toe gewenst. Ik denk dat ik aankomend weekend mijn vruchtbare periode in ga. Tenminste als ik uit ga van mijn normale cyclus. Dus vanaf volgende week kom ik gezellig op de wachtbank zitten. Houden jullie een plaatsje vrij? Ennh ik ben een leeuw maar brul ook van ongeduld
ik kom me ook weer melden ook hier zijn de weer gearriveerd op naar een novemberkindje dan maar wie weet hebben we aankomende maand geluk kuzz
hier hetzelfde verhaal zit tegelijk met jou straks op de wachtbank denk ik.. klusperiode is al begonnen
Meiden, heb even jullie mening/advies nodig... Vanmiddag toen ik naar de wc was geweest( voor te plassen) nog geen half uur later was alles nat tot aan mijn spijkerbroek toe. er liep allemaal een soort slijm uit. net kwam ik lekker uit een warm bad en had ik weer het zelfde verhaal.. weer het zelfde slijmsoort. wat wittig spul. het liep er gewoon uit. kan iemand me vertellen wat dit in houd? het lijkt me sterk dat het een verschijnsel is want ik heb de innesteldag nog niet gehad..(tenminste daar ga ik vanuit) weet het nl niet precies omdat het de 1e keer is dus ben uit gegaan van 28dgn. sorry voor de misschien iets onsmakelijke vraag maar wou weten of hier meer meiden vaker last van hebben gehad. zoiets heb ik nl nog nooit gehad..
is het doorzichtig? als het lijkt op eiwit zeg maar dan kan het zijn dat je eisprong nog moet komen en dan zou ik vanavond nog maar eens aan de klus gaan..
Nou kristel dan zou ik maar goed klussen de komende dagen want het kan betekenen dat je ei eraan komt veel klusplezier en zaadjes zoek je goede weg naar dat ei alle dames die ongie zijn geworden balen hoop dat jullie deze maand wel geluk mogen hebben!
helaas, denk dat ik me voor volgende maand vast ga inschrijven Mijn vriend is er vanavond niet maar had ook nog niet anders verwacht hoor dat het de 1e keer al raak zou zijn.. ik zou eigenlijk dus 5 feb NOD hebben, ga nu uit van 8 feb NOD.. als ik dan de 9e nog niet ongesteld ben zal ik eens testen...
Bedankt Lot23 en Fem. Heb daar ook last van en nu weet ik dus waardoor het komt. Liep er gister echt smerig. Maar gister gaf de ovulatietest positief aan, dus binnen 48 uur moetr mijn ei komen, maar hoe tellen ze die 48 uur? Is dat dan donderdag of vrijdag of rekenen ze dan woensdag of donderdag dat mijn ei moet komen? Snappen jullie het nog? vanmorgen was mijn temp. nog niet hoog. Gaat die nou omhoog na je ei of op de dag dat je ei moet komen, dus bijv. woensdag komt ei dan woensdag ochtend hoge temp of dan pas donderdagochtend? Hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt. Liefs essiee
koekoek meiden, momenteel enorm last van gebroebel in mijn onderbuik en enorme winderigheid, vervelenddddddddd en ook vaak steken overal in onderbuik, denk niet dat prijs zal zijn deze maand, is wel nog vroeg om te zeggen.... succes allemaaaaaaaal xxxxxxxx
Hallo dames, hoe is het hier? ik heb nog veel warme gezellige plekjes op de wachtbank, wie komt me gezelschap houden? kusjes!