NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    haha ja dat lijkt me een beter plan berna ga jij maar lekker klussen en dan kom je daarna maar :)

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Franklin, ik kom wel gezellig bij je zitten :D!

3. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    Hej Fem,

ik zie dat je de 20e gaat trouwen.. ben je al op jurken jacht?

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Kristel: Yep, heb zelfs al een jurk gekocht (maar die kan vermaakt worden en toen ik hem aanhad heb ik wel ff nagedacht omtrent trouwen met een buikje ;)), eind maart komt mijn jurk eindelijk! Yahoo

5. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    oh wat leuk, en idd je moet wel overal rekening mee houden. maar als hij vermaakt kan worden is het natuurlijk geen probleem.
    was het zo gepland dat jullie zwanger zouden worden/zijn als je ging trouwen?

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, we wilden heel graag zwanger zijn als we gingen trouwen, maar ik wilde eigenlijk pas begin april stoppen met de pil (ben ik ook jarig, was een verjaardagscadeau voor mijzelf: Laatste pil nemen ;)), totdat aanstaande manlief graag eerder wilde stoppen... tja.... dat is niet zo'n moeilijke keuze he? ;) wij zitten ook in de 1e ronde, net zoals jullie!

7. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    mag ik vragen hoe jij weet dat je een cyclus hebt van 30 dagen?
    ik heb maar de pil cyclus aangehouden van 28 dagen. zal vast niet kloppen maar dan is er een begin.
    we zitten ongeveer wel tegelijk jij kan 1 dag later als mij testen...

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohnee, dat weet ik helemaal niet, ik heb maar wat gedaan hoor, ik dacht altijd dat mijn cyclus pas begon op de eerste dag dat ik begon met de pil (wat een leek ben ik he?), dus 3 weken pil slikken, daarna werd ik altijd na ca. 4 dagen ongi en dat ben ik dan ca. 5 dagen. De eerste cyclus is toch afwachten natuurlijk, bij de volgende maand (als het niet raak is, wat ik niet hoop natuurlijk) hou ik de aantal dagen aan van deze cyclus.... ik weet het ook niet hoor meid.... :)

9. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    ach troost je van mij is het ook puur een gok.. was ik maar zo'n vrouw die het kon voelen als het zo ver was.. ik hoop ook dat het volgende maand raak is.. zou wel een heel mooi geschenk zijn al zo vroeg.. maar als ik soms kijk dat sommige meiden al 13 x bezig zijn geweest zakt de moed me in de schoenen. ik dacht dat het iets makkelijker ging.
    de pil slikken deed ik ook altijd maar volgens het boekje, want ook van die dingen begreep ik nooit geen toet..

heb je al wat voor tekenen?
    ik denk dat ik dingen verbeeld haha.. heb de inesteldag pas de 27e dus vanaf dan kan je verschijnselen hebben(nagevraagd bij de VK forum) maar soms denk ik nu al dat ik misselijk ben.. zit gewoon tussen de oren. denk dat ik iets te graag wil

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Heel herkenbaar hoor meid, wat ik wel heel erg heb, ik werd 8 jan. ongi, een week na de eerste dag (dus ik was niet meer ongi), kreeg ik heel erg steken in mijn buik en dat heb ik nu nog, niet zo erg dat ik niet kan lopen ofzo, maar meer een soort van "rommelig" gevoel wat ik dus echt continue heb... :( zo gek......

Verder heb ik het gevoel alsof mijn (.)(.) wat groter zijn geworden en dat had het mannetje ook al.... maar dat kan natuurlijk ook van mijn ei zijn.... enneh.... ff denken hoor....stemmingswisselingen (ben nu heel vrolijk maar kan zo omslaan) en ben HEEL assertief ineens.... en heb een soort van "bal" in mijn buik (als ik erop druk voelt mijn buik hard aan), ik wijt het niet allemaal aan het stoppen met de pil, maar dit zijn wel dingetjes wat me opvalt waar ik ineens "last" van heb..... ik zou mijn innesteling de 29e moeten hebben...... waar heb jij last van?

11. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    ik was deze week bij de slager en ik dacht hier moet ik snel weg kon de lucht niet verdragen. daarna was ik in de kaaswinkel en had het zelfde. ik heb 1 dag echt last gehad van wat steken aan de linkerkant bij mijn lies. ben wel wat meer moe voel me smorgens niet echt uitgeslapen terwijl ik heel veel slaap. moet mijn haar iedere dag wassen want het is zo vet als iets. terwijl ik 2 maanden geleden net andere shampoo had gekregen van de kapper en ik het daar enkele dagen mee uithield zonder te wassen. ook ik heb een hele harde buik zo net boven het schaambeen. maar ook de kwaaltjes komen en gaan dus ga me er niet te veel op vast binden. ik hoorde van mijn moeder dat ze nergens last van had dus kan goed zijn dat ik ook zorgeloos er door heen kom...

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nee, ik pin me er ook niet teveel op vast, ik denk dat mijn lijf gewoon een beetje op orde moet komen, dat harde gevoel blijft bij mij ook heel erg aanhouden.... misschien een langleven ei? (hahahahaha), hoe gek het ook klinkt; ik hoop toch wel een beetje dat ik ongi wordt zodat ik inzicht heb in mijn cyclus.

Of nee, laat ik het beter verwoorden: Ik hoop dat ALS In ongesteld wordt dat ik het lotjes ben en niet dat ik een hele lange cyclus heb want anders ga ik mezelf gekmaken......

Ik ruik op het moment helemaal niks (ben vrkouden) dus ik heb geen last van stinkende luchtjes, hihi. Mijn ouders weten nog niet dat we gestopt zijn met de pil......bij jou wel?

13. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    nee mijn ouders ook niet, maar dit heeft ze wel eens ooit verteld.. ook dat zij er 9 maanden over heeft gedaan.. dus ja die dingen zijn een beetje bijgebleven

14. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    hoelang duurde het voordat caruli jou gependeld had? ik heb haar ook gemaild en die andere vrouw ook. maar heb nog geen antwoord terug. ben zo nieuwsgierig.. als het klopt zou jij volgende keer al aangeteld zijn:D

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik denk dat het een kleine week duurde bij Caruli.... is er nog iemand die pendelt dan? Bij mijn ouders duurde het 4 jaar.... hoop dat dit ons bespaard blijft, maarja, we hebben het niet voor het zeggen he.... :)

16. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    ik meng me er ook mar even in hoor :)

Mijn ouders/schoonouders weten ook niet dat we bezig zijn met zwanger worden. Maar nu zijn we al ruim een jaar bezig en morgen gaan we voor de 2e keer naar de HA. Vanavond wild eik het vertellen tegen mijn ouders, maar ik durfde niet... Was bang dat ik zou huilen en wilde eigenlijk dat mijn man erbij zou zijn voor de emotionele ondersteuning. Ik denk dat we toch dit weekend wel een rondje ouders gaan maken, dan kunnen zij ook meeleven met ons.

Maar ja, dat is natuurlijk voor jullie nog niet echt aan de orde als je in ronde 1 zit.
    Ik wilde het gewoon even van me afschrijven. Ik ben eigenlijk best zenuwachtig voor morgen namelijk...

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Marieke, ja, dat kan ik me best wel voorstellen hoor, ik denk datik het op een gegeven moment ook wel tegen mijn ouders zou willen vertellen in jouw situatie, het is ook niet makkelijk natuurlijk, maar ik denk dat je wel veel steun bij je ouders zult krijgen, alvast heel veel sterkte.

*Knuffel*

18. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    dank je wel Fem!
    Ik ga nu in elk geval lekker slapen, dan zien we morgen wel weer verder :(

19. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    @ fem: ja er waren er 3 hier op het forum zag ik alleen 1 was met zwangerschaps verlof..
    hoop ook niet dat jij er 4 jaar over doet.. pff dan zou ik echt wanhopig worden. maar het zegt natuurlijk helemaal niets.

@marieke:
    welkom, klets gezellig mee. jeetje wat vervelend dat het niet echt wil lukken bij jullie. ik zou ook de wanhoop nabij zijn. en als ik dan van die "gevallen" als jou bekijk wil ik daar liever niet aan denken, maar ook dat moet je in je achterhoofd houden.
    wat ga je morgen bij de HA doen. een gesprek? misschien is het toch wel erg fijn dat je ouders/schoonouders het weten. kunnen ze met je meeleven en weten ze waarom je het soms wat moeilijk hebt..

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik ga ook nog even bij de pendels kijken dan, en dan ga ik nog 1 keertje klussen (gisteren eisprong volgens banner) en dan lekker slapen, ik ben er morgen waarschijnlijk weer. Weltrusten meiden!

Deel Deze Pagina