Ik heb de laatste tijd zoveel verhalen gehoord over mk. Het lijkt me echt verschrikkelijk om zoiets mee te maken. Maar we moeten vooral positief blijven denken. Ik hoop dat deze maand voor velen van jullie positief is! Ik ben al iedere dag aan het testen of ik mijn ei al heb en dan klussen!
@ sylvia, dat gevoel ken ik. Had het ook bij me vorige zwangerschap. ik wist het zeker. ik vertrouw daar nu weer op. Ik zie dat je gaat trouwen. heb je al veel geregeld ? @Chrisje79 voortaan gewoon niks meer zeggen. Mannen vinden het toch veel leuker als het geen "verplichting " is. Athans dat merk ik hier wel. Mijn banner klopt helemaal niet meer zie ik. Heb me ei vandaag maar volgens mij heb ik die allang gehad. Vandaag toch maar klussen voor de zekerheid. Beter te veel dan te weinig.
Hoi hoi, Wij gaan idd trouwen, waar we natuurlijk heel blij mee zijn We hebben nog niet alles geregeld, mijn vriend heeft me net voor kerst ten huwelijk gevraagd toen hij me als verassing mee had genomen naar Londen! Op zn knieen, was echt zo mooi! We hebben wel een locatie maar we moeten nog kijken hoe we het precies allemaal gaan doen..ook nog kleding uitzoeken Spannend allemaal! Ik hoop dat k toch zwanger mag trouwen, zou mooi zijn! Maar is afwachten.. KLussen doen we alweer vanaf vorige week om de dag.. Ik heb vandaag trouwens weer heel veel doorzichtige afscheiding (waterly, dus je zeggen tegen vruchtbaar aan...vorige week vrijdag had ik eggwhite en vanaf vorige week dus bijna elke dag waterly... Voel ook soort ongi achtige krampjes en last van mn borsten..raar allemaal maarja, misschien toch nog vand e mk ook al was test heel snel helemaal negatief (was week na nod dus ongi geworden) Net zag ik dat ik heel vloeibaar witverlies had, als melk..heb ik nog nooit gehad..vreemd ook maarja..zal er wel bij horen..gezien mijn temp heb ik nog geen ei gehad..afwachten weer wat mn temp morgen is.. Oja, mijn banner weet ik dus nog niet of die klopt..als mn ei geweest is weet ik zeker mn nieuwe nod Jotum30: grappig dat jij dat ook zo'n gevoel hebt gehad..ik heb dit dus nog niet eerder gehad...(heb het nu dus vanaf paar dagen) Heb gewoon heel positief gevoel over zwanger worden en blijven nu...ik werk op kdv en hebben nu heel veel zwangeren moeders (ook die net zwanger zijn)..als ik dan met die moeders praat krijg ik ook zo'n gevoel over me, heel gelukkig gevoel, net alsof ik zelf ook zwanger ben...tja, ook raar maar ook weer moeilijk te omschrijven hoe dat precies voelt! Liefs Syl
Ik sluit me bij jullie club aan! Mijn NOD ligt rond Valentijnsdag [-o< Ik ben deze maand (de 7e alweer voor ons) begonnen met ovutesten. Tot nu toe geen ei opgespoord, maar wel cervixslijm gehad en vochtige afscheiding...dus toch maar even flink geklust voor de zekerheid alvast Oooh, ik hoop zo dat het deze maand 's raak mag zijn! Jullie ook veel succes deze ronde....! \/
hoi Marieke, Las dat je vandaag voor de 2e keer naar de huisarts ging. hoe ging het? Kan me voorstellen dat je zenuwachtig daarvoor bent. Ik hoop dat het 'goed' ging! Groetjes, Marit
Nou meiden ik ga jullie verlaten, want ik ben gisteren weer naar het ziekenhuis geweest voor mijn schildklier en nu blijkt dat ik weer een radioactief jodium behandeling moet ondergaan Ik baal er ontzettend van Nu moeten we na mijn behandeling weer een half jaar wachten voordat we pas weer kunnen beginnen BAH BAH! Alle meiden heel veel succes hier en tot over zo'n 7 mnd Ciao
Oh Nic, wat balen voor je meid Via deze weg een hele dikke knuffel voor je en ik hoop dat als de zes maanden voorbij zijn dat het jouw beurt is om zwanger te worden. Heel veel sterkte van mij. xxx
ohw wat k*t zeg Ik hoop voor je dat de 6 maanden snel voorbij zijn, en dat je dan snel zwanger mag zijn. Dikke knufflel van mij Liefs Ikke
Ten eerste Nic79 heel veel sterkte! En pfff ja wat duurt dat wachten lang, maar als ik het dorp hier moet geloven ben ik al lang en breedt zwanger. Zegt mijn mams vanmorgen wil je niet meer met je haren in een staart naar de winkel gaan , want iemand had tegen haar gezegd dat ik zwanger was omdat ze dat kon zien aan mijn haren want ik had ze niet goed zitten (normaal heb ik mijn haar los en gestylt met een stijltang) Mag ik ook een keer een baaldag hebben en geen zin hebben om mijn haar te doen! Ben je meteen zwanger als het zo werkte dan had ik mijn haar altijd wel in een staart ! haha Tja dat krijg je in een dorp he ach ja nog even wachten misschien heeft ze gelijk hahaha dat zou mooi zijn kus
Jaa sorry hoor ben ik nog eens Ik keek net eens f naar mijn banner en nu snap ik er f niks meer van. Er staat dus; dag 23 van de cyclus nog 6 dagen totdat ik kan testen Wanneer moet ik nou dan ongi worden met een cyclus van 28 dagen? Mijn berekening zegt dan woensdag 31 Januari! terwijl ik eerst dacht 2 februari? Snapt iemand het nog?
goedemiddag dames nic ow wat ontzettend vervelend nieuws ik wil je bij deze heel veel sterkte toewensen en hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt suiske als je rekent vanaf je ongi dag kom je toch goed uit lijkt me meiden allemaal heel veel succes gr maria
oh oh Mag ik nog wel hierblijven dan nu hoor ik dus eigenlijk weer bij januari haha dat ik me zo vertelt heb zeg Snap er zelf niks van
Wie weet dit? : Ik lees al een tijdje met jullie mee en vind het hartstikke leuk om met anderen te kletsen hierover (vooral omdat je het er met vrienden en familie niet echt over hebt, omdat ze dan blijven vragen enzo). Maar goed, nu is het aan mij om een vraag te stellen, want weet ff niet wat ik hiermee aan moet. Ik ben in december gestopt met de pil en netjes na een cyclus van 28 dagen ongesteld geworden op 9 januari. Heb weinig last van ontpillen, maar ben nog niet zover dat ik mijn ei kan voelen ofzo. Volgens de banner had die afgelopen maandag moeten zijn en we hebben dan ook goed geklust. Mijn NOD is 6 februari. Maar nu komt het.... Ging net naar het toilet en met afvegen had ik wat slijm met wat bloed aan het w.c.papier. Heb er voor de zekerheid maar even een tampon in gedaan. Wat kan dit zijn? Een vervroegde menstruatie of een innesteling of misschien een ei met wat oud bloed erbij? Ik weet alleen niet of een innesteling na 4/5 dagen van ei plaatsvind. Misschien meiden met ervaring? Dan hoor ik dat heeeel graag. Ik ga de komende uurtjes maar heel vaak het toilet opzoeken om te kijken of het slijm/bloed verlies aanhoudt of dat het toch een hele vroege menstruatie is. Ik hoop op wat reacties!