@ nic79 sterkte en we hopen je over 6 maanden weer terug te kunnen zien.. @dootje24 sorry kan je echt niet helpen maar een innesteling lijkt me wel heel erg vroeg..ben zelf pas bij de 1e ronde dus voor mij is het helemaal nieuw
Ja en tvtje zal ook wel makkelijk zijn dan vermaak ik me helemaal. @ Dootje kan dus van alles zijn. Innesteling enz. Ik zou gewoon even af wachten als je nergens anders last van hebt. @ Nic79 ik snap helemaal dat je hier van baalt. Veel sterkte ermee.
Nou, het is alweer gestopt. Dus geen vroege menstruatie ofzo. Misschien dan toch een innesteling? Maar dan erg vroeg he!
als je bruinslijm hebt rond je innesteling wil het dan 100% zeker zeggen dat je niet zwanger bent? ik zie vaak mensen schrijven als ik maar geen bruinslijm heb want dan word ik ongesteld?
Hé meiden, Een week weggeweest dus jullie snappen waarschijnlijk wel hoeveel pagina's ik bij te lezen had... Zo zeg! 1 zwangere erbij las ik, gefeliciteerd! Maar daar kunnen er natuurlijk nog veel meer bij, maar dat zal nog even afwachten zijn. Het is natuurlijk nog geen februari. En 3 meiden met een miskraam... Silvia, Bianc en LinB.... Heel erg balen meiden. Een dikke knuffel en ik hoop dat het snel weer raak mag zijn én blijven! Ik had afgelopen dinsdag ineens wat rekbaar doorzichtig slijm, volgens mij een teken dat je eisprong eraan kom toch? Dinsdag zou alleen wel erg snel zijn (10 dagen na mn NOD). Rekbaar slijm was een dag later alweer weg. Is dat slijm eigenlijk een teken dat je je eisprong die dag hebt, of duurt het dan nog een paar dagen?
zo dames het is gewoon hartstikke gezellig op de wachtbank! en non-alcoholische cocktails zijn een goed idee fem daar heb ik wel zin in hopelijk gaan we met de hele wachtbank in een keer door naar de oktobermama's!
Hoi Marit en alle anderen Ja, vanmiddag dus naar de huisarts geweest met mijn temperatuurkaartjes. Mijn eigen HA was er niet, maar de vervangster is zo vreselijk aardig, dat ik voortaan altijd maar op vrijdag naar de HA ga Goed. We hebben haar mijn temp.kaartjes voorgelegd en mij histori wat betreft menstruatie vanaf het moment van stoppen met de pil. Haar voorzichtige conclusie hieruit was, dat ik helemaal niet zo regelmatige cylcus had, wisselend tussen de 17 en 33 dagen... En dat mijn temp. niet in de grafiek dusdanig stijgt en boven blijft dat ze bang is dat ik wellicht geen eisprong heb. Dus we hebben een verwijzing naar de gyn. gekregen, waar ik nu een afspraak mee ga maken. Die gaat dan mijn man zijn zwemmertjes bekijken en bij mij de eisprong onderzoeken. We moeten afwachten... Gelijk erna zijn we naar mijn ouders gegaan, ik wilde het ook maar gelijk aanhen kwijt. Dat was een emotionele 'happening'. Poe hee, dat had ik niet verwacht. Maar ze zijn wel ontzettend lief en vinden het fijn dat ze nu met ons mee kunnen leven. Heel verhaal zo, ik vind het lief van jullie dat je zo meeleeft! Dat doet me goed!
@Marieke: ik dacht dat je als je een cyclus van boven de 21 dgn hebt, je eigenlijk altijd wel een eisprong hebt... Zeker als je ook gewoon ongesteld wordt... Maar dat is dus niet zo. Ik hoop dat er snel wat uitkomt bij de gyn!
Jeetje marieke dat was een pittig dagje voor je, Gelukig dat je ouders zo lief voor je zijn. Kan me voorstellen dat je blij bent dat je het aan hun kwijd kan, Heb je verder nog aan mensen verteld dat jullie bezig zijn? Ik hou al een jaar een mn mond dicht, alleen mn tante en mn beste vriendin weet dat we er mee bezig zijn, en ik zou het nu onderhad wel eens van de daken willen schreeuwen dat we er mee bezig zijn, want wordt af en toe gek met de vraag"wordt het voor jullie niet eens tijd voor kinderen, of zijn jullie al bezig pppfff ze moesten eens weten heel vermoeiend en kan soms heel zeer doen Maar goed we geven de moed niet op he, ooit worden we allemaal beloond met een mooi lief klein spruitje
Hoi hoi, Ik las van de week dat je dat slijm ook een dag of 3 à 4 voor je eisprong kunt hebben. Ik had van de week ook dat slijm, maar een negatieve ovutest. Vandaag had ik een vaag streepje op mijn ovutest...dus misschien morgen een vette streep? Geen idee, maar we klussen voor de zekerheid maar vrolijk verder!
ik voel het, ik voel het, ik voel het Mn scharrelei is weer onderweg, zo nog maar ff hubbie verleiden
blehh heb al de hele dag zo'n vol gevoel... terwijl ik de hele dag snack trek heb... grrr dat is zo vervelend....
ach mannen denken altijd dat ze gelijk hebben.. ik laat mijn mannetje maar altijd in die waan... Jij gaat straks nog even klussen... en dan ook op het wachtbankje.. hij word wel al erg lang...