Ja ik hoop dat ik nog ff aan de klus kan, ga in iederegeval mn best doen Alleen zo jammer dat een weer een erg pijnlijke ei is poffer ff door de zure appel heen hopelijk morgen over maar die lol zal ik niet hebben
ach een lang bankje maakt niet uit, wel zo gezellig, elkaar een btje steunen, koffie, koekje erbij. Beter als er alleen zitten toch
mannetje wil niet aan de klus dan maar hopen dat er raak geschoten is. Ik zit nu officieel op de wachtbank Meiden geef die chocolade maar door. Liefs ikke
Zo ik heb weer alles bijgelezen @Nic79 Echt enorm balen meid, maar je eigen gezondheid is ook heel belangrijk. Heel veel sterkte aankomende tijd en een dikke succes knuffel. @ Marieke21 Goed dat je je verhaal nu kwijt bent en dat ze je kunnen steunen en er voor je willen zijn. Hopelijk vinden ze snel een oplossing voor je. En wordt je snel zwanger. Sterkte! Aan alle andere meiden: Welkom, veel klusplezier en aan de dames op de wachtbank: Hopelijk kom ik volgende week bij jullie zitten. Kussens liggen al klaar. Kan ik nog iets lekkers meenemen?
Ik denk dat ik ook al op de bank zit. Volgens mij heb ik mn ei al gehad. Heb vanmiddag nog geklust, dus hopen dat het op tijd was!
ff vraagje weet het namelijk ff zo snel niet meer: Hoelang blijft een ei ook al weer leven? Kan het zo snel ff niet vinden
gezellig hier op de wachtbank *neemt nog een stukje chocola* je ei blijft 12-24 u in leven heb ik gelezen.
Blurgh, ff een klaagmoment... ik voel me zo onwijs misselijk en slecht... ( ik hoop niet dat mijn inbeelding op hol slaat laten we maar zeggen )
@Marieke; wat een moeilijke en emotionele zware dag is het voor jou en jullie geweest, ik hoop dat je opgelucht bent dat je het tegen je ouders verteld hebt (maar dat zal ongetwijfeld ), toch wel fijn dat je ook mensen "in real life" hebt die met je meeleven en je steunen...... @De wachtende dames ik doe er wel een romatische komedie dvd in okay, fijn voor de emotionele hormonen @Alle klussers: zet hem op meiden Ohja en @Ikke; ik dacht ook dat je eitje ongeveer 24 uur "leeft" maar ik weet het niet 100% zeker, volgens mij is dit per vrouw ook verschillend natuurlijk...
Ja en ik geloof dat die zaadjes best een beetje dom zijn. Ik bedoel ze kunnen toch gewoon de eerste keer direct raak schieten