Waarom kan een ei nou niet gewoon 7 dagen leven.... dat zou het veel eerlijker maken, zaadjes leven soms wel 72 uur!
Ik bedoel ons eitje ligt daar lekker, te wachten. En die zaadjes die moeten dan alleen maar even de weg vinden, maar nee hoor. De ene helft gaat links de andere helft rechts en dan gaan er ook al gewoon een zooi dood omdat ze zwak zijn. En wij maar wachten. 7 dagen zou echt mooi zijn en ruim genoeg om ons eitje te vinden, maar ja..
Ik ga maar slapen. Mijn vent heeft een vriend op bezoek, dus aandacht voor mij is er niet bij. Tot morgen sweet dreams!
ik ben nog ongi,dus weinig te beleven hier voor sommige dames komt de nod al in zicht zie ik,succes klussers natuurlijk ook groetjes
hoi dames, wat is er gezellig gekletst wel weer veel om ff te lezen! maar ben er door.... marieke veel succes bij de gyn, wanneer mag je daarheen? alle dames die ongie zijn geworden balen en succes deze ronde! de klussers succes en laat die zaadjes maar gelijk goed naar dat ei zwemmen( en niet zoals hierboven staat he) de wachters houden jullie nog plaats over en de plekjes warm voor de rest bij mij duurt het nog een week en dan kom ik ernaast zitten succes met wachten en laat vanaf volgende week die babyboom februari maar beginnen! liefs
Zullen we een routebeschrijving inbrengen? Hahahaha.... Nou, mijn man heeft het weer zwaar te verduren vandaag ben ik bang. Ben zo humeurig als de pest...gatverdamme... En dat terwijl ik ieder moment m'n ei verwacht (ben voor het eerst aan het ovutesten).... Hebben jullie die stemmingswisselingen ook zo erg rond je ei? Ik was gisteren nog idioot vrolijk eigenlijk. Vind dat wel vermoeiend hoor, die schommelingen, bah. Terwijl ik 'm nou eigenlijk zou moeten verleiden natuurlijk, maar daar staat m'n hoofd helemáál niet naar nu... Gelukkig hebben we gisteren nog een sessie gedaan, dus probeer het morgenvroeg nog wel 's ... hihi
goede morgen dames hier is het wachten ook weer begonnen zie dat we weer heerlijk druk in de wachtkamer hebben {|= wil jullie allemaal succes wensen en hopelijk mogen we allemaal oktober mama's worden goed weekend gr maria
Hoi Marieke, Sterkte gewenst, fijn dat er nu wel nader onderzoek volgt lijkt me of niet? Maar ook heel spannend!
jipperke ik heb wel last van stemmingswisselingen maar eigenlijk nooit tijdens mij ei....dan ben ik alleen maar opgewekt en vrolijk. Ik krijg pas last ervan de week na mijn ei....
dag meiden, ik heb even een vraagje... ben deze ochtend opgestaan met serieus lastig gevoel in rechter borst...thv mijn tepel... maar links voel ik niks enkel rechts, nog iemand dit gevoel gehad? groetjes julie xxxxxx
als het goed is heb ik vandaag de innesteling(als het raak is natuurlijk) voel me vandaag ook niet wonderbaarlijk goed.. heb wat krampen in mijn buik lijken wel ongi krampen maar dan wat milder. en mijn buik is net een beton blok zo hard. en natuurlijk nog steeds dat overvolle gevoel... mijn geduld word zo op de proef gesteld deze dagen.. ik neem nog maar een reepje chocola...
Goedemorgen..oeps goedemiddag alweer! Alles goed hier? Het is nog lekker rustig. Ik ga ook maar weer wat nuttigs doen. tot laters 8)
ik ben bang dat we een grotere wachtbank moeten kopen iedereen heeft trouwens wel vroeg in februari NOD aan het aantal wachters te zien.... kan iedereen de spanning nog aan?
Hallo dames, na 10 dagen overtijd mag ik me eindelijk hier melden. Klinkt raar, maar ben stiekem wel een beetje blij. Had vorige week negatieve test en voelde ongi ook aankomen, dus dan ben je blij dat ze er opeens zijn. Had niet nog veel langer willen wachten. Ik ga in mijn cyclus maar gewoon even uit van deze cyclus en dan val ik net binnen februari. Zie dat ik tot nu toe de enige ben die nog zoooo lang moet wachten. Voor de dames die al op de wachtbank zitten. Toi toi toi!
hallo dame's Zijn er alweer zwangeren? Heb geen tijd gehad om terug te lezen Wij zijn maar weer aan het klussen geslagen, en niet alleen in bed We zijn het huis ook aan het verbouwen.... Pffft wat een werk
Hallo dames, We moeten maar een wachtkamer aanschaffen met loungebanken Plasma tv en een kloelkast. Misschien nog een butler eribj. Kunnen wij heerlijk wachten. Komen we de tijd goed door. Heb vanacht gedroomd dat ik zwanger was en het was zo echt dat ik vanmorgen toen ik wakker was overtuigd was. Knap vind ik dat weer van me zelf. Ga er niet veel waarde aan hechten ben gelukkig vrij nuchter. Nog 4 dagen tot feb wie is de eerste ?
Dag dames wat duurt wachten lang he, ik wacht gezellig met jullie mee hoor. Alle zwangere gefeliciteerd he. Ik,hoop me te voegen bij de OKtober mama,s. ene die routebeschrijving is een goed idee zullen ze misschien eindelijk de weg naar mijn ei vinden? groeten jennie72