NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Ik ben vóór verbouwing van onze wachtkamer...tv,dvd etc lijkt me een goede aanschaf :D

ik heb vandaag ook echt een mindere dag....ik ben al een aantal dagen moe...vandaag heb ik steekjes ter hoogte van mijn baarmoeder en ik heb af en toe steken in mijn (.) (.) Kortom heb me wel eens beter gevoeld...ben benieuwd of mijn lichaam me voor de gek houdt..

2. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    hoi lieve meiden,

bedankt voor jullie meelevende woorden,gisteravond op bed nog een keer een huilbui gehad, zal nog wel vaker gebeuren schat ik zo in..

@ikke: toen we net bezig waren wist een directe collega van mij het (zij waren ook net bezig) gaande weg het jaar wat meer vrienden in de directe kring, maar familie niet.
    Het werd wel tijd nu, want wij kregen idd ook die vragen als 'wanneer beginnen jullie aankinderen?'
    Nu antwoorden we gewoon terug dat we al een jaar bezig zijn maar dat het niet zo snel wil lukken. Dan zijn ze wel even stil. Maar gelijk kunnen ze ook meeleven. En dat doet me heel goed. Echte vrienden informeren daarna voorzichtig of ze er af en toe naar mogen vragen. Ik antwoord dan dat ik dat graag heb en dat het vervolgens aan mij is of ik die vragen ook wil beantwoorden. Soms zal dat wel het geval zijn, soms even niet.

Jij ook succes he! Wachten duurt soms lang. Ik ben even kwijt Ikke of jullie ook al bezig waren met doktersbezoek of dat jullie nog 'gewoon' aan het proberen zijn.

3. kikkie

kikkie Lid

18 dec 2006
    89
    0
    0
    even banner checken

4. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Oh ja, heerlijk zo'n wachtkamer, alleen maar zoetsappige wijvenfilms kijken. Een hele knappe butler met allemaal verse sapjes en theetjes.
    (Misschien nog een zustertje erbij die een mega voorraad aan hypergevoelige plas en bloedtestjes uitdeelt...)

5. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    misschien moet dat zustertje ons ook wat valium geven, blijven we lekker rustig tijdens het wachten en gaat de tijd misschien wat sneller.

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik weet niet la femme of valium wel zo'n goed idee is voor de eventueel zwangeren onder ons ;) mischien toch maar gezamelijke (vooral rustgevende) massages ofzo gegeven door een paar knappe mannen :D

7. Fransje77

Fransje77 Lid

25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi Ladies,

Doe nog steeds mee met februari maar ineens onder andere voorwaarden. Mijn NOD zou eingelijk zo rond 2 februari liggen, maar ik werd van de week al ongesteld na 25 dagen. Op voor een nieuwe ronde in februari dus. NOD de 18e....
    Mag dus al heel snel weer aan de klus.

Fransje

8. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Nee echt verstandig is de valium niet.
    Misschien veel wierook zetten in de lounge. Kan je ook erg ontspannen van raken :p

9. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Fransje wederom welkom en natuurlijk weer veel succes.
    Hopelijk blijft je cyclus nu wat regelmatig of wordt je lekker zwanger.

10. Fransje77

Fransje77 Lid

25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    Dankjewel la femme, ik hoop het ook!

Wat die cyclus betreft heb ik goede hoop. Het lijkt er op dat de eerste drie rondes een beetje 'nep'waren. Volgens berichten hier op het forum waren dat waarschijnlijk cyclussen zonder ei. De laatste twee keer zetten de :evil: :evil: goed door, dus voor mijn gevoel is het klussen nu pas echt begonnen. We hebben er zin in ;)

11. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

fransje suc6 deze ronde

Eerste klussen en dan plaats nemen in onze nieuwe verbouwde wachtkamer.

Knappe butler zeg ik geen nee tegen.
    Maar vind valium niet zo'n goed idee.

12. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    ik was net aan het werk en was rustig wat aan het schrijven.. ik krijg me ineens steekjes in mijn rechter borst/tepel.. alsof ze er met een naald in pikte. ook een beetje een branderig gevoel aan mijn tepel.. nu is het weer weg..:S ik ga zo mijn bedje in. was een zware avond..

13. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Hi ladies,
    Er zijn weer aardig wat bladzijdes vol gekletst! Niet altijd een goed teken want dan hebben meer dames bezoek gehad of jullie kletsen gewoon erg veel.
    Mijn vruchtbare dagen zijn achter de rug (loopt niet gelijk met de banner) dus we gaan weer 'rustig' wachten.
    Fijn weekend (wat er nog over is)
    Liefs,
    Gaby

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik hoop dat het raak mag zijn Gaby... speciaal deze maand, ik hoop het natuurlijk elke keer, maar deze maand helemaal...

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wij zijn het op dit moment nog gewoon aan het proberen, we zijn op dit moment ook pas of eigelijk al een jaar bezig, maar door de korte cyclussen in ronde 15 beland. Wel willen we in feb naar de huisarts gaan en langzaam aan gaan kijken wat er aan de hand kan zijn. Mn man is er vrij nuchter in ik niet meer zo, maak me gewwon een beetje zorgen.
    Misschien is er helemaal niks aan de hand dan kunnen we met een gerucht hard weer verder, en anders moeten er misschien andere technieken aan te pas komen. MAar dan weten we wel waar we aan toe zijn.

Ik vind het nog moeilijk aan andere mensen te vertellen dat we bezig zijn. Al zou ik graag willen. Ik ben zo bang dat je dan iedere keer de vraag krijgt en? Daar zit ik ook niet op te wachten. Maar denk dat dat net zo zeer doet als willen jullie geen kinderen. Pffff moeilijjk allemaal

Vanmiddag ook een kinderverjaardag gehad en dan zie je die kinders lekker rond lopen en dan zit ik me echt af te vragen waarom er nog geen kindje van ons tussen loopt. zucht.....

Maar goed het is weer een lang verhaal geworden op de laate avond, en ik weet zeker dat wij ook ooit een kindje zullen krijgen maar het duurt allemaal gewoon wat langer.

Iedereen truste als jullie nog niet slapen en sweet dreams

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Ben een dagje niet geweest want: we hebben vandaag onze trouwringen gekocht. Yahoo! En ZO mooi..... *zucht*

Maargoed, die butler ben ik helemaal vóór, ik bedoel; kijken mag toch ;)

Wachten, wachten, wachten.... pffttt.... vreselijk... Maar wel zo gezellig in onze wachtkamer met al die leuke extraatjes.... :D!

Trusten dames!

xxx

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohww fem leuk! ben erg benieuwd naar de trouwringen :D

ene idd kijken mag en kijken doen we met onze ogen dus niks mis mee :)

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Dank je wel Ikke! :D. We hebben gekozen voor glanzende witgouden ringen, net iets breder als "standaard". Wat een bijzondere ervaring zeg!

En idd, kijken mag, als mijn vriend een mooie vrouw ziet is hij toch vrij om te kijken? Zolang hij zijn nek maar niet verrekt ;) hahahahaha

19. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Kom me hier ook melden...de :evil: :evil: zijn er sinds vanochtend vroeg.
    M'n nod is ergens eind februari, begin maart. En gezien het zo rustig is in maart kom ik maar hier.
    Heb m'n banner op 30 dagen gezet, we zullen wel zien [voelen] wanneer m'n ei springt. ;)

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    KLinkt goed!
    Wij hebben ook een wat bredere ring omdat de standaard ring echt niet stond bij mn man en wijhebben witgoed in het midden en 2 randjes gewoon goud aan de buitenkant

Wij vonden het ook heel speciaal, geeft een appart gevoel moeilijk uit te leggen

ene idd nekverreking no way hahahhaha

Deel Deze Pagina