NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh, dat klinkt heel mooi Ikke! Wij hebben ook nét iets anders gekozen, ipv een bolle ring (vanaf de zijkant gezien) hebben wij gekozen voor een holle ring (vanaf de zijkant gezien een soort u vorm ipv een n vorm, snappie?).

Nekverreking no way idd! ;)

@Diddl: balen meid dat de :evil::evil: zijn gekomen, ik hoop voor je dat het deze ronde raak is voor je!

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    uhhh hahaha nee snap er geen bal van :) :)

en diddl balen meid :( en had nog wel zo de deur op slot gedaan
    Wens je heel veel stertke in deeze ronde

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    sowww duurt ff maar kwartje valt fem hahahaahha
    Klinkt idd heel goed

Wij hebben een platte ring

Ben erg benieuwd maar zal nou je trouwens vast wel foto's te zien komen :D

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb een foto in mijn album geplaatst van "mijn" ring.... hoef je niet zo te fantaseren....

Heb jij trouwens ergens "last" van? Ik heb een heel trekkerig gevoel in mijn buik en dit heb ik al echt twee weken ofzo :( ik weet niet wat het is, het is ook nog maar de eerste ronde, maar ik kan dit niet zo goed plaatsen.....

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohwww mooi zeg! Goede keuze wij hebben ook zoiets maar dan plat zeg maar en dan met gouden randjes hihihi Gaat je vast erg mooi staan.

Nee ik heb nu nergens last van, gister wel erg last gehad van mn eisprong die is nogal pijnlijk bij mij en vanmorgen voelde ik het ook nog en nu gelukkig over.
    Verder is het afwachten duurd nog wel 2 weken.
    Is dit ook de eerste ronde zonder pil voor jou? Kan namelijk zijn dat je druk bezig bent met ontpillen en dan kan je allemaal rare dingen in je lichaam voelen, laat je hier door niet misleiden, want het kan erg verwarrend zijn hoor. Laat het allemaal op je afkomen en wachten ja wachten en dat duurt lang heeeeeeee lang.

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik ben er (nog) heel nuchter onder en we hebben allebei nog een instelling van "we merken het vanzelf", maarja, als je wat langer bezig bent lijkt me dat steeds moeilijker worden. Het is voor ons de eerste ronde ja, en ik ben toch wel verbaasd omtrent de dingen die ik ineens allemaal voel.... het enige waar ik op hoop is dat mijn cyclus een beetje normaal is... maarja, aan de andere kant; wat is normaal, het belangrijkste eraan is dat je een eisprong hebt!

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja wat is inderdaad normaal ik denk een cuclus tussen de 22 en 35 dagen dacht ik dat het was. Als je echt wil weten of je een eisprong hebt kan je kan tempen of ovulatie testen gebruiken, Maar zou eerst je lichaam leren kennen en de tijd geven wat er komen gaat, vind het ook wel een goede instelling "we merken het van zelf wel"

Ik moet zeggen dat het idd soms wel moeilijk is maar wordt er ook wel hard van, neem me iedere keer voor dat het niks is kan ik mezelf ook niet helemaal gek maken. Al moet ik zeggen dat het de ene keer beter gaat dan de andere keer hoor, afgelopen keer had ik echt ff een dip maar heb ook momenten gehad jammer volgende ronde weer nieuwe kansen. Wel is de planning om in feb naar de ha (huisarts) te gaan hoor aangezien we al een jaar (15 rondes) verder zijn

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik zit weer lekker op mn praat stoel merk ik, maar ik ga toch maar eens een poging wagen om lekker naar mn bedje toe te gaan.

Fem ik wens je alvast truste en de andere meiden natuurlijk ook en Fem droom maar fijn over je ringen :D

Doei doei

Liefs ikke en tot morgen (hoezo verslaafd)

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik ga ook lekker slapen, ben heel erg moe...Ik hoop dat het toch raak is voor je deze maand Ikke.... ik zal heel hard voor je duimen (en voor de rest van de meiden zodat we allemaal doorkunnen naar de bevallingslijst!).

Trusten!

xxx

10. Sjakie

Sjakie Lid

20 jan 2007
    13
    0
    0
    Dag late vogels!
    Ik ben een vroege vogel en ga even de banner checken

11. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Wauw, wat een mooie ringen hebben jullie uitgezocht!

12. Pamela

Pamela Actief lid

20 nov 2006
    125
    0
    0
    Kinderverzorgster (onthaalmoeder)
    Overijse
    Wauw, ik moet nogal bijlezen. Gisteren geen tijd gehad en vandaag maar eventjes. Ik zal morgen wel de tijd nemen.
    Nog een prettige zondag en ben benieuwd hoe het met mijn banner gesteld is.

Groetjes

13. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje, echt klasse die ring...

@ikkke81
    Grappig, je komt ook den haag, geboren 81, kattengek en bezig met een kindje...

Ik vandaag en gisterenavond zo'n last van m'n buik. Weet niet de oorzaak, heb cystes, gekke darmen, maarrr misschien...
    Ben er niet echt vrolijk onder.

14. babbels

babbels Lid

26 dec 2006
    15
    0
    0
    Goedemorgen allemaal :D

Vanochtend overvallen door een stelletje :evil: :evil:
    Voor het eerst een cyclus korter dan 32 dagen ... Meteen heftig ongesteld ... zou ik dan nu een beetje ontpild zijn ... In ieder geval mijn NOD op 27 februari (uitgaande van 30 dagen) ....

Ik duim voor een vruchtbare maand voor ons allemaal !

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :) waar in den haag woon jij dan en welke maand ben jij jarig ik precies volgende week :)

16. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Huygenspark, zegt je dat iets? Jij?

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja bij het hollands spoor zegt man lief haha
    Ik bij het zuiderpark

18. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Haha, ja da's een end weg. T is hier heel mooi opgeknapt, wonen hier nu ruim een jaartje. Wilde erg graag in het centrum blijven. Ben in sep jarig. (grappig, dochter en man ook).
    Ik twee katten, main coon en noorse boskat.

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    met de tram ben je er zo :) :)
    Ben er eigekijk niet meer geweest al jaren niet hahah
    Maar als ik er in de buurt ben zal ik er eens op letten.
    Wij zitten vlak bij de dierenselaan gezellig met de winkeltjes enzo.
    Maincoon zijn mooi beesten zeg en noorse boskat die zijn stoerrrr en groot geweldig!
    Wij hebben dood gewone huis tuin en keuken speul maar zijn schatten hoor, We hebben een paar maanden een britse korthaar gehad ook zo mooi en lief, maar mn andere katten accsepteerde haar totaal niet. Heb dr met pijn in mn hart weg moeten doen, maar ze woont bij mn tante nu dus zie dr nog regelmatig gelukkig en nu gaat het heel goed met haar.
    Mn mannetje is in november jarig en misschien hopelijk toekomstige kindje als ik zwanger mag zijn deze maand in okt.

20. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Ja, dierenselaan ken ik wel!
    Het zijn heerlijke beestjes, alleen is de oudste de boskat ziek, ze heeft het aan d'r niern, waardoor de andere, een heeele grote witte kater haar niet echt meer accepteerd. Nogal pijnlijk, ze moeten dus ook uit elkaar... Snik.

Deel Deze Pagina