NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Goedemorgen meiden (ik ben net wakker :oops:) en jullie zijn al lekker aan de klets geslagen.

Bedankt meiden voor de complimenten voor onze ringen! :D!

*Fem gaat op de wachtbank zitten*

2. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Wie heeft er veel ervaring met ovulatietesten? Ik ben nu bezig en test elke avond. Tot nu toe continu negatief. Als ik elke avond test, kan ik de eisprong op de ovulatie test dan ook missen?
    Testen jullie s`avonds en s`morgens?

Kuz

3. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Goedemorgen dames,

Na een gebroken nacht ( dochter lief wou vanacht al mij kadootjes geven voor me verjaardag ) ben ik er weer bij nog even vlug voor bezoek komt. Ben morgen jarig en dan wordt deze dame pas 32.
    heb veel last van steekjes in de buik en me baarmoedermond. Wordt nu beetje gestoord ervan. Voor iemand herkenbaar ?

@fem hele mooie ringen. Heb je pbtje gestuurd kon het niet laten. Zie maar wat je er mee doet.

Kom erbij zitten oo de wachtbank met vers gebaken Cake. Iemand stukje ?

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Jotim: geen probleem, heb je zelfs al een PB'tje teruggestuurd! :) Dank je wel!

Ik heb al sinds een week na mijn eerste dag van ongi pijn in mijn buik, niet heel erg, maar met vlagen, soort steekjes en een rommelig gevoel.... sinds vanacht steken in mijn borsten (werd er vanacht ook wakker van :(), dus ik heb wel steekjes net als jij Jotim, alleen op een andere plek, hahaha.

Alvast een fijne dag morgen! :D!

5. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    mijn tepels zijn ook gevoelig als ik ze aanraak:S verder blijft mijn temp stijgen..

@ fem.. wowsie wat een gave ringen zijn dat!

@ Jotim GEFELICITEEEEEEEEEEERD, en een stukje cake kan er altijd wel in.. heb snack behoefte...

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi britt,

ik heb nu de afgelopen 2 rondes ovutetsen gebruikt en ik doe het meestal rond half 6 en soms iets eerder!

@Fem prachtige ringen zeg!

degene die ongie zijn geworden sterkte deze ronde!

wij zijn nog druk aan de klus en wachten op ei denk volgend weekend we zullen zien!

het word wel gezellig op die wachtbank dus voeg me er graag bij volgende week en hopelijk allemaal positief testen daarna!

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Dank jullie wel meiden, ga er gewoon van blozen :oops: hihi.

@Kristel: ik heb ook gevoelige tepels, maar eigenlijk alleen als ik ze aanraak, ze voelen ook heel zacht aan :( heb jij dat ook?

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames ik heb een vraagje
    :oops: dat rekbare "slijm"waar hier overal altijd over gepraat word heb je dat een paar dagen voor de eisprong of op de dag zelf of erna wie kan mij dit vertellen?

9. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Fem Mooie ringen hebben jullie. Zal je vast prachtig staan :)

@ Jotim Alvast gefeliciteerd en ik kan je vertellen 32 is een prachtige leeftijd. ;)

Hier is het nogal rustig. Ik dacht dat mijn eisprong eraan kwam, maar ben hem volgens mij even uit het oog verloren. Wel wittige afscheiding..misschien vandaag. Volgens mij is het rekbare slijn vlak voor je eisprong, Lot. Dus waarschijnlijk is hij bij jou onderweg, maar ik kan me vergissen.

10. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Quote van internet voor Lot

vanaf enkele dagen vóór de eisprong verandert de kwaliteit van het slijm in de baarmoederhals. Het wordt vloeibaar, rekbaar, glasachtig, enz. Deze veranderingen wijzen op een nakende eisprong. Soms voelen vrouwen deze veranderingen ook, nl. doordat de schede-ingang vochtiger is dan op andere dagen of merkt ze tijdens het toiletbezoek dat het slijm te zien is op het toiletpapier.

11. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Ik lees hiet trouwens ook dat je eicel 24 uur vruchtbaar is, maar de eerste 12 uur het meest en daarna wordt het snel minder.

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    la femme bedankt voor het zoeken dan zal hij vast van de week naderen heb het nu een heel klein beetje zag ik net heb dit nog niet eerder gehad dus hoop dat het met mijn ei te maken heeft........

13. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    veel klusplezier alvast ;)

14. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    fem mooie ringen hoor!

Hmm lekker stukje cake..heb ook constant de behoefte aan lekkere dingen (ook aan fruit etc overigens) ....

15. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ fem ik poets nog wekelijks mijn trouwring.
    Hahaha geniet van de voorbereidingen daarna val je in zo'n gat vond ik.

@ la femme vind het helemaal niet erg om ouder te worden als ik voor me 35ste maar zwanger ben.

Heb voor iedereen plakje cake met priklimo, hihihih gezellig op de bank.

Heeft iemand toevallig vanach discovery gezien ( tuurlijk niet gekkie iedereen was aan het slapen en aan het klussen ) Was mooie docu op over zwanger worden en zijn en wat het met het lichaam doet en van de baby alles in 3d. Echt gaaf was van 1 tot 2 zal vast nog wel herhaald worden. Ik vond het super om te zien. Alleen die standaard ruggeprikken en de bevallingen niet zo

16. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb de laatste dagen (tot gisteren) veel rekbaar slijm gehad. Gisteren vooral. Vandaag kreeg ik wat krampjes onder in mijn buik, dus misschien eisprong. Gelukkig gisteravond nog geklust..

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh Jotim, ik vind het gelijk jammer dat ik het gemist is, als je weet dat er een herhaling komt wil ik dat heel graag zien....

Toevallige hadden wij het gisteren over het "zwarte gat" na het huwelijk, we hopen allebei dat we er niet invallen.... we gaan in de zomer allemaal leuke dingen doen samen en daarna... zien we wel weer verder :( haha, lekker nuchter he? ;)

Ow meiden, ik heb echt pijn in mijn buik :( vreselijk, en ik moet mn huis nog schoonmaken!

18. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb toch waarschijnlijk vroege ei gehad..(heb 13 januari hele vroege 2e mk gehad, week na nod begon ik met vloeien, had ook posi test gehad maar waren al snel weer super nega)

Dus nu is het maar afwachten...wat wel raar is dat vandaag, 7 dagen na ei, mn temp ineens omlaag is gedoken..gisteren 37,0c en vandaag 36,6 c..(en 2 uurtjes later, ben in bed blijven liggen zonder eruit geweest te zijn verder was het alweer 36,9c...)

Ik wacht het maar af..wil eigenlijk mn nod op eind februari houden maar is toch al rond 5 februari dan..
    heb erg veel last van mn tepels, zijn echt heel gevoelig en beetje pijnlijk..ook groter en mn borsten zijn groter..mn vriend zegt ook steeds: je borsten zijn echt 'huge' en je hebt megatepels..hihi :)
    Ook ben ik sinds paar daagjes af en toe beetje misselijk en heb ik ongi krampjes..

Liefs

Syl

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    jotim als er herhaling komt wil ik het ook wel weten lijkt me erg mooi om te zien!

fem ik had er helemaal niet zo last van van dat zwarte gat bij ons was het zo dat we het toen over stoppen met de pil hadden en dat hebben gedaan en dan ben je bezig met een babytje dus weer wat anders om over na te denken, succes met de voorbereidingen en geniet er zeker van zowel nu als op de dag zelf want ik vond het voorbij vliegen en heb er zeker van genoten zal het zo weer doen!

liefs

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Lot: ja, we hebben er ook onwijs veel zin in! En we zijn allebei heel nuchter, het enige wat ik belangrijk vind aan de hele dag is dat hij "ja" zegt... hahahaha!

@Syl: Ja, mijn borsten zijn "ineens" ok HUGE, ik heb al een C cup maar nu krijg ik ze er met moeite in :oops: mannetje blij, maar omdat ze zo gevoelig zijn vind ik het eigenlijk helemaal niks... :(

Deel Deze Pagina