NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

@Fem, laten we toch hopen dat het iets positiefs betekent!
    Ik ben ook af en toe beetje misselijk..nouja, het hoeft allemaal niks te betekenen maar ik hoop het wel natuurlijk..
    ook heb ik best veel ongi krampjes vandaag en vanacht/vanochtend werd ik er even wakker van zelfs...vanochtend had ik ook een dipje in mn temp..hoop dat het iets goeds is..ik wacht het maar af, spannend

Liefs

Syl

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Sylvia, jij maakt het best wel spannend allemaal! :) Ik zie aan je banner dat het een paar keer mis is gegaan, ik gun het je echt meid....

Laten we hopen dat het iets betekend, die pijn die jij in je buik hebt, heb ik ook, maar al wel ruim 2 weken.... geen idee wat het is, vanacht werd ik (zoals ik schreef) wakker van steken in mijn borsten maar nu is dat wel weer over.....

Ik blijf tegen mezelf vertellen dat het niets is en dat ik gewoon ongi ga worden, maar heel ergens diep van binnen hoop ik het natuurlijk wel!

3. Sheila82

Ik ben ook wel heel benieuwd...nu eerst afwachten wat mn temp morgen vroeg is..
    is wel irritant nu steeds die steekjes en ongi krampjes....vooral omdat ik dit alleen de vorige keren voor nod bij zwangerschap had...(ook dat misselijke) maar wil dus niet te veel hopen..maar wil het wel graag natuurlijk :)

We gaan gewoon flink duimen!

Liefs

Syl

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Juist! Meer kunnen we toch niet doen, pfffffffft, 9 dagen, wat duurt dat lang zeg! Jij bent zelfs al wat eerder aan de beurt, nou, ik ga zéker hard voor je duimen meid.

Liefs

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ik duim voor alle meiden mee hoor!

6. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Nou hier zijn we definitief weer door naar de volgende ronde :( , we wisten het wel aangezn de gyn. het ons al verteld had.....maar toch is het altijd afwachten tot de :evil: :evil: er weer zijn.
    Op naar de volgende ronde 8) Iedereen hier nog veel succes!

liefs pat

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik duim uiteraard ook voor iedereen! @Pat: Balen meid, laten we hopen dat het snel raak is voor je.... er is al besloten dat we ALLEMAAL van het NOD forum doorverhuizen naar het forum van de bevallingslijst..... dus... ;)

Laten we het hopen he...

8. Sheila82

Jaaa...dat zou mooi zijn, met zn allen naar het bevallings/zwangerforum!
    Daar gan we voor hoor!

Liefs
    Syl

9. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    lijkt mij ook een prima idee :D

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik doe mee!

11. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ook ik mag nu weer meedoen aan de NOD in februari, helaas!
    Hopelijk is het dan eens raak.

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ikke ook :D

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ew meiden, ik voel me echt effe niet goed.... "Fijn" die ontpillingsverschijnselen.... not :(

14. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Ik sluit me hier ook bij aan.

Liefs Kareltje

15. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    ikkom er ook gezellig bij aan het lijstje :D

16. jaaa ik doe ook mee! :D

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    pfff vinden jullie dat wacht bankje ook niet zo lekker zitten, geef mij maar lekker een loungebank :)

18. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    hallo allemaal,

ik lees dat sommige mensen al klachtjes hebben... :D dat voorspeld goede dingen ;) ik ben zelf ook al een week met valgen misselijk en heb steekjes in mijn onderbuik en nu net een raar gevoel in mijn lies :( kan ook psychisch zijn denk ik 8) we wachten af. loungebanken zijn besteld ze komen eraan :)

19. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Iedereen die gereageerd had op mijn vraag omtrent de innestelling of vroege menstruatie bedankt! 's Avonds was het rose-verlies al weer over, dus schreef snel een berichtje dat het misschien toch een innestelling was. Maar nee hoor, werd zaterdagochtend wakker en was heeeeeeel erg ongesteld. (nu nog steeds) Ben er gewoon ziek van, zo erg is het. Dus betekend dat ik nu een cyclus heb gehad van 18 dagen, pfff wel erg kort. Meer meiden hier ervaring mee?

De vorige keer had ik een cyclus van 28 dagen, dus ga voor mij nieuwe cyclus hier ook maar weer van uit. Mijn NOD is dan 23 februari, dus ik blijf wederom gezellig hier! Haha, wat een toestand zo'n vrouwenlichaam!

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw gelukkig wat is de levertijd? want heb al een behoorlijke zitvlees na al die maanden, dus om het andere te besparen zit er spoed bij :) :) (hoe bedoel je flauw)

Deel Deze Pagina