@Fem, laten we toch hopen dat het iets positiefs betekent! Ik ben ook af en toe beetje misselijk..nouja, het hoeft allemaal niks te betekenen maar ik hoop het wel natuurlijk.. ook heb ik best veel ongi krampjes vandaag en vanacht/vanochtend werd ik er even wakker van zelfs...vanochtend had ik ook een dipje in mn temp..hoop dat het iets goeds is..ik wacht het maar af, spannend Liefs Syl
Sylvia, jij maakt het best wel spannend allemaal! Ik zie aan je banner dat het een paar keer mis is gegaan, ik gun het je echt meid.... Laten we hopen dat het iets betekend, die pijn die jij in je buik hebt, heb ik ook, maar al wel ruim 2 weken.... geen idee wat het is, vanacht werd ik (zoals ik schreef) wakker van steken in mijn borsten maar nu is dat wel weer over..... Ik blijf tegen mezelf vertellen dat het niets is en dat ik gewoon ongi ga worden, maar heel ergens diep van binnen hoop ik het natuurlijk wel!
Ik ben ook wel heel benieuwd...nu eerst afwachten wat mn temp morgen vroeg is.. is wel irritant nu steeds die steekjes en ongi krampjes....vooral omdat ik dit alleen de vorige keren voor nod bij zwangerschap had...(ook dat misselijke) maar wil dus niet te veel hopen..maar wil het wel graag natuurlijk We gaan gewoon flink duimen! Liefs Syl
Juist! Meer kunnen we toch niet doen, pfffffffft, 9 dagen, wat duurt dat lang zeg! Jij bent zelfs al wat eerder aan de beurt, nou, ik ga zéker hard voor je duimen meid. Liefs
Nou hier zijn we definitief weer door naar de volgende ronde , we wisten het wel aangezn de gyn. het ons al verteld had.....maar toch is het altijd afwachten tot de er weer zijn. Op naar de volgende ronde 8) Iedereen hier nog veel succes! liefs pat
Ik duim uiteraard ook voor iedereen! @Pat: Balen meid, laten we hopen dat het snel raak is voor je.... er is al besloten dat we ALLEMAAL van het NOD forum doorverhuizen naar het forum van de bevallingslijst..... dus... Laten we het hopen he...
Jaaa...dat zou mooi zijn, met zn allen naar het bevallings/zwangerforum! Daar gan we voor hoor! Liefs Syl
hallo allemaal, ik lees dat sommige mensen al klachtjes hebben... dat voorspeld goede dingen ik ben zelf ook al een week met valgen misselijk en heb steekjes in mijn onderbuik en nu net een raar gevoel in mijn lies kan ook psychisch zijn denk ik 8) we wachten af. loungebanken zijn besteld ze komen eraan
Iedereen die gereageerd had op mijn vraag omtrent de innestelling of vroege menstruatie bedankt! 's Avonds was het rose-verlies al weer over, dus schreef snel een berichtje dat het misschien toch een innestelling was. Maar nee hoor, werd zaterdagochtend wakker en was heeeeeeel erg ongesteld. (nu nog steeds) Ben er gewoon ziek van, zo erg is het. Dus betekend dat ik nu een cyclus heb gehad van 18 dagen, pfff wel erg kort. Meer meiden hier ervaring mee? De vorige keer had ik een cyclus van 28 dagen, dus ga voor mij nieuwe cyclus hier ook maar weer van uit. Mijn NOD is dan 23 februari, dus ik blijf wederom gezellig hier! Haha, wat een toestand zo'n vrouwenlichaam!
ohw gelukkig wat is de levertijd? want heb al een behoorlijke zitvlees na al die maanden, dus om het andere te besparen zit er spoed bij (hoe bedoel je flauw)