NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 101

101 Lid

31 dec 2006
    65
    0
    0
    hoi dames,

ik zag het eigenlijk te laat (speelt ook mee dat ik moet wennen aan het forum) :oops:ik ben er niet zo lang hier. ik had een nieuw onderwerp gemaakt,want mijn nod is begin februari. oeps foutje.

het is allemaal spannend he!
    nou misschien tot hoorens, ;)

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nou meiden ik sluit me bij jullie aan, ben vandaag ongie geworden en niet zo'n klein beetje ook, ik loop krom van de buikpijn en zit nu met een electrisch warmte kussentje op mijn buik. :cry:

Ach weer een nieuwe ronde en nieuwe kansen, de 8e alweer wat gaat dat snel zeg.

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hallo allemaal, ik kom ook lekker meekletsen hier.
    vandaag ongi geworden. nieuwe ronde, nieuwe kansen dus...

volgende nod is 3 februari.... de verjaardag van mijn oom.... dus..... hihihi

tot gauw..

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen allemaal...ik ben vanochtend van januari naar februari gegaan. ben net (sinds dec '06) gestopt met de pil en ben blij dat mijn cyclus zo netjes op regel is. Deze maand gaan we dus wat serieuzer aan de 'klus" ;) Mijn NOD is 3feb.

5. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hallo meiden,
    Nou ik kom me ook melden hier.

6. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    goedemorgen dames

ook ik kom me hier melden
    hopelijk dan maar februari
    we gaan er weer met de 1000% voor hihi

gr maria

7. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Welkom 101, Noesje, Ingrid, Johanna, Kareltje en Maria.
    Jammer te lezen dat 2006 jullie ook geen babygeluk heeft gebracht, maar we blijven er in geloven dat het snel zal gebeuren in 2007 dat we zwanger mogen worden.
    En 101 zijn jullie al lang bezig voor een kindje?
    Groetjes Jolie

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nou meiden na een zware nacht ben ik nu eindelijk een beetje bijgekomen.
    Ik kon niet slapen van de buikpijn het was echt niet normaal, dus ik dacht om 3 uur ik ga maar naar beneden viel ik bijna flauw op de trap :confused: en was kotsmisselijk, dus ik snel naar beneden en op de bank gaan zitten met suisende oren en toen trok het een beetje weg, ik was al de hele avond misselijk van de buikpijn, ik gaf gewoon licht in het donker zo wit was ik.
    Ik heb altijd veel buikpijn maar dit heb ik nog nooit meegemaakt ik kroop bijna over de grond van de pijn als ik mijn buik nog maar aaide ging ik door de grond, nu valt het mee ik heb een asprientje ingenomen.

Maar ja nog 3 dagies en ben er weer vanaf maar ik ga morgen toch echt naar de dokter of ik niet iets kan krijgen tegen die menstruatiepijn want dit is echt niet leuk. :cry:

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames

ik kom me ook melden vandaag bruine afscheiding maar het zet wel door vandaag heb wel een beetje een baaldag had zo goede hoop deze maand maar ja door na de volgende ronde die weer bijna 7 wk duurt en dat duurt zo ontzettend lang dus waarschijnlijk rond eind februari mijn nod.........
    allemaal veel succes met klussen en dat we januari maar mogen verslaan volgende maand!

liefs

10. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    lot23
    ow jeetje zeg dat is echt balen
    hopelijk word je cyclus wat korter

nou hier begint de baal dag er ook goed door te komen blhee
    had ook zo gehoopt het jaargoed in te mogen gaan na zoveel pech
    maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen

gr maria

11. 101

101 Lid

31 dec 2006
    65
    0
    0
    hoi jolie,
    nee we zijn niet echt bezig met kinderen omdat we één keer icsi hebben moeten doen (man heeft slecht zaad).
    ik had al een kind uit een vorige relatie.
    en 10-11-2005 is mijn andere zoon geboren (icsi)
    ik hoef dus de pil niet meer te slikken.
    nu hopen we dat er toch een wonder bij ons gebeurt.
    een derde zou wel gaaf zijn.
    ik was namelijk 21 -11-2006 laatst ongi geweest en 5-1-2007 ongi geworden ik dacht echt van yes misschien is het dan toch gelukt,maar nee niet dus.

we willen het wel

doei dorien

12. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    kom jullie ook vergezellen in februari, heb op de vijfde mijn nod....

13. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Hoi,

Ik moet een beetje mijn hart luchten want ik heb een rot weekend achter de rug. Zo erg dat ik niet weet of ik nog verder wil met mijn man. Eerst en beetje historie, ik ben 27 en sinds de zomer van 2004 bij mijn man. In het najaar van 2005 ben ik het eerst over kinderen begonnen en direct voor blok gezet, het was neen. (alhoewel ik hem dat op het eerste afspraakje gevraagd heb en hij kinderen wou). Toen begon het al een beetje pijn te doen, maar nog geen man overboord dacht ik. In maart 2006 beviel mijn collega en kon ik het niet meer houden, na een zware ruzie heb ik gezegd dat ik stop met de pil op mijn verjaardag in november en dt hij maar condooms moest gebruiken. Nog geen enkele interesse, en ondertussen zijn er deze zomer 5 babies in onze vriendenkring geboren. Ik stop op 2 november met de pil en nog geen interesse, niet als ik mijn regels krijg niet als ik over een kindje wil babbelen niets. Oke dan doe ik het maar alleen, want zegt hij alle mannen zijn zo. Zijn broer leert in augustus 2006 een meisje kennen en zaterdag kwam het berichtje dat ze zwanger is en dat ze ook in november begonnen zijn. Ik ben zo gekwetst en kwaad op deze moment; niet voor dat meisje hoor, ik gun het haar, maar op mijn man. Is dit liefde, als hij mij dit aandoet? ik weet het echt niet meer, ik leef al twee dagen in een roes en het enige dat ik doe is wenen en roepen/tieren.
    Zo, een beetje lang maar het lucht toch op dat ik er eens kan over praten.
    Aan alle meiden nog veel geluk gewenst, echt ik hoop het voor jullie allemaal.

14. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    hee meiden,

ik kom jullie vergezellen. Eindelijk, na een cyclus van 77 dagen kwam gisteren het verlossende antwoord, ik werd ongi.
    Was een hele opluchting, nu kan ik eindelijk aan de volgende ronde beginnen.
    Mijn NOD is een week voor mijn verjaardag, dus ik hoop....... Dat ik dit jaar een heel mooi verjaardagskadootje krijg!

x gertie

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik hoop het ook voor je Gertie, dat zou het mooiste verjaardagscadeau zijn ooit (denk ik)!

16. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    hee heleentje,

Wat rot voor je. Maar ik maak uit jouw verhaal op dat je man er helemaal niet aan toe is om kinderen te krijgen. Ik geloof echt dat je er allebei aan toe moet zijn om kinderen te krijgen. Ik kan vanuit hier niet oordelen, maar ik denk niet dat je je man moet pushen. Bespreek met hem of hij in de toekomst wel kinderen wil. Zo jah dan denk ik dat je geduldig moet zijn, zo nee, stel jezelf dan de vraag of je met hem wil blijven doorgaan, een man die geen kinderen met je wil.
    Ik begrijp dat je in een moeilijke situatie zit, mijn advies is een oplossing zoeken voor dit probleem, ik zou als ik jou was zou ik mijn man niet pushen.

Even voor de goede orde, dit is mijn mening, mijn advies, ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het niet met me eens zijn.

Succes meid, liefs Gertie

17. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Heleentje, dat is niet niks. Ik weet je echt geen raad te geven wat je moet doen, maar als je man nog geen kids wil en jij wel dan zou ik toch goed gaan nadenken wat je gaat doen. Het zou niet eerlijk zijn om "prongelijk"
    zwanger te worden. Zeker nu iedereen om jullie zwanger is doet het helemaal pijn, misschien kan je met je man gaan praten, en dan misschien vragen waarom hij het nog niet wil en wanneer dan wel. Heel veel succes, ik hoop dat jullie er samen uit komen.
    Groetjes Jolie

18. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Noesje, bij de apotheek hebben ze pillen ervoor, ik zelf huil de eerste dag ook altijd van de pijn en dan neem ik 2 iboprufems in en dan is het bij mij weg, in totaal zijn het er wel 6 die dag, maar de pijn is weg.
    Ik hoop dat het snel over is voor je.

Hoi Gertie, gelukkig dat ze uit eindelijk zich weer hebben laten zien, ik hoop dat je volgende cyclus niet zo lang duurt. Het mooiste zou zijn dat je zwanger ben en dan mogen ze maanden weg blijven, succes.

En lotje en Hopes welkom en ik hoop dat we in deze maand ook een berichtje krijgen dat jullie zwanger zijn, veel succes.

Groetjes Jolie

19. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    Hee Fem heb je al een test gedaan ? Ik zie dat je nu al 2 dagen over tijd bent ?

Hoor jij niet eigenlijk bij NOD januari ?
    Niet dat je hier niet mag kletsen hoor !

x gertie

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Heleentje wat moeilijk voor je, het lijkt me ongelooflijk zwaar als jij toe bent aan kinderen en hij (nog) niet. Ik zou toch ook proberen met hem te praten om erachter te komen waar de schone nu precies wringt. Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina