NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Ow, moest natuurlijk wel een nieuwe banner maken, dus bij deze!

(Leuk dat al sommige meiden wat klachtjes hebben....ik duim voor jullie)

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik heb gelukkig nog geen klachten maar dat kan nog niet want de innesteling is nog niet geweest (als die al zou komen)
    Ben nog aan het bijkomen van mn scharrelei :)

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Resultaten:

15/01/07 Eerste dag van je laatste menstruatie

23/01/07 Een beetje vruchtbaar

24/01/07 Vruchtbaar

25/01/07 Erg vruchtbaar

26/01/07 Eisprong

31/01/07 Innesteldag

09/02/07 Vanaf hier kun je testen

Vermoedelijke bevallingsdatum:

19/10/07

nu maar hopen

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb geen idee wanneer ik mijn innesteling zou moeten hebben, volgens de calculator morgen, maarja, ik weet natuurlijk totaal niet wat mijn cyclus doet. Ik wordt alleen een beetje moe van al die ontpillingsverschijnselen.

Ik heb er nu ook nog eens hoofdpijn bij gekregen en ik heb honger als een paard (dit heb ik normaal altijd als ik ongi wordt), nee, dat ontpillen mag me gestolen worden.

Ik ga wel languit op één van de loungebanken liggen meiden.... ;)

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Gezellig dat we met zn allen gaan voor het bevallings/zwanger forum! jahoee! :D :D

Enne: een loungebank ipv een gewone wachtbank vind ik een prima idee!
    Ben toch al zo moe laatste paar dagen dus heeerlijk, zo'n loungebank!

De ongi krampjes zijn vandaag behoorlijk aanwezig bij mij...echt hetzelfde als ik week voor nod had toen ik zwanger was..ik hoop natuurlijk dat het weer iets goeds is, want ben ook misselijk en heb veel last van mn borsten sinds aantal dagen...(is ongeveer tegelijk begonnen, de klachtjes)

pff...die klachtjes zijn zo aanwezig dat ik er niet omheen kan..nu voel ik het ook weer zo duidelijk...pff..ik hoop heel erg dat het raak is maar wik er niet teveel aan denken en dat is moeilijk als je het zo goed voelt..

Ik duim voor iedereen , mn duimen gaan gewoon weer lekker overuren draaien! :D

Liefs

Syl

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Sylvia: ik hoop het voor je meid, ik wordt letterlijk gék van alles waar mijn lijf mee bezig is, maarja, aan de andere kant; blijkbaar werkt het allemaal wél van binnen.... als ik nou maar wist wat het was he.... Nog een weekje duimen draaien meid, dan mag je weer testen. Yahoo!

7. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    juist ja heb er nu ook van die ongi krampen bij gekregen... alles voor een goed doel zullen we maar zeggen. heb ook nog steeds erg veel afscheiding. gebruik maar een inlegkruisje anders is alles drijf:S( sorry voor de mensen die aan het eten zijn)

8. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    ik eet ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel fruit.. meestal wel 3 stuks op een dag

9. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    lijkt me een goed plan fem

10. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    sorry hoor voor het 3e berichtje maar ben zo lek als een zeef. kan geen naam onthouden. ik kom allemaal klachten tegen die ik ook heb.
    heb er net wat krampen/steken bij gekregen rond mijn baarmoeder/onderbuik. ook mijn tepels zijn veel groter/dikker en als er aan komt doet te zeer. maar Fem de mijne zijn ook heel erg zacht. heel raar. ik heb nog niet het idee dat ze groter zijn geworden. ik hoop dat mijn temp morgen ook hoger is. dan zit er een stijgende lijn in.. had vandaag ook even een misselijkheids moment waarop ik dacht ik braak dadelijk alles onder..
    alles komt en gaat in vlagen. het ene moment heb je er last van en het andere moment voel je je kip lekker alsof er niets aan de hand is.. laten we het maar houden op ontpillen. het zou wel erg vroeg zijn. en zou me ook een beetje schuldig voelen tegen al die andere die al een jaar bezig waren. kom net van mijn werk af (werk in de zorg) en ga dadelijk even lekker loungen op de bank. zolang we nog geen nieuwe lounge wachtbank hebben;)
    heb morgen lekker vrij.. en dinsdag weer naar school..
    laat morgen mijn haren weer verven ben benieuwd of het pakt.( is toch niet schadelijk he??) ik heb sinds vorige week zo'n mega vettig haar moet ze iedere dag wassen..

ik had nog een vraagje over foliumzuur.
    ik heb foliumzuur van evasin(merk) het is 0.4 mg. dit was de enigste die ze hadden bij de drogist. 0.4 is genoeg toch per dag??

11. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    @kristel ja 0.4 mg is zeker genoeg je kan geloof ik ook 0.5 hebben maar das alleen voor de ernstige gevallen ;)

@ fem we moeten dus nog maar extra loungebanken bestellen als jij een hele voor jezelf wilt om te liggen? :)

Pfffff wacjten duurt echt te lang was het maar vast zaterdag zonder ongi... [-o<

12. Tamara85

Tamara85 Actief lid

16 jan 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    hallo dames, mag me hier ook aanmelden helaas is het deze maand niet gelukt dus op naar de volgende maand pffffff..........
    ik hoop dat februari me meer geluk geeft dan januari
    knuf tamara

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik ook gezellig hier. Word gek van mn pijnlijke borsen. ging net even verliggen op de bank en schoof er mee over de zitting. auuuuw, echt nie normaal.

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb ook zo;n last van mijn borsten, niet normaal, en mijn tepels zijn ook helemaal zacht! Stond net in de keuken met mijn armen over elkaar geslagen, dat had ik beter niet kunnen doen, auw auw....

Heb net gegeten maar ik voel mijn hele maag in opstand komen, heb net het maagzuur maar weggeslikt (sorry meiden), blehhhhhhh....hopen dat ongi snel komt en dat ik dan van het ontpillen afben.... weet nl.zeker dat het geen zwangerschap is....

15. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    ik heb pijn in mijn onderrug.. hoort dat ook bij dat ontpillen

16. 101

101 Lid

31 dec 2006
    65
    0
    0
    hai, iedereen,
    is lang geleden.
    is moeilijk om alles bij tehouden als je even er niet meer bij bent geweest. vooral de namen jeetje wat veel. :confused:
    het is wel allemaal spannend. nou veel heb ik op dit moment niet veel te vertellen alleen ik hoop dat het bij iemand wel gelukt is deze maand.

groetjes dorien

17. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    voel je al iets 101 ?

18. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Avond dames

Heb even vlug opgezocht hoe heet programma heet wat ik vanacht heb gezien. Op discovery Body spectacular: From conception to birth
    weet echt niet wanneer het weer komt.

En nu ben ik moe, heel moe harde buik bleehhhhh voel ik me.
    Dus ik ga plat op de lounge bank en spreek jullie morgen wel weer

19. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Last van m'n borsten heb ik ook....maar dat is eigenlijk het enige. Ik heb wel donderdag en vrijdag veel last van buikkramp gehad.

Toen ik zwanger was van onze eerste had ik ook zo'n last van m'n borsten maar zou het nu ook kunnen komen door m'n spiraaltje die er pas uit is?

20. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Ja daar ga ik ook voor. Lijkt me harstikke gezellig om daar met jullie allemaal te zijn.

Ik zit nog niet eens op de wachtbank, maar kan niet wachten tot ik daar ben.
    Ik zie dat er al meiden nog maar een weekje hoeven te wachten. Spannend hoor!

Volgens mij zijn er veel meiden hier voor hun eerste kindje bezig (de dames die aan het ontpillen zijn enzo)
    Wie is er voor hun eerste kindje bezig?
    En zijn er ook al meiden bezig voor een tweede of derde?

Deel Deze Pagina