NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    het is gewoon lastig dat alle klachten die iedereen nu opnoemt ook horen bij het ontpillen..Sommigen hebben het geluk dat het raak is andere niet..
    ik heb precies hetzelfde...en elke keer tegen je NOD aan ga je toch weer bedenken of je niet zwanger bent, of dingen niet anders voelen of eruit zien.
    maar voor iedereen is het anders en voelen ze zich anders als ze zwanger zijn dus er is geen pijl op te trekken. ben de afgelopen week extreem moe, heb ineens zere (.) (.) aan de zijkanten en mijn tepels zijn donkerder en grotern...maar ik geloof echt nergens in tot ik een positieve test in mijn handen hebt. Neemt niet weg dat ik net als iedereen hoop dat dit snel het geval is ;)

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    la femme wij zijn voor het eerste kindje bezig :D

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben voor het eerste kindje bezig al een jaar

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik zit in de eerste ronde voor een eerste kleintje La Femme!

@Johana: ben het helemaal met je eens meid.....

5. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    1e ronde voor de 1e spruit

6. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Ik voor de 3de maar vorige keer wist ik het vrij zeker dat ik zwanger was. Apart gevoel zit er eigenlijk op te wachten. Wist het al voor ik ging testen of voor me NOD.
    Maar goed zit pas in ronde 2. En nu let je op alles wat je voelt als je er niet mee bezig bent heb je dat echt niet in de gaten.

7. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Ik ben al moeder van een zoontje van nu 8 maanden. Sinds December hebben we besloten om voor een tweede kindje te gaan. Ik ben 32 en wil graag meerdere kindjes en vind het erg leuk als ze een beetje dicht bij elkaar zitten.
    Even zag het er naar uit dat ik vorige maand al zwanger was. Ik had alle verschijnselen. Ik teste vrij laat en was niet zwanger. Ik denk dat als ik eerder getest had waarschijnlijk wel een positieve test had gehad. Je voelt namelijk als het raak is. Vooral als je al een keer zwanger bent geweest. Ik denk dat het een innestelfoutje is geweest en werd daardoor een week later dan normaal ongesteld.
    Nu is het dus mijn tweede ronde.

8. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    dan weet jij ook vast wel hoe je borsten/tepels voelen als je zwanger bent??

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hier gaan we ook voor de eerste. Heb wel 3 jaar geleden een keer een miskraam gehad na 8 a 9 weken.

10. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Ze werden voller en zachter. Maar ik heb dat niet door gehad voodat ik wist dat ik zwanger was. Ik was voornamelijk heel erg moe en viel direct in slaap zodra ik uit mijn werk kwam. Ook een beetje misselijk en ik voelde mij gewoon anders.
    Nu vorige maand zag ik dat mijn borsten weer vol werden en zacht (na een zwangerschap, tenminste bij mij, blijft er niet veel over van je stevige borstpartij) en ik was ook weer heel veel moe. Dit ging opeens weer over en teste dus ook negatief.

11. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Ik heb trouwens geen ontpilverschijnselen gehad. Tenminste niet dat ik me kan herinneren.
    Ik werd, na toch wel 14 jaar pil gebruik, netjes ongesteld na ongeveer 30 dagen.

12. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    ok ben benieuwd hoe het hier is.. we zullen het volgende week zien. hoop dat ik wel optijd ongesteld word

13. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    wij zijn ook voor ons eerste kindje 'bezig'

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    wij gaan ook voor ons eerste kindje, 5 ronde maar helaas lange cyclussen en de eerste paar keer erg last gehad van 'ontpillen'hoop dat dat nu een beetje over is.

was vandaag op visite bij mijn tante en die vroeg of we bezig waren dat idee had ze nou ik eerlijk gezegd en dan krijg je zo'n antwoord van niet mee bezig zijn gewoon lekker leuke dingen doen geen rekening mee houden dat het over 9 maanden anders kan zijn want als je ermee bezig bent duurt het alleen maar langer, dat is nou niet echt een antwoord waar ik op zat te wachten!

succes allemaal en sluit me graag aan bij van nod februari naar bevallingslijst forum!

15. Els2806

Els2806 Actief lid

Hallo allemaal, ook wij zijn bezig voor ons eerste kleintje.

Het ontpillen verliep zonder veel klachten. Alleen aan die acne moet ik echt wel weer wennen.

Na een cyclus van 16, 26 en 35 dagen had ik er nu eindelijk één van 28 dagen. Als die zo blijft valt mijn vruchtbare periode eind deze week. Ik ben net met verlof: klussen à volonté dus en hopelijk is het deze keer raak [-o<

16. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Hoe weet je zo zeker dat het niet raak is Fem?

Ik hier ook overgevoelige borsten, maar ondanks dat ik zwanger ben geweest, weet ik het echt niet. Toen wist ik het al voor m'n nod en kon testen. Maar toen was ik veeeeel minder bewust met m'n lichaam bezig dan nu. Ben ook misselijk, maar kan ook komen door een redelijk wild weekend, of een aankomende verkoudheid. Het blijft gissen mijn inziens.

17. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Wij zijn voor een tweede bezig (eerste ronde) We hebben al een zoontje die eind december 2 jaar is geworden.

18. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    wanneer voelde je dan dat je zwanger was...voor je nod? hoelang voor je nod? lijkt me toch een zalig gevoel: het gewoon 'weten' dat je zwanger bent, zonder te testen...

19. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    goeiemorgen dames,

ff mijn banner checken...

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006