NOD Februari

Discussion in 'NOD forum' started by jolie, Nov 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    goedemorgen dames,

het gaat al weer spannend worden voor een aatal voor jullie.
    Ik duim voor jullie allemaal.

Liefs ikke

2. Sjakie

Sjakie Lid

Jan 20, 2007
    13
    0
    0
    Goedemorgen grieten!
    Wij zijn bezig voor onze derde, zo van als er nog eentje komt is het prachtig en zo niet, dan niet. We hebben al twee dochters van 6 en 4,5 jaar oud. Zit dus wel flink wat tussen qua leeftijd. Mijn eerste dochter was 8 maanden oud toen ik weer zwanger was van de tweede. Dicht op elkaar maar wel erg gezellig, wel druk trouwens. Mocht er nog eentje bijkomen hoop ik wat meer tijd aan deze te kunnen besteden...
    We gaan nu ronde 6 in en laten ons gewoon verrassen of niet..... we zien het wel :rolleyes:

Wat die voortekenen betreft bij evt. zwangerschap.. wanneer ik ongi moet worden voel ik veel meer aan mijn lijf als zere (.)(.), humeurig etc. dan momenten dat ik achteraf zwanger bleek te zijn.

Volgens mij is dat voor iedereen en per zwangerschap verschillend...
    Wachten duurt lang he?

Groetjes en SUCCES allen!

3. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Goedemorgen meiden,

Ff een bannercheck....

Na bijna twee weken wordt het nu eindelijk iets rustiger in mijn buik. Met mijn (.)(.) gaat het goed, ook niet meer zo'n pijn alhoewel nog wel heel gevoelig, kan niet op mijn zij slapen, dan lubbert alles naar de zijkant (lol) en dat doet pijn :(

Denk dat het gewoon ontpillen is, we zullen het wel merken.....

Have a nice day!

xxx

4. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

Oct 10, 2006
    1,193
    0
    0
    Goedemorgen!
    Jemig, had weer aardig wat bij te lezen... heb nog niet alle pagina's sinds vrijdagmiddag gehad....
    Bleh, heb sinds zaterdag weer blaasontsteking :cry: En dat net rond de vruchtbare periode... Gelukkig hadden we vrijdagavond nog geklust en koppig als ik ben... gisteren ook nog :D :D :D En pijnvrij! Jippie! Nu maar hopen dat het zo blijft! Allemaal een hele fijne dag vandaag!

Liefs Chris

5. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oei Chrisje, wat vervelend voor je, maar je bent wel een echte bikkel hoor dat jullie geklust hebben ;).

Ok, ik ga nu echt werken, ik kom af en toe ff langs wippen...

Fijne dag allemaal!

xxx

6. kikkie

kikkie Lid

Dec 18, 2006
    89
    0
    0
    ik heb mijn banner maar even aangepast.
    Ik had verwacht dat ik in de afgelopen dagen mijn eisprong zou hebben, maar zondag was de test toch weer negatief. Was mijn laatste ovulatietest, dus heb maar weer snel nieuwe besteld. Ik ga ervan uit dat ik vandaag dan toch wel mijn ei moet hebben!
    Iedereen die op de wachtbank zit, heel veel sterkte met wachten. Dat wachten kan soms zo frustrerend zijn. Je denkt van alles te voelen en hoopt dat alles wat je voelt een voorteken is van je zwangerschap.
    Ik was de laatste keer er ook bijna van overtuigd dat ik zwanger was, maar na een paar dagen later dan normaal, kwamen ze dan toch weer :evil:

Iedereen suc6!

7. Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Wij zijn ook voor ons eerste wondertje bezig...

8. 101

101 Lid

Dec 31, 2006
    65
    0
    0
    hai,julie123

nee ik voel niks,
    jij wel? ik had van mijn 2 zwangerschappen nergens last van, echt het gevoel niet zwanger, geen symtonen gek he! de één wel de ander niet.

groetjes dorien.

9. Niet meer actief

Mn banner ff aangepast, want volgens mij heb ik mn eisprong afgelopen zaterdag gehad.

Gisteren op kraamvisite geweest. Kan niet wachten tot het bij mij ook zover is!

10. caitlin80

caitlin80 Actief lid

Dec 29, 2006
    286
    0
    0
    Dag dames,

Spannend hoor al die wachters,. Maar gelukkig zitten jullie er goed bij...als de loungebanken etc. tenminste al geariveerd zijn. Ik zou zeggen, allemaal zwanger worden dan is er straks lekker veel plek voor mijn dikke kont!~Ik duim voor jullie.
    Ik ga nu beginnen aan de klusweken, ja deze keer worden het weken. Mijn eerste cyclussen waren rond de 28, dus dan zou de klusweek nu moeten beginnen, maar de laatste duurde 40 dagen. Dus ga ga maar uit van de kortse en klus maar lekker lang door! Ach er zijn ergere dingen!

Groetjes,

Caitlin

11. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Is ook een heel apart gevoel, ergens wist ik het gewoon. Weet het niet is het ook niet te beschrijven. Had ook nergens last van. Heb nu me zelf belooft om pas te gaan testen als ik een week overtijd ben. Geld uitsparen. Maar goed geloof ook nooit dat het de 2 ronde raak zal zijn

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ik ga zo mn huisrarts ff bellenom te vragen of ik temp. kaartjes mee moet nemen, Aangezien dat we eigelijk binnenkort een afspraak willen om te kijken waarom het nou al een jaar duurt. Ik wil niet strakkies weg gestuurd worden met de mededeling dat ik nog 3 maanden moet gaan tempen.
    Jullie krijgen zo bericht van mij

13. Niet meer actief

@ikke1981: ben benieuwd, denk dat je wel temp. kaartjes mee moet nemen. Heb je die al bijgehouden of nog niet? Ben benieuwd wat er uit komt bij de huisarts...

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Nou de assistent gesproken en het verhaal voorgelegd dat ik mn ei altijd duidelijk voel en ook weet wanneer die komt (dag 11 of 12) en dat mn cyclus vrij regelmatig is. Zij zei dat ik dan geen kaartjes mee hoeft te nemen.
    Nu moet alleen mn man zn dossier bij zn oude ha even ophalen (stelt hij al weken uit :( ) en dan kan er een afspraak gemaakt worden.
    Gelukkig was ze heel begripvol en vriendelijk

We zijn weer een stapje verder...spannend....

Wel heb ik zoiets wacht deze ronde af want dan is mn verjaardag ook geweest en dan gaan we naar de ha ppffff vond het best wel spannend. Moet je nagaan als we naar de ha moeten, dan hou ik het niet meer denk ik hahahaha

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    oh en ik heb totaal nog niet getemp omdat ik me zelf niet gekker wil maken dan ik al ben.
    Wil namelijk niet dat ik er iedere dag zo erg mee bezig ben.

16. Niet meer actief

Kan me goed voorstellen dat je niet tempt. Ik heb dat vorige maand wel gedaan, maar ben er nu alweer mee gestopt haha. Ik wil er niet teveel mee bezig zijn en het gewoon rustig over me heen laten komen...

Ben benieuwd wat er bij de huisarts uitkomt. Eerst even wachten tot je man zn dossier bij de oude ha ophaalt dus... Die kan je gewoon op laten sturen trouwens toch? Dat heb ik de laatste keer ook laten doen...

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ohwja dat is een goed idee eigelijk. Hmz dat ga ik dan maar even tegen hem zeggen. Want dat kan ik waarschijnlijk niet voor hem doen. ivm vertrouwelijk info enzo

18. Niet meer actief

Ik heb dat toen ook voor hem geregeld. Toen we samen zijn gaan wonen, heb ik zijn huisarts gebeld en doorgegeven dat hij een nieuwe huisarts heeft en gevraagd of zijn dossier naar de nieuwe huisarts opgestuurd kon worden. Heb er nooit meer iets van gehoord, dus ga er vanuit dat het allemaal goed is gekomen!

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    ohw nou dan ga ik dat ook wel even proberen wie niet waagt wie niet wint natuurlijk, thnx voor de tip

20. Kristel83

Kristel83 Actief lid

Jan 22, 2007
    403
    0
    0
    mijn hoop op deze maand zwanger te zijn is met sneeuw voor de zon verdwenen.
    ik had best even een gevoel dat ik zwanger kon zijn. maar vandaag is dat helemaal weg. nu maar wachten op de vervelende duivels. vanmorgen was mijn temp ook iets lager dan gister. helaas.........

Share This Page