NOD Februari

Discussion in 'NOD forum' started by jolie, Nov 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Wat waren je 'klachten' dan? Zou balen zijn, maar dan gewoon weer op naar een nieuwe maand klussen! Ook niet heel vervelend, toch?

2. just4love

just4love Actief lid

Sep 13, 2006
    123
    0
    0
    Hallo allemaal,

ff mijn banner checken en een vraagje.

Vanmorgen had ik rekbaar wit slijm! Vruchtbaarslijm is toch helder of niet? Ik heb al weleens eerder het gevoel gehad dat mijn eisprong heel vroeg in mijn cyclus was. Kan dit al?

Wie weet dit. Ik wilde vanaf morgen starten met ovu-testen!

Liefs

3. Niet meer actief

Dat lijkt me idd vruchtbaar slijm ja. Als het goed is, is dan je eitje onderweg... Ik had dat vorige week dinsdag en volgens mij heb ik pas afgelopen zaterdag mn eitje gehad... Heb geen ovutesten gebruikt, dus zeker weten doe ik het niet. Maar aan de kramp te voelen...

4. Kristel83

Kristel83 Actief lid

Jan 22, 2007
    403
    0
    0
    nee hoor heel erg is het niet maar ja tis toch een tegenvaller.. ik had last van een opgezette buik, pijnlijke tepels, veel afscheiding, vettig haar. en dat heb ik nog wel.. maar het gevoel is weg.. ik denk dat het ook komt omdat ik lager getempt heb als de dag ervoor...
    ik wacht af maar reken helemaal nergens meer op. ga denk ook niet meteen testen.. pas als ik een week overtijd ben ga ik testen

5. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ kristel laat je niet voor de gek houden door je lichaam.
    Kan alles zijn, ongi klachten en zwangerklachten liggen heel dicht bij elkaar.
    Maar je kan ook goed zwanger zijn zonder iets te merken.
    Ieder vrouwelijk lichaam is anders en ook de klachten en geen zwnagerschap is 2 keer het zelfde

Lijkt het hier nu zo rustig of iedereen heel hard aan het werk ?

Heb vandaag echt it's my birhtday and i cry if i want to.
    Kennen jullie dat ? je hoeft maar te wijzen na me... getver altijd die hormonen verwacht de duivels eerder dan ze zouden moeten komen

6. Niet meer actief

@Jotim30: Ben je jarig vandaag?! Zo ja: heel erg gefeliciteerd!

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goeiemiddag dame's!

Ik merk dat ik er lang niet zoveel meer mee bezig ben....
    Laat het maar een beetje op me afkomen. Wel gek want een paar weken geleden was het bijna obsessief :(
    Lekker aan de klus en we zien het wel :)

Nog meer dame's op de wachtbank zie ik....
    Succes!

8. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ Linda1980 ja toevallig wel, 32 pas dus valt nog mee

9. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

Oct 10, 2006
    1,193
    0
    0
    Jotim, van harte gefeliciteerd!

Liefs Chris

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

10. Niet meer actief

@Jotim30: Dan zullen wij er eens voor zorgen dat je je wat meer jarig voelt! Allemaal tegelijk dames: lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria!

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

@Jotim gefeliciteerd!

Nog ff een vraagje;
    Hebben jullie misschien ervaring met de Etos zwanger worden capsules?
    Ik slik die sinds deze cyclus en daar zit dus ook o.a. foliumzuur in.

12. Marloesje

Marloesje Actief lid

Jan 2, 2007
    361
    0
    0
    @Jotim GEFELICITEERD!

13. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Dat is heel lief van jullie
    "geef iedereen een gebakje"
    nog steeds druk hier in die wachtkamer

14. veertje2

veertje2 Lid

Jan 10, 2007
    54
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ongelooflijk wat gaat het snel... Het voelt hier als een soort kippenfarm! Rustig op je ei wachten is er niet bij, er kakelt altijd wel iemand ;)

Ik heb vandaag even gekeken bij de cranberry-pillen bij de drogist ivm mijn blaasontsteking-achtige verschijnselen, staat op het etiket: "wordt afgeraden bij vrouwen die proberen zwanger te worden". :confused:

Not an option, dus.

Stond trouwens maar op één etiket van al die verschillende soorten, maar ik durf niet meer. Nou ja, dan maar weer een flesje water tappen.. :( Als het zo blijft als nu, dan is het te doen.

Succes met wachten/klussen/wachten iedereen! Lang leve de loungebanken en dvd...

Liefs, Veertje2

15. Niet meer actief

Ondertussen groot feest hier vanwege jouw verjaardag!

16. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Hi Marloes, Tja mijn speciale maand is toch wel voorbij. Ik had begin januari moeten bevallen indien het allemaal goed was gegaan. Maar dat neemt niet weg dat ik nu extra hoop op volgende maand. Zal wel heel geweldig zijn want ik heb het best moeilijk deze maand. We blijven weer hopen en duimen. Maar bedankt voor je berichtje, ik hoop dat jouw zwangerschap voorspoedig verloopt.
    Liefs,
    Gaby

17. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Kan ook een innestellingsdipje zijn toch, ik zie dat je NOD pas over 7dgn is!

groetjes

18. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Hi meiden,
    Ondanks de banner zit ik inmiddels al weer 2 a 3 daagjes op de wachtbank. Ik heb een cyclus van 30/31 dagen maar heb wel altijd op dag 14 of 15 mijn eitje. Ik loop nooit in het gereel. Nu gaan we maar 2 weken even flink duimen en hopen dat het nu eindelijk raak is. Ik wil een positieve test in mijn handen :D
    Jullie ook allemaal succes met wachten & klussen.
    Liefs,
    Gaby

19. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Gefeliciteerd Jotim! :({|=

Ik zet ff een bakkie thee voor de wachters op het bankie ;)

20. kikkie

kikkie Lid

Dec 18, 2006
    89
    0
    0
    he gaby,
    ik zie dat jij nu ook rond je ovulatie zit. Spannend weer he?
    Ik heb de afgelopen dagen iedere dag getest, maar nog altijd niet positief en nu zijn mijn testen op! Heb gisteren wel besteld, maar die krijg ik natuurlijk morgen pas binnen. Ik verwacht dat ik vandaag of anders morgen toch wel mij ei heb!

Ben je al wel weer een beetje bekomen van de laatste keer? Het zag er toen zo positief uit.
    Ik hoop en duim met je mee!

Share This Page