ik heb maandag pas nod, maar zou ik zaterdag al kunnen testen? dan is mijn lief jarig...zou leuk kadootje zijn..
Hé veertje! Ik had zaterdag ook weer ontzettende last van mijn blaas... heb met mijn domme hoofd gewoon 2 cranberrytabeltten ingenomen en later las ik pas dat het afgeraden wordt bij zwangerschap... Nu zit ik zo rond mijn eisprong, maar ja... je weet het nooit! Heb zelf zaterdag een klein kuurtje gekregen wat geen kwaad kan bij zwangerschap... Nitrofurantoine. Misschien dat je daar om kan vragen bij de huisarts? Sterkte in ieder geval! Jeetje, veel meiden op de wachtbank en ook aardig wat rond de eisprong... Spannend, spannend, spannend! Liefs Chris
volgens mij kan dat niet, volgens mij krijg je dan toch een negi test.. maar weet het natuurlijk niet zeker
@ salsabine: ik hoop dat het een dipje is.. wil me ook wel voorbereiden op een negatieve uitslag. zou ook niet weten hoe mijn reactie dan is. tis pas de 1e keer en dan heb je denk nog wel zoiets van ach volgende keer beter. Hoe is het als je echt al een paar maanden bezig bent?volgens mij word je dan echt knetter gek
soms wordt je er wel knetter gek van, maar je "leert" er wel mee omgaan. Je wordt er harder van Maar heb ook wel wel eens een dip hoor
Het kan wel hoor, maar de kans op een negatieve test is natuurlijk wel groter dan wanneer je na je NOD test.
Ik sinds sinds vorige maand op dit forum en moet zeggen dat ik zelf vond dat ik er vorige maand echt veel te veel mee bezig was. De maand heeft ook nog nooit zolang geduurd, hier zie je iedere dag voorbij kruipen... Maar aan de andere kant is dit forum ook weer zo gezellig en leerzaam! Toen wij stopten met de pil, hadden we zoiets van: komt het, dan komt het. Komt het (nog) niet, dan (nog) niet. En die instelling probeer ik nog even te houden. Maar je stopt natuurlijk niet voor niets met de pil, dus stiekem valt het iedere maand wel tegen als de ongi er weer is. Maar je moet jezelf niet gek laten maken. Ik probeer niet met ieder ding wat ik voel, te denken: zou het?
Dan zal ze het wel heel druk hebben. Bij mij duurde het niet zolang... En ze doet het natuurlijk wel voor je hè...
Ik heb in augustus mijn spiraal laten verwijderen en ik moet zeggen dat ik deze maand ook erg laks ben misschien omdat ik ff een dipje heb wat het oefenen betreft. Ik weet dat sommige veel langer bezig zijn maar ik weet ook dat er heel veel korter over gedaan hebben en al heb je een mk gehad dan weet je i ieder geval dat je zwanger kan raken. Nu denk ik wel eens "oh ik kan toch wel..."
Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Het lijkt me verschrikkelijk om een mk te krijgen, maar je weet iig wel dat je zwanger kunt raken. Iedereen moet er eigenlijk gewoon vanuit gaan dat ze zwanger kunnen raken, maar moet zeggen dat ik er toch ook wel heel erg rekening mee hou dat het misschien wel niet lukt... Begrijp me niet verkeerd hoor: een mk krijgen lijkt me verschrikkelijk. En kan me voorstellen dat op het moment dat je weer zwanger bent, je heel bang bent voor weer een mk.
Hoi Meiden, Ik meld me ook maar weer even op dit topic. Nog 12 dagen tot NOD, deze dame zit weer op de wachtbank. Liefs
bij mij is het al meer dan een maand geleden! Ben ondertussen wel heel benieuwd geworden! Inderdaad wel erg lief dat ze het uberhaupt doet! kuz
Das idd wel lang geleden. Ik had binnen 2 dgn een antwoord volgens mij. Misschien dat ze heel veel aanvragen heeft ineens of misschien even iets anders aan haar hoofd heeft... Maar das idd wel lang ja.
Ja idd, zo vrijwillig heb vanochtend ook mn pendel uitslag van dr gekregen, en mn maansteen is binnen en ook slik ik zwanger wordt pillen. Wehehehe hopen dat dit al geluk brengt. Trouwens wel leuk dat ze in Mei een meisje voorspelt, hoopte natuurlijk wel wat eerder maar ik ben in mei jarig en mn vriend ook. Dus wie weet
@ astrid wat is een maansteen en wat kan je ermee? (ben bijna niet nieuwsgierig hoor ) en over de caruli dingen ik had mijn pendel met een week geloof ik binnen maar ze vertelde idd dat ze heel druk was. dus vandaar waarschijnlijk het lange wachten
ben gewoon erg nieuwsgierig naar wat ze te voorspellen heeft. ik denk ook wel dat ze het erg druk heeft..