hihihi ik moet er nog niet aan denken om oma te zijn maar ik was ook al jong mama 16 was ik toen mijn zoon geboren werdt.
hehe lastig he meid, ik voel momenteel ook vanalles en niets...ik beeld me weer vanalles in denk ik, mijn borsten zijn gevoeliger dan anders, maar enkel bij aanraking...
Pfff..ik zag vandaag 1 keer weer een propje slijm, leek wel beetje op vruchtbaar slijm maar was minder draderig zeg maar, kon er niet zo makkelijk draden van trekken...hmm..ik twijfel zo...zou ik dan toch mn ei nog moeten krijgen? MN temp was vanochtend niet super omhoog gegaan, wel een beetje, al de andere cyclussen was mn temp veel lager voor ei dus waarschijnlijk heb ik wel echt mn ei vorige week zondag gehad... herkent iemand dat, een prop slijm week na je ei? Was vooral plakkerig.. Ook heb ik al een aantal dagen ongi achtige krampen, vanaf gisteren is dat erger geworden, vandaag ook heel erg aanwezig...voelt echt zoals ander keren toen ik zwamger was, week voor nod.. Maarja...ik moet maar afwachten... Heb voor of na mn ei anders echt niet van die ongi krampen...raar wel.. En dan ook nog die erg gevoelige tepels, ook beetje pijnlijk (en groter) Ook rommelende buik...en misselijk af en toe (elke dag eventjes) Spannend toch wel vind ik Liefs Syl
Hallo allemaal Ik kom me hier melden... ben officieel een januari nod'er maar daar wordt zo weinig gezegd.. enne als ik ga testen (als ik niet ongi wordt) dan is dat al in februari... Mag wel he...? Liefs jollie
welkom meid, helemaal niet erg hoor! je bent hier van harte welkom! hoe meer zielen hoe meer vreugd spannend momenteel voor jou he, voel je al iets? knuffel julie
haha tnx.. ik voel van alles maar ik zeg maar is ontpillen aangezien dit pas me eerste ronde is zonder pil. Nog ff wachten en dan weet ik meer he. knufje
het begint nu echt spannend te worden.... tuurlijk mag je meekletsen jollie gezellig juist kristel83 ik kom uit deventer
Gisteravond was ik toch echt nog even hier en nu zijn jullie al weer 6 pagina's verder. Gezellige kwebbels zijn jullie hoor! @ Jotim gefeliciteerd en bedankt voor je lekkere gebakje. @ Jollie Welkom. Spannend nog maar 1 dag. Weet je al wanneer je gaat testen? En heb je al kwaaltjes? Ik ga hard voor je duimen. @ Sylvia Volgens mij zou ik toch nog maar een keertje extra klussen. Het kan natuurlijk nooit kwaad Ik zie dat je over 6 dagen alweer mag testen, misschien dan toch zwangere kwaaltjes?!? Ik hoop het voor je.
@ kristel, ik kan ook aan weinig anders meer denken duurt bij mij gelukkig niet meer zolang voordat ik kan testen. ik heb vandaag testen van de site besteld hopelijk gaa die binnenkort een mooi resultaat opleveren
Mijn man denkt dat ik zwanger ben...ik heb op zich wel een positief gevoel maar dat wordt aangewakkerd door zijn enthousiasme vermoed ik. Ik wil me er niet teveel mee bezig houden anders voel ik vanalles...ik heb wel wat krampjes en mijn (.) (.) doen zeer aan de zijkanten (dat beeld ik me echt niet in, wordt er zelfs wakker van en heb het anders nooit). Maar goed ben pas echt blij als ik een positieve test in handen heb
Dag franklin... spannend voor jou zeg ook nog maar een paar dagen... @lafemme... als ik niet ongi wordt ga ik a.s. zaterdag testen en als deze negatief is en ik ben nog steeds niet ongi, heb ik vermoedelijk afgelopen weekend me eitje gehad (had namelijk veel last van afscheiding, of het vruchtbaarslijm is geweest weet ik niet aangezien ik nog onervaren ben) en dan is mijn nod pas de week erop. Verder schreef ik al dat ik kwaaltjes genoeg heb, maar ik schuif het af op ontpillen... denk ook wel dat het dat is. Nou vind het wel leuk dat er deze week ook een aantal belanden op hun nod datum... allemaal zeer spannend... dat we maar hopen op posi testen dan kunnen we tenminste het oktober mamma's topic vullen. Goodluck everybody! liefs jollie En Johanna... hoop echt voor jou dat je binnekort een dikke vette streepjes test hebt.
goedenavond meiden Was vanavond ff bij mn schoonvader geweest, aangezien dat ik hem maar echt heel weinig zie en we waren in de buurt dus we gingen ff langs. zegt mn schoonvader van zo en hoe is het met jullie, komen jullie wat vertellen, uhh nee we zijn er zomaar, ohw dacht dat jullie kwamen vertellen dat jullie zwanger waren, auwtsss, ik wilde toen wel schreeuwen neeeee was het maar zo Ben het nu ff zo zat, wil het denk ik binnenkort aan mn schoonmoeder vertellen dat we er mee bezog zijn( zijn ouders zijn gescheiden) want ik wil nu echt wel eens mn hart luchten, ff met een vrouw bespreken enzo. ppfffff sorry voor mn klaagzang hoor maar moest het ff kwijd.
ikke 1981...daar zijn we ook voor hier hoor...je mag ook gewoon even je verhaal kwijt of het nu leuk is of niet. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is als mensen dit tegen jullie zeggen en dat je nu er met familie over wil hebben. Knuff hoor meid en koppie op!
Dank je wel Johana jammer genoeg heb ik weinig familie,maar wil het idd ff kwijd Bij mn vader hoef ik niet aan te kloppen want die wil geen Opa worden(altijd leuk om te weten) mn moeder leeft helaas niet meer 1 tante weet het gelukkig wel, maar die heeft op dit moment al gemoeg aan dr hooft, dan ga ikmaar naar schoonmoeders, kan ik het gelukkig goed mee vinden maar ze kan soms zo direct zijn dus dat maakt me wel een beetje bang. Zal het wel eens met mn hubby er over hebben. Aaggrrr keuzes maken en wachten zijn dingen die ik nietleuk vind
dat lijkt me idd niet leuk om van je eigen vader te horen! Fijn dat je met je schoonmoeder goed overweg kan en idd lastig als ze zo direct zijn.,..maar dat kan mischien ook verhelderend werken..
Lucht je hart maar lekker hoor ikke. Wij luisteren graag. Echt heel vervelend dat je je verhaal nergens kwijt kan. Ook een hele dikke knuffel van mij.
@ jollie gezellig dat je mee kot kletsen in onze wachtkamer. @ la femme dank je wel voor je feleicitatie hoop dat het gebakje smaakte @ ikke gooi het allemaal maar op het scherm kan me heel goed voorstellen dat je je hart wilt luchten. zo dames ik duik me bed in lig al vanaf 3 uur voor apengapen op de bank ben zo moe. Nergens zin in. Bleeh raar dagje. :x Veel steekjes in me onderbuik. Ik verwacht hele vroege duivels. Had ook al 1 week eerder dan verwacht me ei. alleen moet ik dan waarschijnlijk na NOD maart weet niet of ze daar zo'n gezellige wachtkamer hebben.