NOD Februari

Discussion in 'NOD forum' started by jolie, Nov 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    hoi jotim

mmmmmmmmmm lekker stukje gebak, gefeliciteerd met je verjaardag balen dat je je niet zo fit voelt!

jolie gezellig dat je mee komt kletsen is hier erg gezellig al dat geklets.

zitten jullie goed allemaal op de wachtbank....

alle klussers zet m op en ga voor dat ei!

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    De :evil: :evil: zijn hier gisteravond alweer vertrokken. Vorige maand waren ze ook al na 2 dagen weer vertrokken. Hopelijk dus weer een "korte" cyclus.
    Het klussen kan hier dus weer beginnen. :)
    Moet wel zeggen dat ik het deze maand extra spannend vind, want als we weer door zouden moeten naar de volgende ronde dan hebben we kans op een december kindje. En als ik heel eerlijk ben zitten we daar niet echt op te wachten met de feestdagen en vele verjaardagen. :oops:
    Moet niet te veel vooruit denken volgens mijn man, eerste deze maand maar afwachten.

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Zo meiden het wordt hier spannend voor een aantal ik [-o< [-o< [-o< [-o< voor jullie.

De meiden bij wie het ei nadert veel klus plezier :D :D

Voor de meiden die de :evil: :evil: op bezoek hebben ik hoop dat ze volgende maand wegblijven.

Ik moet zelf nog een paar dagen en ik moet zeggen dat het me aardig gelukt is er minder mee bezig te zijn maar nu de laatste dagen vind ik toch wel spannend hoor ;)
    heb eigenlijk niet veel klachtjes alleen af en toe een licht steekje in mijn buik, meer honger dan normaal, meer plassen en s'avonds misselijk.

Maar ja afwachten maar :(

4. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    @ Diddle Veel klusplezier!

@ Noesje Nog maar 4 dagen. Ik ga alvast duimen voor je.

Ik ga ook maar eens lekker slapen ofzo.. :)

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Dank je ;)

Ik ga ook maar eens mijn bedje opzoeken.

Weltrusten meiden

6. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    wat typen jullie veel zeg,ik zal vanavond even alles doorlezen hoor.

het is al bijna februari,dus testers veel succes!
    hier is de ongi al bijna weg gelukkig

7. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    GOEDEMORGEN LADIES,

Mijn ongi is voorbij! Lekker kort dit keer (voor mijn doen) Dussssssssssss we kunnen weer ff fun klussen hihihihhihi (v.a. dag 17 begint mijn vruchtbare periode) whahooooooeeeeeeeeeeee

8. mistimon

mistimon Actief lid

Jul 18, 2006
    214
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ik zit nu op 9 dpo, ik word langzaamaan gek geloof ik. PFF het is ook zo spannend.
    Mijn gevoel zegt echt dat het raak is, maar daar mag ik natuurlijk niet op vertrouwen, mijn lijf doet ook van alles, heel frustrerend. Als het dan nou voor het goede doel zou zijn vind ik het meer dan prima!

Voor de dames die al bijna mogen testen, heel veel succes ik duim voor jullie!

9. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Goedemorgen dames

Iedereen weer bij gelezen en wakker

@ mistimon: je weet niet wat je moet geloven van je lichaam. Maar dat gevoel van het is raak klinkt wel spannend. eerder dat gevoel gehad ?

10. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Ik ken het gevoel, ondanks dat ik nu nog geen kwaaltjes kan hebben, heb ik toch het idee en gevoel dat het deze keer echt raak is. Nu maar hopen dat we gelijk hebben he!

11. mistimon

mistimon Actief lid

Jul 18, 2006
    214
    0
    0
    Nee, maar het probleem is ook dat dit mijn eerste echte ronde is. ( bijna 10 mnd, niet ongesteld)
    En met een stukje bijgeloof vind ik het allemaal iets te toevallig ( klinkt stom)
    Ik had een afspraak met de gyn op 16 januari, toevallig werd ik 7 jan voor het eerst weer ongesteld. Ik kreeg gelijk een follikelmeting en er zat een ei van 14 mm, 2 dagen later moest ik terugkomen en was het eitje 16 mm. dus dat weekend " verplicht" klussen... dus vandaar dat het te toevallig is.

12. mistimon

mistimon Actief lid

Jul 18, 2006
    214
    0
    0
    Ik hoop het ook Gaby!

13. Niet meer actief

Ik duim voor jullie allemaal!

14. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Goedemorgen dames!

Jeetje wat kletsen jullie veel. En wat zijn er veel meiden bijgekomen, hartstikke gezellig natuurlijk maar ik had jullie liever zien verhuizen naar het forum van de aanstaande mama's.

Ik duim in ieder geval voor alle wachters, klussers en dames die nu met hun ongi opgescheept zitten en dus bijna kunnen gaan klussen.

Vraagje aan de wachters; wanneer gaan jullie testen. Op de dag van jullie NOD of de dag daarna? Mijn NOD is 7 februari, mannetje wil niets liever dan gelijk die dag testen.... wat zouden jullie doen?

Liefs,

Fem

15. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

Dec 19, 2006
    671
    0
    0
    Jeetje wat een geklets. Kan eht echt niet meer bijhouden door. Moet vanavond maar even gaan teruglezen. Denk dt ik een aantal pagina's tussen de 50 en de 70 gemist heb :D
    Moet ik ook maar in het weekend meekletsen.

Meiden die binnenkort kunnen testen veel succes. en de rest veel klusplezier :)

16. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

Dec 19, 2006
    671
    0
    0
    @Fem. Als ik het goed heb is dit de eerste ronde na het stoppen met de pil. Ik zou dan in ieder geval 1 dag extra wachten want je weet nooit of dat alles meteen precies goed loopt. Veel succes

17. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Dank je wel Lindsay, ik heb zelf al gezegd dat ik minimaal een week wil wachten aangezien dit inderdaad de eerste ronde is.... dus mijn NOD zou 07 feb zijn, maar eigenlijk wil ik pas de 15e testen ofzo, met name om mezelf niet gek te maken, maarja, wie weet waarschijnlijk kan ik echt niet zolang wachten ;)

18. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

Dec 19, 2006
    671
    0
    0
    Ik had het gelukt dat ik direct na het stoppen een normale cycles had. Misschien is dat bij jou ook wel zo en wie weet is het de 1ste keer meteen raak. Ik hoop het voor je dan hoef je niet elke maand dat gestress door te maken wat zoveel meiden als ik doormaken. Je voelt zoveel in de week ervoor en dan toch zijn die stomme :evil: :evil: er weer. Maar ja we gaan door en geven de hoop niet op. Ik ben nog niet zo lang bezig als sommige meiden hier op het forum maar ik ben het wachten wel zat en mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld op deze manier. Maar deze week lekker klussen en hopen dat het dan wel raak is.

19. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ fem - ik zou nooit op de je NOD zelf testen. Je weet nooit of je wel goed heb gerekend. Ik zelf kies voor meer zekerheid en zo weinig mogelijk testen te zien. Ik heb voor me zelf besloten dat ik pas ga testen als ik een week over tijd ben. natuurlijk ben je nieuwsgierig. Nog altijd vis het jou keuze en van ja man en jullie moeten lekekr doen waar je jezelf het beste bij voelt.

20. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik hoop het voor je Lindsay, ik zal in ieder geval voor je duimen (wie weet helpt het ;)), het lijkt mij ook heel zwaar om er al zolang mee bezig te zijn... Wij zijn momenteel nog heel nuchter, maar mijn mannetje heeft nu echt wel "papa-kriebels", die wilt het ZO graag (omgekeerde wereld, want ik heb echt een instelling van; "We zien het wel" erg he?).

Heb allemaal "kwaaltjes" maar ik doe het af aan het ontpillen, ik verwacht niet dat het de eerste ronde gelijk raak is, maar dat merken we vanzelf wel toch! (Meer kan ik helaas toch niet doen).

Ik hoop dat het klussen goed gaat en dat het nu dan eindelijk raak voor je is!

Liefs,

Fem

Share This Page