NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik probeer zelf ook een week te wachten... Maar of we dat volhouden ;)

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hahahahaha, ik kan het denk ik ook niet hoor Linda, ik zeg het nu wel zo stoer maar dat zegt niks natuurlijk ;)

3. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

wij zijn allemaal nog heel stoer maar we mogen ook nog een week. Dan begint het echt te kriebelen.
    Heb lekker toch geen testen in huis.

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hm, ik heb wel testen in huis, niet zo slim denk ik ;) jij hebt het veel slimmer aangepakt Jotim (trouwens: heb je een leuke dag gehad gisteren? Nog gefeliciteerd! :)).

5. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

leuk leuk kan beter, maar ik had zondag al mijn verjaardag gevierd.
    Gisteren moe duf en een huildagje gehad. Maar waren echt hormonen.
    Ben wel al misselijk sinds gisteren. Heel de tijd dat van bijna misselijk gevoel nu nog steeds. laat me toch niet gek maken. Zal wel iets anders zijn toch ?

6. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Nou, zo lang kan ik dus echt niet wachten hé! Zou het wel heel knap vinden van jullie als jullie je zo konden beheersen.
    Ik heb mijn NOD ook op 7 februari en ga die dag een test doen. We zitten dan gezellig op Center Parcs dus zou wel heel leuk zijn. Misschien test ik zelfs wel een dag eerder want dan ben ik jarig...

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh Jotim, ik ben ook iedere keer misselijk, en "ineens" ruik ik ook zo goed :( geen idee wat ik hiervan moet denken.... laten we hopen dat het raak is... beetje positief zijn mag toch wel?

@Marloesje: DAT zou pas een mooi verjaardagscadeau zijn zeg!

8. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

marloes dat zou wel heel leuk kadootje zijn voor je verjaardag.

heb tegen mijn hubbie ook gezegd doe maar inpakken pak ik het na 9 maanden wel weer uit.

@fem, ja ik ben heel positief maar wil mezelf niet gek maken met alles wat mijn lijf laat merken dat het wel eens raak kan zijn. Had dit ook wel eens toen ik er nog niet meebezig was. Niet anders dan anders. gewoon beetje slapjes

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Haha, goeie, mijn ventje wordt 6 april 30, zou hem toch wel HEEL blij kunnen maken met een vette + test.... maargoed, ik ga er eigenlijk ook niet vanuit dat het raak is hoor, maak ik mezelf idd ook gek mee, heb de gekste kwaaltjes gehad en sinds vandaag is het allemaal ineens weer weg (last van (.)(.) -> steken en gevoelig, last van onderbuik, moe, hoofdpijn etc, wijt het aan de gemiste hormonen).....

xxx

10. veertje2

veertje2 Lid

10 jan 2007
    54
    0
    0
    @ikke: Nou, ik liet me niet tegenhouden door iemand die geen opa wil worden, dan zocht ik wel een andere.. een buurman of zo, die het wel leuk vind om voor opa te spelen, liefst met oma erbij.

Zo. Flauwe opmerking van je vader zeg. Klopt niks van. Heeft het misschien iets te maken met zijn angst dat jij dingen van hem zal verwachten? (ik doe maar een gooi... als je er iets over wil zeggen pb je maar)

Liefs, Veertje2

11. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hey meiden,

Nou ik zit ook weer gezellig op de wachtbank.ppppfffffff(duurt lang)
    Heb deze ronde wel last van me borsten,maar ze zijn niet gespannen zoals de rondes hiervoor.
    Dus misschien wel een goed teken.

Groetjes Kareltje

12. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hoi allemaal

Ik zou ook niet op mijn NOD testen. Voor mij is het nu toch een beetje moeilijk om mijn echte NOD uit te rekenen vanwege een 8 dagen langere cyclus van vorige maand.
    Mijn vorige zwangerschap was ik zo moe en misselijk dat ik volgens mij precies om mijn NOD getest heb. Mijn lichaam voelde zo anders..en positief toen. Dus ook gewoon een beetje vertouwen op wat je lichaam aangeeft.

Volgens mij had ik vanmorgen mijn ei. Steken in mijn rechter zij, beetje dizzy. Ik was mijn kleine pap aan het geven en dat ging maar net. Herkent iemand dat?
    En is het dan altijd 14 dagen tot NOD of kan er meer tijd tussen zitten?

Nou als het mijn ei was ga ik lekker de wachtkamer opzoeken en plaats nemen.

13. Sjakie

Sjakie Lid

20 jan 2007
    13
    0
    0
    Hai daar!
    Even mijn banner checken.
    Nog geen symptomen voelbaar.
    Afwachten dus :rolleyes:

14. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    jeetje, stoer hoor, ik weet niet of ik zo lang kan wachten!

15. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Ik ga ook pas testen op mijn NOD.
    Gewoon om teleurstelling te voorkomen.
    Is wel heel moeilijk hoor om te wachten.

Groetjes Kareltje

16. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    ik heb 5 feb mijn NOD. ik wacht denk een week erna (als ik het vol kan houden)omdat dit mijn 1e keer is dat ik pilloos door het leven ga zeg maar ;) . vandaag heb ik nergens meer last van alleen dat mijn temp wel hoger blijft.. alleen vraag ik me af wie heeft er verstand van dat tempen want uit die lijstjes kan ik geen wijs eigenlijk:$. tussen welke temp moet je liggen wil je zwanger zijn? of is daar geen vaste temp voor. sorry voor de beetje domme vraag

17. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Ik heb net even internet door gespit en heb alle antwoorden gevonden op mij vragen.

De eisprong:
    'Wanneer de eisprong nadert, hebben sommige vrouwen buikpijn, vaak op een duidelijk aanwijsbare plek, links of rechts onderin de buik. Dat wordt ovulatiepijn of middenpijn genoemd. Het is het gevolg van de spanning van de follikel en in de eierstok, en gaat aan de eisprong vooraf. Ovulatiepijn houdt vaak een paar uur aan, soms een dag, en dan is het verdwenen.
    Vrouwen die ovulatiepijn voelen, hebben een extra hulpmiddel om hun eisprong te bepalen. Als de pijn voorbij is, is ook de eisprong voorbij. Als je vrijt zodra de ovulatiepijn optreedt, ben je net op tijd. De dag van de ovulatie is de eicel vruchtbaar.'

En ja 14 dagen tot aan NOD vanaf eisprong:
    'De tweede fase kent bij de meeste vrouwen een vrij gelijkmatige duurtijd, namelijk van 2 weken'

Nou dat weet ik dan ook maar weer en jullie nu ook :)

Ik ben gewoon ongeduldig maar alvast bedankt als je over mijn vragen nagedacht hebt. :p

Ik ga dan ook maar een banner maken, want ik heb nu volgens de calculator 13-02 mijn NOD. En een cyclus dus van 28 dagen...als mijn gevoel me nu natuurlijk niet loopt te fokke!

laters 8)

18. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Kristel Kijk even op het forum van de temperatuurkaartjes onder het kopje zwanger worden. Daar plaatsen zwangere hun tempkaartjes en weten ze vast hoe en wat.

19. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    ik was even in de war met de datum van vandaag :oops:

20. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    ik ga vast bij de maart people een kijkje nemen en kennis maken.. ik geloof er helemaal niks van deze maand

Deel Deze Pagina