NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    @Ikke: Mijn schoonouders hebben ook altijd geroepen, dat ze geen kleinkinderen wilden. Echter toen ze met de kerst mijn mk meemaakten, waren ze super lief en bleek het allemaal vooral grootspraak te zijn. Ik ken je gevoel wel, want ze hebben het echt heel vaak geroepen en dat komt hard aan!

@Sila: Bij mij zijn de :evil: :evil: ook al weer weg maar ik moet nog twee weken op mijn ei wachten. We gaan er voor he? ;)

Liefs vlinder

2. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik kom ook ff weer kijken! Heb vandaag cursus dus kan alleen nu ff komen koekeloeren!

Gaat het goed met iedereen?

Liefs Chris

3. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    hallo,

Ik ook op de w8bank. Maar heb nog niet echt mijn vruchtbare dag gehad. Maar het is elke maand weer spannend. Ik hoop het elke maand zo en we doen zo ons best, maar ik heb hier wel geleerd dat dat geen garantie is voor zwanger worden. Het is elke maand weer een lange wachttijd die 2 weken. Belachelijk eigenlijk, want wat is nou 2 weken?!

Maar goed, Ik heb nog geen zwangeren voorbij zien komen. Niet zo'n vruchtbare maand deze maand.

Allemaal suc6!
    Tot snel.

Liefs

4. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Haha, nee, nog niet echt vruchtbare maand. Misschien omdat het januari is en we hier op het nod februari zitten!

Ik hoop dat zodra de feb nod's beginnen wij allen met twee streepjes staan te zwaaien om het tegendeel te bewijzen!

5. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    ach ja, iedereen hoopt op positief nieuws natuurlijk! voor mij nog een week wachten....

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik hoop ook dat er veel zwangeren zich mogen aanmelden vanaf morgen.... vanavond op kraamvisite, zal wel jeukende eitjes opleveren denk ik ;)

Ik ga 08 feb testen als er nog geen :evil: zijn geconstateerd....

Nu weer snel aan het werk (jaja ;))

7. pippin

pippin Lid

29 jan 2007
    48
    0
    0
    Hallo!

Ik had NATUURLIJK alle verschijnselen vorige week maar goed, 1 dag bloedverlies en gisteren toch echt ongi geworden. Mirenaspiraal is er pas 8 januari uitgegaan hoor dus niets aan de hand maar was wel even spannend.

Mijn NOD dag moet dus denk ik 28 februari zijn. Kan ik de hele maand jullie testuitslagen lezen.

Wanneer moeten we nou eigenlijk het hardst klussen? 10 dagen na dag 1 dus 8 februari ofzo? :rolleyes:

pippin

8. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

hetis rustig in de wachtkamer.
    Doen jullie allemaal een middagdutje net als ik heb gedaan.
    Viel gewoon bijna om.

9. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Nee hoor Jotim, maar misschien is dat middagdutje van jou een goed teken ;)

Ik heb net heerlijk gewandeld. Was om 13:00 de deur uitgegaan en nu net ,een kwartiertje geleden, weer terug. Wel gelijk boodschappen gedaan, maar het is prachtig weer. Lijkt wel lente. Kreeg er in ieder geval wel de lentekriebels van. Volgens mij gaat dit mooie weer veel positieve testen brengen :)

10. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Pippin Ligt een beetje aan hoelang je cyclus duurt. In principe vindt je eisprong, bij een regelmatige cyclus, tussen de 11de en 16de dag plaats. Je kan eventueel de calculator van deze site gebruiken bij het uitrekenen

11. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Rustig hier vandaag! Iedereen druk aan de klus?
    Ik heb niet veel te melden. Ik moet voorlopig rustig afwachten met nadruk op rustig. Hmmm zal dat lukken.
    Ik voel mij wel heel positief! Nu nog de test die zich positief aangeeft over 2 weken ;)

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goeiemiddag!
    Ik heb gister mn maansteen binnegekregen en maar meteen om gedaan.
    Zal zo ff bij de Etos ovulatietesten halen. Ff kijken of dat wat is :)
    Alweer veel dames op t wachtbankje?
    Ik mag binnenkort weer lekker aan de klus :)

XXxx

13. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    hallo dames,

Ik krijg als het goed is morgen mijn testen binnen dus ik wil eigenlijk dan donderdag ochtend testen 8) is een dag te vroeg maar ik waag het er gewoon maar op ;) ik kan de spanning echt bijna niet meer aan, al het negatief i wacht ik volgende maand wel langer denk ik.... :rolleyes:

14. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik hoop dat ik me gewoon in kan houden tot een paar dagen na de nod....

15. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    hallo allemaal,

Hier is niet zoveel te vertellen alleen dat ik vandaag geveld ben door de vreselijke buikgriep en dat net op mijn nod... duiveltjes zijn er nog niet.

zijn er nog testers dit weekend?

liefs jollie

16. als ik vrijdag niet ongi word ga ik testen , als ze dan binnen zijn oog...hoelang duurt t tussen de bestelling en aflevering? weet iemand dat?
    liefs marieke

17. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    ff mijn banner checken......
    Heb mijn NOD op 8 feb staan, maar voel tot op vandaag helemaal niets, dus dat word ook weer een 'loze' maand........
    Op naar ronde 10......nou ja, ronde 11 eigenlijk.
    Wacht ze meiden!
    grt.

18. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @ Esser Je NOD is toch pas over een week? Kun je daar nu al iets over zeggen dan?

19. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Heb volgens mij gisteren me ei banner klopt niet helemaal gehad, dus even afwachten. Voor de zekerheid toch even om de dag klussen nog :)

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik zit nu ook in de vruchtbare periode kan het ook merken aan alles.. nu wachten of morgen mijn ei komt.. iig nog ff klussen vandaag en morgen en ach overmorgen ook maar en dan * plof* op de wachtbank .. voor het eerst

Deel Deze Pagina