NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    @heleentje: jeetje wat lastig, bij mij was het ook zo dat ik er eerder aan toe was dan mijn vriend...
    Wij zijn al 12,5 jaar bij elkaar en in november 2005 ben ik over kinderen begonnen, terwijl we daarvoor allebei heel stellig waren dat we geen kinderen wilden... maarja mijn eierstokken begonnen toch te jeuken.... heb het er met mijn vriend toen over gehad, maar hij zei.. misschien later maar nu nog niet... daar had ik begrip voor, af en toe liet ik weten dat ik het er nog steeds hetzelfde over dacht en we hebben heel open gesprekken erover gevoerd, afgelopen zomervakantie begon hij er zelf over en hebben we besloten in juli 2006 de implanon uit mijn arm te laten verwijderen... inmiddels half jaar verder maar nog niet zwanger... wel allebei aan toe nu... het voelt veel beter om ervoor te gaan wanneer je er beiden aan toe bent! ik hoop voor je dat je man er snel wel aan toe is..

2. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    kom ook in februari meekletsen,heb 4 feb NOD!
    heleentje moeilijk hoor,maar je moet het samen wel willen hoor en probeer idd eens achter komen waarom hij geen kinderen wil,sterkte ermee en een dikke knuf.
    Gerda

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Gertie: Ja, in principe wel ja, maar ik ben nét pas gestopt met de pil (vorige week dus), normaliter ben ik na twee dagen ongi (dus idd in januari) maar nu dus nog steeds niet. Omdat ik dus nog aan de pil was en dus "gewoon" mijn ongi verwacht gaan wij deze maand pas voor het eerst klussen, dus "officieel" is mijn eerste NOD in februari..... dus vandaar.... sorry voor het ingewikkelde verhaal, haha!

Gisteren trouwens getest en die was neg....

4. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Lot,

Het is alweer een tijd geleden dat ik hier wat vaker was, dus misschien heeft iemand je al erop gewezen, maar toch: je hebt steeds een hele lange cyclus - weet je wel zeker dat je een eisprong hebt? Met een hele lange cyclus word je al eerder doorgestuurd naar de gynaecoloog en hoef je geen jaar te proberen. Ik had hetzelfde, bleek geen eisprong te hebben, heb medicijnen gekregen en was toen binnen 3 maanden zwanger.

Groetjes Neeke

5. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    hoi heleentje,
    wat vervelend dat je man van gedachte is veranderd, je zult je wel verraden voelen... het is wel zo dat alleen jij kunt bepalen hoe het nu verder moet met je relatie, hou je genoeg van hem om eventueel kinderloos door het leven te gaan? als ik jou was zou ik zeker niet stiekem zwanger proberen te raken ( weet niet of je dat van plan was trouwens?) daar doe je jezelf en je a.s. kindje tekort mee. je zou eigenlijk een keer goed moeten praten met je man en goed duidelijk maken waar jij staat in dit verhaal. heel veel sterkte en wijsheid! kus

6. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    van uit deze kant heel veel sterkte toe gewenst
    maar ga bij jezelf goed te rade of je wel een relatie door wil zetten
    want het is niet leuk jij wilt een kindje hij niet en jij zet je zelf naar achter
    en gaat kinderloos door het leven
    anderekant is het ook goed om het goed uit te praten wat zijn elkaars wensen
    en van daar uit kan je samen de keuze maken die op dat momen het beste uit de bus komt

nogmaals heel veel sterkte toegewenst

gr maria

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden, heb nu officieel mijn NOD op 07-02, ben zojuist ong. geworden!

8. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    het klinkt lullig maar ik ben gewoon een soort van blij voor je....nu kun je eindelijk weer verder. Ik hoop ook op een mooi kado voor je ;)

9. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    heleentje heel veel sterkte gewenst...ik vindt het moeilijk je te adviseren...Maar communiceren is op dit moment wel nodig lijkt me.

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hallo meiden,

Ik ben supergelukkig, want ik ben ongesteld! Jullie zullen wel denken :confused: maar ik heb dus een cyclus van 56 dagen gehad. Nu kunnen we weer plannen maken!

Hoi gerti! Super dat we nu beide hier zitten he! Ik hoop op een mooi verjaardagscadeau voor mijn vriend (15-2). Wel moeilijk hoe ik het nu ga doen met klussen enzo, denk dat we gewoon maar 4 weken non-stop aan de slag gaan hihi.

11. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Linda, eindelijk zeg dat ze weer om de hoek komen kijken die duivels, zullen we samen afspreken om die kado te geven aan ons ventje, hij is de 16e februari jarig. Ik hoop het echt zo.

En Heleentje hoe is het nu met je? Heb je nog een beetje kunnen praten met je manneke?

Groetjes Jolie

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi neeke,

ik weet dmv ovutesten dat ik wel een eisprong heb, de ha zei dat dat wel betrouwbaar is, ben toevallig bij de ha geweest vandaag en zij zei ook dat ik een lange cyclus heb volgens haar omdat ik iets te licht ben(valt volgens mij wel mee) daardoor kan je hormoonhuishouding in de war raken en ik moet het nog een half jaar aankijken dan pas stuurt ze me door hier baalde ik wel even van want nu moet ik nog zolang wachten hoop maar dat het voor die tijd gewoon raak is! wel bedankt!

liefs

13. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    hallo meiden,

ik kom me hier ook eventjes aanmelden...de duivels zijn gearriveerd :)
    ik heb vrijdagavond accupunctuur gekregen om de boel wat schoon te maken ;) en zaterdagochtend zijn de duivels gekomen! ben eigenlijk heel klein beetje blij dat mijn cyclus normaal aan het lopen is, deze maand gaan we ervoor he meiden!

knuffel
    julie

14. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    he lot23 balen als je een lange cycles heb en dat je dan nog een half jaar moet wachten misschien is het helemaal niet nodig en word je toch snel zwanger veel liefs jessejaime

15. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    Hee meiden,

Alles goed met jullie ?
    Ik heb toch zo'n buikpijn. Komt misschien omdat ik zo lang niet ongi ben geweest, weet het niet, maar voel me zo belabberd.

Hee Linda, wat fijn voor je dat je nu ook nhier kunt beginnen, fijn he, dat je van die onzekerheid af bent !

@johanna79, klinkt niet lullig hoor, ik ben zelf ook heel opgelucht dat ik opnieuw kan beginnen. Nu kan ik tenminste zeggen: Nieuwe ronde nieuwe kansen !

liefs Gertie

16. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Dames ik moet jullie wat vertellen, wel goed nieuws voor mij. Mark zou eigenlijk eergister al vertrekken naar Frankrijk voor zijn werk maar hij is vanochtend vertrokken. En aangezien ik vandaag me eisprong heb en ook geklust heb, denk ik dat ik hier dan niet meer thuis hoor, want dan word me NOD Januari de 22e.
    Maar als jullie het niet erg vinden wil ik hier gewoon blijven komen, want ik vind het wle gezellig hier, en ik leer jullie allemaal net kenne. Als er iemand een probleem ermee heeft hoor ik dat wel.
    Groetjes Jolie

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Jolie, ik hoop ZO voor je dat het raak is! Geeft toch niet als je hier wilt blijven?

Liefs,

Fem

18. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Ik kom jullie ook vergezellen hier want bij mij zijn de :evil: :evil: vanmorgen verschenen :( ik heb nog gezegd dat ze pas over 9mnd welkom waren maar ja...ze zijn beetje hardhorend denk ik ;)

@Jolie: geen probleem wat mij betreft hoor...ik zelf zal ook nog wel een beetje op NOD Jan. rondhuizen aangezien ik daar de laatste 2wkn gezworven heb is het lastig om zo weg te gaan.

Ben toch benieuwd van een aantal dames hoe het zal aflopen daar. :)

19. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Dank je wel Fem en Salsabine, misschien als het raak is, worden jullie ook misschien besmet. Ik hoop het zo voor jullie, en mezelf dat we een goed 2007 krijgen. Zitten we rond kerst met een babytje.

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik zou zo'n kerstkado niet afslaan hoor ;) haha! Weet je, ik ben gisteren een beetje onig geworden, heb "last" van bruine afscheiding, tampon ingedaan maar tot op heden komt er maar een klein beetje... snap er niks meer van... :(

Deel Deze Pagina