Hey meiden, Vandaag de hele dag "lekker" gewerkt en deze avond op kraamvisite geweest.... ongelooflijk wat een wereldwonder zeg.... ik zit helemaal in een roes.... Heb daarnaast nergens "last" van, heb wel het gevoel alsof ik een pingpong bal in mijn buik heb, voel af en toe wat rommelen. Verder nog steeds last van mijn (.)(.) maar niet overdreven. Wachten, wachten, wachten..... Wie is de eerste tester?
Ik moet helaas dus weer even wachten...nouja, helaas...kansen zijn er nog natuurlijk aangezien mn ei eraan zit te komen....dacht dat ik vroege ei had gehad maar blijkt dus niet zo te zijn (zie het aan mn temp) Dus 16 februari is vermoedelijk mn nieuwe nod... Liefs Syl
Daar ben ik weer eventjes... Heb even wat andere dingetjes aan mijn hoofd, is op het moment niet zo best met mijn gezondheid Wordt weer spannend weekend voor een hoop meiden zie ik! Allemaal succes, op naar die 2 strepen! En natuurlijk voor de wachters en klussers ook! Ennuh om de dag klussen red ik ook niet hoor, ben blij als we de 3 keer in de week halen... allebei moe 's avonds!
hoii ik heb vrijdag mijn nod dag! spannend dus! mocht ik geen klachten hebben wat op ongi duid dan ga ik na t weekend testen... liefs marieke
zat net lekker in de zetel maar werd weer automatisch naar mijn computer gezogen momenteel wat misselijk gevoel en mijn borsten doen plots zo pijn aan de zijkanten ... heb dat anders nooit, ook niet voor de ... even banner checken...
Dat heb ik ook Julie, zo vreselijk verslavend dit forum. Ik ontdekte vandaag een btje bruinig ( denk ik , zo onduidelijk) door mijn slijm heen.. vraag me af of je tegelijk wit en bruinverlies kan hebben?
ja volgens mij wel hoor, kan altijd een beetje bloedverlies in je lichaam blijven hangen en later uitkomen, toch?
Ik ga testen op 6 februari. Mijn NOD is pas een dag later maar ik ben de 6de jarig, zou wel leuk zijn dus...(of niet).
@johanna ben in september aan mn rug geopereerd, gaat nu hartstikke goed na een half jaar thuis te hebben gezeten weer aan t werk. Nu weer naar dermatoloog voor huidinfectie die al 4 mnd aan de gang is. Medicijnen gekregen, maar mag nu niet zwanger worden.... ben erg verdrietig daardoor. Moet ook al naar de longarts voor mogelijk astma.... Pfffff heb het helemaal gehad, kl*te lichaam..... Maar komt wel weer goed hoor, ben al heel mijn leven aan het tobben! Ben niet goed afgewerkt zeg ik weleens
Nou idd, het zou wel mooi zijn als het een TOP vruchtbare maand wordt...... laten we hopen én veel duimen.....
meiden ik ga slapen Morgen weer vroeg dag wens iedereen truste voor dalijk en sweet baby dreams Liefs ikke