NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Wat heb jij een stomme huisarts! Mijn schoonzusje had ook geen eisprong, maar die kreeg na 3/4 maanden gewoon iets om het op te wekken. Zou gewoon op mijn strepen gaan staan!

2. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Als je om de dag klust en je mist net je belangrijkste dag is dat erg? Gisteren bijv. geklust en vandaag mijn meest vruchtbare dag en niet klussen en morgen waarschijnlijk ei en dan wel klussen? Of zouden jullie voor de zekerheid vandaag ook klussen?

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hi Irene, twee dagen na elkaar klussen kan, maar drie achter elkaar is niet bevorderlijk voor het zaad.

Dus als je het vandaag nogmaals doet, heeft het morgen niet heel veel zin meer. Weet jij van jezelf hoe laat ongeveer je je eisprong krijgt? Zo ja, dan zou je het morgen rond die tijd nog eens kunnen doen. Zo niet, dan zou ik het vandaag doen...

4. caitlin80

caitlin80 Actief lid

29 dec 2006
    286
    0
    0
    04 Feb: Anz, Kareltje & Lolli
    06 Feb: Marloesje
    08 Feb: Ikke1981 & Fem
    13 Feb: la femme
    13 FEb: Jotim
    14 februari: Berna
    16 Feb: Sylvia
    17 Feb: Linda1980
    26 feb: MamavanJordy (Bianca)
    28 feb: Caitlin

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    04 feb: Anz, Kareltje & Lolli
    06 feb: Marloesje
    08 feb: Ikke1981 & Fem
    13 feb: la femme
    13 feb: Jotim
    14 feb: Berna
    16 feb: Sylvia
    17 feb: Linda1980
    26 feb: Diddl

Zo heb mezelf er ook even bij gezet...handig zo'n lijstje ;) .

6. suiske

suiske Actief lid

21 dec 2006
    104
    0
    0
    pffff vandaag mijn NOD dag spannend! :)
    Nog geen :evil: :evil: te zien maar iedere keer als ik me beweeg denk ik waaaaaaah daar komen ze hahaha. Wat kun je jezelf toch gek maken. O ja en f een vraagje worden jullie altijd op hetzelfde moment van de dag ongi? dus 's morgens, of 's middags? Aangezien ik het de vorige keer meteen 's ochtend was
    Duimen jullie met me mee?

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Even een vraagje...wie van jullie gebruikt/gebruikte er ovulatietesten? Ben eigenlijks wel nieuwsgierig of het werkt of niet, heb er zelf helemaal geen ervaring mee.
    Ik voel m'n ei zelf altijd wel duidelijk en ook m'n vruchtbare slijm is dan aanwezig, je zou zeggen dat het dan niet kan missen, maar zou wel eens een bevestiging willen dat ik dan ook echt een ei hebt. Snap je wat ik bedoel?

8. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    effe mijn banner chekken..

9. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    @suiske: ik wordt altijd 's ochtends ongesteld. Echt altijd! Toen ik de pil slikte, in perioden dat ik geen pil slikt en nu ook weer. Dan wordt ik wakker en dan denk ik o,o en dan rennen naar de w.c. en dan begint het feest!

Behalve de laatste keer is dit niet het geval geweest. Ik ben na een cyclus van 18 dagen afgelopen vrijdagmiddag zo erg ongesteld geworden. Ben het hele weekend goed ziek geweest, duizelig, misselijk, overal pijn en het bleef maar stromen. Wilde maandag naar de HA gaan, maar toen was het over, gewoon helemaal niks meer. Zo vreemd. Zal wel ontpillen zijn.

Ik had mijn NOD dus op 6 februari (uitgaande van een cyclus van 28 dagen, waar ik altijd de klok op gelijk kon zetten in pilvrije periodes), maar die is door deze rare menstruatie nu verplaatst naar 23 februari. Ik ga dus de 24ste testen (en dan moet ik me echt inhouden hoor, heb hier nog 5 testen liggen van deze site en ben bang dat er toch al eentje eerder aan moet gaan geloven)!

04 feb: Anz, Kareltje & Lolli
    24 feb: Dootje

Zo, om even het rijtje aan te vullen en lekker met elkaar mee te kunnen leven!

Wat ik trouwens zelf wel erg lastig vindt. De 18de is het carnaval en ja, dan drink je toch weer de nodige drankjes en sta je uren in een rokerige ruimte te hossen enzo. Ik heb daar nu toch wel wat moeite mee, want ja, stel dat......kan dat dan niet schadelijk zijn?!?

10. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    04 feb: Anz, Kareltje & Lolli , Mistimon

Wij zijn dus met ons 3-en de eersten van februari? Spannennned! Ik duim vooor jullie allemaal!

11. spannend ik heb vrijdag mijn nod. dat is dus 2 feb! ben ik dan de eerste? :D
    liefs marieke

12. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Als ik het goed tel zijn we met z'n vieren! Zoo spannend!

en Linda, ik zou me zo echt niet naar huis laten sturen, bel gewoon een andere huisarts, of gelijk gynea, voor een telefonisch consult. Je hoeft tegenwoordig geen verwijzing meer te hebben! Als jij niet weer zoveel leeftijdsverschil wilt, heb je alle recht daar wat voor te doen! Hoe lang ben je al bezig met ontpillen?

Ik word ook ALTIJd s ochtends ongesteld!
    Ik duim met je mee suiske!
    Ga je morgen pas testen?

Ik ga daar echt geen week mee wachten. Ben nl echt nooit overtijd, dus als ik 1 dag later ben is er al een goede reden!

Ik denk dat dat wel meevalt hoor dootje, het zal niet bevoordelijk zijn, maar ook nog echt zo schadelijk niet!

13. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Voel je al iets marieke?

14. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0

15. sab

sab Lid

4 aug 2006
    54
    0
    0
    huismama
    Noord Brabant
    05 feb: Kristel83
    11 feb: Sab

zo me eigen er ook maar even bijgezet wel leuk zon lijste kunnen we het een beetje bijhouden!
    nu maar hopen dat niemand ongie wordt!
    groetjes sabrina

16. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Zo, er zijn weer flink wat pagina's bij gekomen om te lezen ;)
    Hier is alles heel rustig. Heb totaal geen gevoel zwanger te zijn. Bij mijn eerste had ik dat meteen, het gevoel van "met z'n tweeën"zijn. Het zal dus wel niet raak zijn....maar we zien het wel.

17. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    zoww heb al weer bijna weekend, alleen vrijdag nog even naar school.
    gister nacht hele pijnlijke tepels. alsof ze er met 100 spelden in prikten. vanmorgen wat misselijk maar na wat te eten was dit gauw verdwenen.
    ben gelukkig nog niet zo misselijk dat ik braakneigingen er van heb. alleen soms denk ik wel eens kon ik maar een keer goed kotsen dan was dat gevoel misschien weg..
    over 5 dagen de NOD. spannende. heb me maar even bijgevoegd in het lijstje...
    aan de ene kant hoop ik dat ik zwanger ben. aan de andere kant ook weer niet. de carnaval komt er aan waar ik altijd 5 dagen fanatiek aan deel neem. eigenlijk zou het niet zo'n hele grote teleurstelling zijn mocht het niet zo zijn... ben alleen heel erg nieuwsgierig... ga nu even poetsen moet ook gebeuren

18. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Hoi meiden!

Heb mezelf maar toegevoegd aan het rijtje maar ik denk dat mijn NOD 4dgn naar voren geschoven moet worden naar 02 feb omdat mijn eisprong deze maand al op dag 10 was :(

Ben ook echt bang elke keer als ik ga plassen dat het raak is....zucht...mn temp is ook lichtelijk aan het dalen met 0.01 dus vrees het ergste.Denk ook doordat mn ei zo vroeg was dat we hebben mis geschoten deze maand :(

06 feb: Marloesje, Salsabine

19. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    06 feb: Marloesje, Salsabine

Zo nu klopt hij weer, Caitlin stond er in ene niet meer bij.:(

20. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Spannend meiden!

Ik houd jullie in de gaten! Ik sla helaas feb over zoals het er nu uitziet!

Ik duim voor jullie!

Liefs Pearly

Deel Deze Pagina