NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Hallo hallo, kom ook maar weer eens posten. Heb alle verhalen wel gevolgd hahahaha. Ik lig af en toe helemaal gevouwen om wat er hier allemaal besproken wordt! Echt lachen hoor. Maar voor m'n ei ben ik hier meestal niet zoveel meer te vinden.

Ik zit lekker in de klus periode nu. Weet niet zo goed wanneer m'n ei komt. Sinds zondag wel steeds van die steken aan de rechterkant, beetje onderin m'n buik. En gisteravond slijm. Maandagavond geklust en denk straks ook weer :) . Maar voel nu niet echt meer wat. Dus ik twijfel een beetje. Zou wel erg vroeg zijn, als m'n eitje al is geweest.

Nou, hopelijk een heleboel zwangeren deze maand. Vanaf morgen mag het los basten met positieve testen! Succes allemaal!

2. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Heey marieke.. balen meid vind het echt heel sneu voor je en dat terwijl je eigenlijk nog 2 dagen te gaan had. :cry:

kristel... nou dat van mij viel ook goed op hoor... ik gooi ook alles op ontpillen, ook omdat het mijn eerste ronde is en bij mij al de nodige ontpillingsverschijnselen langs zijn gekomen.

Nou idd geval Succes!

liefs jollie

3. hey ja had idd nog 2 dagen te gaan, maar ja...het is ook pas de eerste maand dat ik via deze site en banner precies weet van hoe en wat. toevallig dat ik wel had geklust op mn vruchtbaarste dagen maar ja het kan nog wel even duren na pilgebruik had ik al gelezen dus we wachten het maar af!

liefs marieke

4. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    @ jollie ben jij al 1 dag overtijd? heb je al getest? spannend! zal voor je duimen

5. Niet meer actief

Balen meid! Op naar de volgende ronde! Dikke knuffel!

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    04 feb: Anz, Kareltje & Lolli , Mistimon, johana79
    05 feb: Kristel83
    06 feb: Marloesje, Salsabine
    08 feb: Ikke1981 & Fem
    11 feb: Sab
    13 feb: la femme
    13 feb: Jotim
    14 feb: Berna
    16 feb: Sylvia
    17 feb: Linda1980
    20 feb: Astrid85
    24 feb: Dootje
    26 feb: MamavanJordy (Bianca)
    26 feb: Diddl
    28 feb: Caitlin
    28 feb: vlinder 78
    31 feb: Lin?

]

7. dank je! jij suc6 vast ;)!
    liefs marieke

8. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    @ kristel... nee heb nog niet getest... wil ik zaterdag pas doen (als me ongi wegblijft) dan ben ik al een aantal dagen overtijd en dan weet ik tenminste dat de test betrouwbaar is... bestaat er ook geen twijfel.

liefs jollie

9. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    spannend hoop dat je je nieuwsgierigheid kan bedwingen

10. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Hé meiden,
    ben nu nog steeds niet ongesteld en durf ook niet meer te testen,gister gedaan maar was negatief...Zit er ff doorheen.Kan wel janken,heb echt al de hele dag een dikke vette baaldag :cry: Ik wacht maar ff af,maar zit echt niet lekker in mijn vel,zie overal zwangeren..Gister op de tv bij 4 in het land ook,ik zei volgens mij is die zwanger,eb toen zei een vriend van me;''jij lekker niet'',echt gemeen...En 2 vriendinnen vinden dat ik er teveel mee bezig ben omdat ik ook hier op het zwangerschapsforum zit..Ja hallo,tuurlijk ben ik er mee bezig,is toch logisch?Sorry ik moest dit ff kwijt
    xxx
    Yvette

11. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Sterkte Yvette, mensen die niet proberen zwanger te worden snappen gewoon niet hoe je je voelt. Dus baal lekker gooi hier alles eruit want wij snappen allemaal echt wel hoe je je voelt en zullen niets gemeens zeggen. Misschien probeerde je mannetje een grapje te maken maar die komen niet zo goed aan als het over dit onderwerp gaan.
    Sterkte
    Liefs,
    Gaby

12. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Het was niet mijn mannetje,die zou zoiets nooit zeggen maar de vriend van mijn beste vriendin...Die is altijd wel grof...Ja sorry dat ik dat hier neer gooi,maar lucht wel een beetje op!Bedankt..

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    @Yvetje; helaas ken ik meer van dat soort mensen.
    Je mag hier zeker van balen! Snap nl een beetje wat je voelt.......
    Een (ex) vriendin van me was met de 1e ronde direct zwanger, terwijl wij al enkele maanden bezig waren. Tja, dan slik je wel even maar heb dat ook met haar gedeeld. Ze gaf aan dat ze het ook super vervelend voor mij vond, en dat ze me zeker enorm zou steunen! Ook zouden we dan een mooie combi kunnen maken met haar 'prille' zwangerschap. Dus de mooie en mindere mooie zaken met elkaar delen.
    Goed, viel dat ff tegen.......heb na 2 fijne gesprekken met haar, hierna nooit meer iets van d'r gehoord. Als er wat met een echo of ander nieuwtje was, dan sprak ik haar of stuurde ze daarover een sms en that's it.

Geen vragen of omkijk meer naar mij.....Ik wist gewoon niet wat me overkwam. Kort verhaal; ik miste de laatste maanden al meer zaken in onze vriendschap.......Toen me dit overkwam, ben ik een open en serieus gesprek met haar aangegaan. Hierna nog eens goed nagedacht en alles laten bezinken en heb toen een punt achter onze vriendschap gezet. Ze heeft me zoveel verdriet aangedaan en ze kon weinig tot geen begrip voor me opbrengen. Dus je ziet maar.........er zijn dus echt meer van deze mensen op de aardbol, helaas....
    grt.

14. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Tjee, 't is wel n verhaal geworden zeg..... :oops: :oops:

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    08 feb: Ikke1981 & Fem
    15 feb: Linda

Zo er stond nog niemand op de 15e. Ik baal, heb echt geen idee of ik m'n ei al heb gehad. Bijna nergens last van dus kan ook niet echt op mijn lichaam af gaan, we klussen ons dus maar een ongeluk.

16. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke

Mezelf er weer bij gezet :)

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hallo meiden
    pfff dik een half uur bezig geweest om alles bij te lezen, jillie hebben goed jullie best gedaan.
    het lijstje is ook al weer lekker lang geworden, en zo te zien wordt het al weer snel spannend!
    Feb is een goede maand ben ik immers jarig :) :) :)
    Ja ben weer een beetje van mn dippie af, gelukkig.
    verder heb ik eigelijk geen bal te melden dus hou maar weer op :D

18. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke
    13 feb: Jotim & Loesjuh

Heb mezelf er ook maar ff tussengezet

19. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

is wel een gezellig clubje hierzo!
    Yvette, dat si inderdaad een rotopmerking zeg1
    Mijn schoonbroer is er ook altijd zo goed in om rot opmerkingen te maken..
    Bijvoorbeeld: wij willen graag een grotere auto kopen, we hadden het erover toen ik pas 1e mk had gehad..zegt ie: hoezo grotere auto, heb je toch niet nodig, je bent toch niet zwanger meer!
    En we hebben de babykamer al klaar, had ie het gezien en zegt ie : je hebt niet eens een kind om erin te leggen....
    En ook begon hij pas (na mn 2e mk) te praten over foliumzuur. Hij zegt: zwangeren vrouwen en oudere vrouwen moeten foliumzuur slikken, ja, vooral zwangeren vrouwen, dat wist jij niet he! tegen mij, op zo;n rotmanier) toen kon ik het ook ff niet meer hebben en zei ik: daar weet ik meer van dan jou, je hoeft verdorie niet steeds zo lullig te doen...Toen zei hij niks meer...hij is zooo ontzettend lullig en gemeen altijd met zn opmerkingen, vind mn vriend ook wel hoor..
    Om eerlijk te zijn vind ik schoonbroer dus niet leuk..maar dat begrijpen jullie wel denk ik.
    En oja, had ie ook tegen mn vriend gezegd, toen hij vertelde over mn 2e mk..: Beetje lachend zei hij: hoe vaak is ze dat nog van plan?!
    Bah bah, heb ik nu echt geen goed woord voor over voor die rotzak..

Sorry, maar wilde dit ook even kwijt...vervelende mensen lopen er toch af en toe rond

Liefs

Syl

20. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    wat een nare opmerkingen soms kunnen mensen ook wel erg ongevoelig zijn

05 feb: Kristel83,maria