NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    jeetje wat erg, gewoon harteloos, zulke mensen weten niet wat gevoelens zijn en kunnen zich niet inleven. verschrikkelijk!
    Wacht maar als bij die mensen iets gebeurd, dan zijn het kleine kinderen
    ohhww ik kan hier niet tegen he! Mn bloed begint gewoon te koken ggrrr

2. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Aah dus ik ben niet de enige die zo'n rot dingen moet aanhoren...Wat een ongelofelijke rot vriendin was dat esser...Goed dat je er een punt achter heb gezet want zo'n mensen kun je missen als kiespijn!Zo iemand kun je geen vriendin noemen.Ikzelf heb zo'n zus,praat alleen maar over zichzelf,en haar ongesteldheid,want ze dacht dat ze per ongeluk zwanger was enzo..Grr dan moet ik me echt inhouden.En Sylvia,wat óntzettend kwetsend is die schoonbroer van jou!Echt gemeen.Ik zou em als ik jou was ook helemaal niks meer vertellen ook als je zwanger bent..Laat het hem maar voelen!

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Pffttt, jullie kletsen wat af zeg! Ik ga nu even bijlezen!

Liefs,

Fem

4. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    AArgh wat een kl**te mensen leven er toch op deze aardkloot... nou zeg kword daar helemaal link van... die mensen moeten eens tegen de verkeerde oplopen zeg... beginnen ze dan te janken

Nou sylvia... ik zou die schoonbroer gewoon niet meer bij jouw zwanger worden en toekomstige zwangerschap betrekken hoor.. en tegen de tijd dat hij kinderen wil zou ik net zo doen... bah wat misselijk zeg...

Nee kan echt niet tegen van die mensen die zich niet kunnen inleven.. en dan maar wel verwachten dat iedereen dat bij hun wel doen... no way.

Maar goed dat er zo'n forum is met allemaal lieve meiden waar je alles aan kunt vertellen.

Knufje voor jullie allemaal.. jollie

5. bette

bette Actief lid

8 jan 2007
    102
    0
    0
    Verschrikkelijk kwetsend zoals bepaalde mensen kunnen reageren. Zijn ze kortzichtig of hebben ze gewoon echt geen gevoel in hun donder? Probeer ze buiten te sluiten en vooral niets van ze te verwachten.

Ik heb mezelf toegevoegd.

04 feb: Anz, Kareltje & Lolli , Mistimon, johana79
    05 feb: Kristel83,maria
    06 feb: Marloesje, Salsabine
    07 feb: Bette
    08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke
    11 feb: Sab
    13 feb: la femme
    13 feb: Jotim & Loesjuh
    14 feb: Berna
    15 feb: Linda
    16 feb: Sylvia
    17 feb: Linda1980
    20 feb: Astrid85
    24 feb: Dootje
    26 feb: MamavanJordy (Bianca)
    26 feb: Diddl
    28 feb: Caitlin
    28 feb: vlinder 78
    31 feb: Lin?

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    jeet sylvia wat een vreselijke opmerkingen zeg...daar zou ik echt niet tegen kunnen....heel pijnlijk lijkt me! *knuff*

7. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik heb inderdaad echt geen zin meer om het hem weer te vertellen..moet ook zeggen dat ik vrij weinig zin heb om daar op bezoek te gaan..Vante voren denk ik dan steeds: wat zal hij nu weer voor opmerking hebben' maarja, we gaan er niet zo vaak heen gelukkig (wonen wel dichtbij)

Dus volgende keer laat ik hem gewoon niks weten.

Ik heb zelf wel het idee dat schoonbroer beetje jaloers is op ons (op zn tweelingbroer en mij dus)
    Wij gaan trouwen enzo..bij hem is daar nog echt geen sprake van..
    Moet ook zeggen dat hij zo anders is dan mn vriend, erg lomp enzo, mijn vriend is volwassener en veel zachter (zeggen anderen mensen ook wel :) )

Pfff...nou, op naar mn nod :)
    Heb er wel weer zin in ook al is het best moeilijk te te wachten hoe het gaat lopen...
    Spannend is het elke keer wel!

Liefs

Syl

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ew Syl, sorry dat ik het zeg, maar wat een ZAK is die zwager van jou, ik vind het heel gemeen dat hij zulke opmerkingen maakt. Ik zou hem de volgende keer als je zwanger bent er lekker buiten laten en hem pas op de hoogte stellen als je lieve beebje er is!

Hele dikke knuffel van mij

9. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ja, dat mag je gerust zeggen want zo denk ik er momenteel eigenlijkook wel over...vind dat dan beetje stom van mezelf om zo te denken over zwager maar ik vind hem gewoon echt een zak ja!
    Altidj onvolwassen en vervelende opmerkingen maken..
    Heb nou zelfs al zoiets van: dat ik er geen zin in heb dat ie komt kijken enzo, als het allemaal zo ver is en de kleine er is,want zoveel interesseert het hem nu ook niet..
    Bha, ik heb nu echt hekelaan hem ..kan er niks aan doen..

Liefs

Syl

10. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Leuke zwager :S geef hem een schop van mij ;)

Nou ik ben me aan het bedenken wanneer ik de eerste poging tot testen ga doen, ergens wil ik het heel graag nu al doen, maar ik vrees dat dat toch niets gaat uitwijzen, nog een paar dagen geduld dus.

Hoe is het met de andere dames die de 4e hun nod hebben?

11. pippin

pippin Lid

29 jan 2007
    48
    0
    0
    Hoi Sylvia, Duidelijk jaloers, als hij weer wat rottigs zegt moet je hem gewoon recht in zijn gezicht vragen of hij jaloers is? En gewoon zeggen hoe pijnlijk het is wat hij zegt, klinkt wel zoetsappig maar komt vaak aan als een bom.

Vreselijk dat :evil: :evil: Was even vergeten hoe dat was na 4 jaar spiraal zonder ongi. Helemaal opgezet ben ik en buikpijn. We gaan deze maand maar flink ons best doen, ben ik er 9 mnd vanaf hihi!

Pippin

NOG GEEN POSITIEVE TESTEN?

12. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik heb de 4e mijn nod.....maar mijn (paar dagen geleden) redelijk positieve gevoel is nu helemaal weg. Ik ga ook niet eerder testen dan op (of liever nog na) mijn nod..heb het gevoel de ongie eraan komt.. al doen mijn (.)(.) nog steeds raar zeer, ben ik met vlagen misselijk en heb ik 'vreemde steekjes'..we wachten af ;)

13. pippin

pippin Lid

29 jan 2007
    48
    0
    0
    04 feb: Anz, Kareltje & Lolli , Mistimon, johana79
    05 feb: Kristel83,maria
    06 feb: Marloesje, Salsabine
    08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke
    11 feb: Sab
    13 feb: la femme
    13 feb: Jotim & Loesjuh
    14 feb: Berna
    15 feb: Linda
    16 feb: Sylvia
    17 feb: Linda1980
    20 feb: Astrid85
    24 feb: Dootje
    26 feb: MamavanJordy (Bianca)
    26 feb: Diddl
    28 feb: Caitlin
    28 feb: vlinder 78, Pippin
    31 feb: Lin? l

Heb mezelf er ook evenbijgezet op de 28ste. Ik ben blij dat ik hier op het forum lekker kan mutsen over gemuts (letterlijk). Als je niet zelf bezig bent is het inderdaad onbegrijpelijk waarom we het er de hele tijd over willen hebben. Hier kunnen we lekker ons ei kwijt, of liever gezegd; BINNEN HOUDEN!

14. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    met zulke familieleden heb je geen vijanden meer nodig. mijn advies: volkomen negeren.

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wat denken jullie hiervan:
    - Met lagen misselijk
    - Last van (.)(.) waardoor ik niet kan slapen
    - Pijnlijke buik al twee en een halve week
    - Sacherijnig, kribbig en dan weer heel vrolijk

Ik wijt het aan het ontpillen... of..?

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    klinkt goed meid, maar het vrouwen lichaamkan je ook flink in de maling nemen hoor hou daar ook rekening mee anders wordt het een teleurstelling,maar ga zeker voor je duimen

17. Niet meer actief

Hey meiden,
    Wij zijn nu 6 maanden bezig voor ons eerste kindje en hebben gister de uitslag van het fertiliteits onderzoek gehad.
    Ze zijn met veeeel te weinig en daarvan is 95% niet actief.

Eind maart krijgen we het eerste gesprek met de gyn.
    Voor mijn gevoel duurt dat nog zoooo lang!

Maar goed, ben wel blij dat we er vroeg bij zijn en dat er nu naar gekeken wordt.

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Lies; he wat een berichten meid.... :( ik hoop dat het snel eind maart is, maar het klinkt nog zo ver weg he? Denk maar zo: morgen zitten we alweer in februari en dat is een HELE korte maand!

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje Lies dat is schrikken :(
    Inderdaad wat Fem zegt gelukkig is feb een korte maand
    Ik wil je heel veel sterkte wensen

lieffs ikke

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Ikke: nog bedankt voor je reactie meid.... ik probeer er niet teveel aan te denken,maar de hoop blijft lekker zitten natuurlijk :).

We zullen het zien....

Deel Deze Pagina