Ja febr is idd een hele korte maand en 1 maart krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis dus gelukkig wat meer afleiding! Maar wachten duurt wel lang! Gelukkig ben ik het al gewent met het klussen. Gaan trouwens ook gewoon hard door met klussen! (zie banner)
Eigelijk heel rustig en nuchter. Voor mij is het alleen een bevestiging van wat ik al wist (vermoedde) Ik wacht eerst het gesprek met de gyn af en zie wel wat er gaat gebeuren! Ben blij dat we nu geholpen gaan worden! Xx
Die moeten weg blijven @ Marieke wat rot voor je hoop dat het je de volgende raak is. @ Fem: Ik heb ook van dat soort klachten. Moe + Pijn in me borsten + gerommel in me onderbuik + misselijk + nergens zin in + Verstrooit, heb vanmiddag nog brood gezocht in me droger. @ lies veel sterkte hoop dat het vlug eind maart is. @ Yvetje1982 - Wat eem opmerking zeg, bah snap goed dat je een baaldag hebt. ik, ik ga na bed. Ben echt moe. Al 3 dagen nu. Misselijkheid is weg. Pijn in me borsten komt opzetten. poeh poeh.....
@Jotim: Brood in je droger? Hier heb ik stiekem wel een beetje om gelachen. Ik heb steeds dat ik denk: Wat moest ik ook alweer doen? Om het vervolgens alweer vergeten te zijn. Zo raar allemaal. Maarja, waait wel weer over, denk ik....
@ fem, ja vergeetachtig heb ik ook. Maar ik heb voor alles samen wel iets goeds bedacht. Athans ik hou mezelf voor dat het een winterdipje is. Je mag er best om lachen hoor ben gewoon een beetje verstrooit op het moment.
Ik herken het wel, ik ben normaliter de meest georganiseerde persoon van het huishouden... , ben vanavond de helftvan mijn boodschappen vergeten, lekker verhaal. Droge boterham morgen hahahaha
04 feb: Anz, Kareltje & Lolli , Mistimon, johana79 05 feb: Kristel83,maria 06 feb: Marloesje, Salsabine 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke 11 feb: Sab 13 feb: la femme 13 feb: Jotim & Loesjuh 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 20 feb: Astrid85 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 26 feb: Diddl 28 feb: Caitlin 28 feb: vlinder 78, Pippin 31 feb: Lin? Ik was ineens verdwenen! : Zo ik staat dr weer
04 feb: Anz, Kareltje & Lolli , Mistimon, johana79 05 feb: Kristel83,maria 06 feb: Marloesje, Salsabine 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser 11 feb: Sab 13 feb: la femme 13 feb: Jotim & Loesjuh 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 20 feb: Astrid85 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 26 feb: Diddl 28 feb: Caitlin 28 feb: vlinder 78, Pippin 31 feb: Lin? Er blijven maar mensen zo af en toe verdwijnen?! Wellicht omdat sommigen dit lijstje van een aantal pagina's eerder gebruiken? Maar goed, ik sta d'r ook weer bij!
04 feb: Anz, Kareltje & Lolli , Mistimon, johana79 05 feb: Kristel83,maria 06 feb: Marloesje, Salsabine 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke 11 feb: Sab 13 feb: la femme 13 feb: Jotim & Loesjuh 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda 16 feb: Sylvia 16 feb: Lies 17 feb: Linda1980 20 feb: Astrid85 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 26 feb: Diddl 28 feb: Caitlin 28 feb: vlinder 78, Pippin 31 feb: Lin?
Heb net even in januarie op de NOD 22 zwangere geteld, vind dat we dat in feb wel even moeten verbeteren. laat de weg blijven voor de testers. Mensen die nog volop aan de klus zijn zet hem op. deze dame kruipt in een loungebank van de wachtkamer en gaat haar oogjes sluiten. @fem je hebt het brood na de boodschappen toch niet in je droger gestopt he.
ook hier nog steeds geen dus we blijven hoop houden! Zou wel super zijn maarja zo pessimistisch als ik ben het ene moment denk ik dat ik verkeerd geteld heb het andere moment denk ik och misschien is mijn cyclus nu ineens 30 dagen haha en mijn mannetje maar optimistisch blijven!
ow wat kunnen jullie kletsen zeg ik heb er nu ff de kracht niet voor om helemaal bij te lezen en dat terwijl ik gisteravond nog geweest ben Ik heb vandaag mijn testjes gekregen.... ook al getest kon me niet inhouden, helaas negatief maarja ook veel te vroeg natuurlijk mijn nod is vrijdag en als ik dan niet ongesteld word ga ik denk ik zondag nog een testje doen (mss stiekem zaterdag 8) ) ik hou jullie op de hoogte
check Lekker slapen iedereen en wat fijn om hier je stoom af te kunnen blazen en alles kwijt te kunnen.. Niemand begrijpt me nu zoals hier... Thanks meiden en lekker koese (slapen) en oant moarn! Liefs Lin (die wacht op ongi.. raar maar waar)
@Jotim: Thanx, DAT was ik dus vergeten: brood, hahahahahaha. Trusten dames, ik ga ook zo onderhand mijn nestje opzoeken, ik val half om. Tot morgen (denk ik). xxx
Ik ben net terug van mijn eerste les boetseren en heb nu net een kwartier nodig gehad om alles bij te lezen. Ik heb weer heel wat gemist vanavond. Al hoewel boetseren echt heel rust gevend is. Voor alle meiden met mensen om hun heen die vreselijke rotopmerkingen geven. Wat een onsympathieke gevoelloze mensen zeg. :x Voor alle meiden met kwaaltjes en klachten: ik duim voor jullie! Voor alle klussers: have fun! Hier zit ik lekker op de wachtbank. Ik ben een mooi beeld aan het boetseren om hem wat op te fleuren. Even het lijstje aanpassen. Ik was zo eenzaam op de 13e. Waarschijnlijk ga ik wel later testen. 04 feb: Anz, Kareltje & Lolli , Mistimon, johana79 05 feb: Kristel83,maria 06 feb: Marloesje, Salsabine 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser 11 feb: Sab 13 feb: Jotim & Loesjuh & la femme 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 20 feb: Astrid85 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 26 feb: Diddl 28 feb: Caitlin 28 feb: vlinder 78, Pippin 31 feb: Lin? Nou tot morgen maar weer.
04 feb: Anz, Kareltje & Lolli , Mistimon, johana79 05 feb: Kristel83,maria 06 feb: Marloesje, Salsabine 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser 11 feb: Sab 13 feb: Jotim & Loesjuh & la femme 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 19 feb: marina99 20 feb: Astrid85 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 26 feb: Diddl 28 feb: Caitlin 28 feb: vlinder 78, Pippin 31 feb: Lin? ik sta er nu ook bij,hier begint de klusperiode weer,en ga vanavond voor het eerst aan de ovulatietest