Ojeetje Fem, spannend. Misschien ben je niet ongi maar zwanger. Dan hoor jij helemaal niet thuis hier, hihi. Als ik jou was zou ik een dag afwachtten en dan gaan testen. Ik ik ga echt duimen dat je zwanger ben.
Ja, ik snap er geen -piep- (vies woord haha) van, toen ik 1 dag overtijd was heb ik een test gedaan (neg ), dag daarna niks en gisteren ineens een beetje bruinig slijm, werd ineens heel erg, dus ik dacht: Okay, op naar februari. En nu weer helemaal niks...... wat een raar lijf heb ik toch he... Haha En wie weet Jolie is het bij jou ook raak geweest gisteren / vanacht dus hoor jij hier ook niet thuis, haha!
Ze zeggen dat elke dag klussen niet goed is als je zwanger wil worden, maar aangezien Mark de laatste tijd veel weg is, kan ik moeilijk zeggen nee mark vandaag kan het niet, dat is niet goed voor de visjes, hihi. Dus op tijd hebben we zeker geklust. Ik voel ook altijd me eisprong en hij kwam vandaag uit de goede kant. Ik ga echt duimen voor ons, en dan spreken we elkaar wel verder bij Oktobermama's.
Ohhhhh zeg, ik vind het nu wel heel spannend worden. Ik blijf er bij mezelf vanuit gaan dat het niks is en dat we gewoon doorgaan naar de volgende ronde. Maarja een wondertje zit in een klein hoekje natuurlijk. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen Jolie, maar ik hoop ZO dat het raak is voor je.... Jullie zijn al zo lang bezig, ik gun het je echt!
Hai dames Iedereen zit hier gezellig te wachten. Voor de moment geraak ik er bij mezelf niet echt aan uit. Ik heb een stipte cyclus van 28 dagen. Mijn laatste maandstonden waren 13 december, dus ik dacht mijn NOD is pas 14 januari, maar gisteren zag ik op mijn banner dat ik morgen ongi moet worden. Zou ik dan zou misrekend hebben? Ah ja, we zullen wel zien. En anders zijn we goed op weg om bij februari te blijven. Ondertussen zijn we goed genezen en is mijn schouder en pols oké. Alleen zie ik er nog een klein beetje uit als een smurf. Groetjes
hallo meiden denk dat ik me hier ook maar vast weer ga aanmelden,vrijdag is mijn nod en denk wel dat de weer op bezoek komen hoor. maar als de komen ,gaan we voor de 4 ronde...dus dat valt ook wel weer mee...en natuurlijk wil iedereen direct zwanger worden,maar ik heb nog geen klagen. iedereen veel klus plezier weer,en voor de zwangere gefeliciteerd.
@ fem, meid het kan nog alle kanten op, je lijf haalt soms rare dingen met je uit, dat merk ik nu ook. Ben nu 5 maanden gestopt met de pil, en sindsdien doet mijn lijf dingen die ik echt nog nooit heb meegemaakt. Blijf nog maar even hopen en enuwen, want het kan best zijn dat je zwanger bent, kan ook van niet natuurlijk, maar alleen bruinverlies is volgens mij geen ongi. @ jolie, meid ik hoop voor je dat het raak is, spannend ! liefs Gertie
We zullen het zien, ik probeer me er niet té druk over te maken (en dit is heel moeilijk), maar ik kan natuurlijk niet de hele dag op en neer springen vol met spanning (niet goed voor evt. beebje), ik merk het vanzelf wel, heb ook helemaal geen ongi klachten behalve last van mijn rug (en normaal loop ik krom van de pijn). Balen voor alle meiden die ongi zijn geworden en nu in Feb NOD terecht zijn gekomen, laten we hopen dat het snel raak is! Ik duim voor iedereen!
wat duurt het nog lang voordat klusdagen beginnen. elke 2 dagen klussen,moet ook maar lukken met werken ed,heb ook late diensten en dan komt van klussen niets,als het tenminste door de week is! Sterkte iedereen deze maand! Gr Gerda
Hoi Pamela en Love welkom hier, jammer genoeg maar ja we beginen deze maand gewoon weer op nieuw. En Pam ik ben blij dat je niks ernstig had, en die blauwe plekken zijn zo weer weg gelukkig.
ben ook net ongi geworden. Ik zal hier niet zoveel meer te zien zijn. Ik laat mij alleen maar gek maken door die banner. Groetjes en veel klusplezier
hoi dames, ik had gisteravond en vannacht ook zo'n last van buikpijn dit nog niet zo erg gehad lag echt krom in bed kon niet slapen en had van die benen die niets willen zo'n zeurderig gevoel erin denkt dat het allemaal met mijn ongie te maken heeft hopen dat het maar gauw weer over is en nu dan eens voor 9 maanden weg blijft, na ja dat duurt nog even voor mij voor het weer spannend word...........
pppfff het is wel heftig, niet eens de ongi maar de buikpijn, heb vanacht enorme hoofdpijn gehad, leek wel migraine (niet dat ik weet hoe dat voelt) maar moest gewoon een beetje overgeven. En ondertussen maar blij zijn dat we weer verder kunnen, pppfff valt niet mee. Dit weekend hebben mijn lover en ik 6,5 jaar dus kan ik lekker een wijntje drinken tijdens uiteten. Denk dat ik maar eens vakantieplannen ga maken! Meiden veel succes! Kom morgen weer gezellig bijlezen.
HOi meiden nou hier komt de ongi waarschijnlijk vrijdag of ik moet toch door 1 klusactie zwanger zijn geraakt en dan hoor ik hier niet haha Kan ook niet wachten om er aan te beginnen al heb ik een minigevoel dat het misschien al zover is haha Succes iig iedereen deze maand!
hey meiden, kom me bij jullie clubje aanmelden... cyclus van ongeveer 30 dagen denk ik... we gaan niet op "hoog niveau" klussen maar wel lekker meedoen, we zien wel wat ervan komt... van mij hoef het ff niet zo maar stil zitten/liggen kan ik ook niet... iedereen veel succes! liefs van bianca
hey bianc, jeetje meid was zo blij voor je snap dat je er even doorheen zit maar je kan altijd je verhaal kwijt hier dat weet je he! wens je sterkte en hoop dat 2007 een goed jaar voor jullie word! liefs
he bianc....ppff ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. behalve : wat vreselijk voor je..en ik leef met je mee. Als je je verhaal kwijt wilt weet je ons te vinden...*knuff*