Hahah Salsabine, ik kan me goed voorstellen dat er nu geen werk uit je handen komt, ook niet zo gek met zo'n mooi wondertje in je buik! Ik zou denk ik ook zo'n mooie CB test kopen omdat er dan zo mooi het woordje "zwanger" staat! Succes vandaag meid!
hahaha je zit ook heel hoog o je wolk. heb je je vriend nog niet gebeld dan ? Ik heb de calculator van van de website gebruikt. Denk dat je Vk straks nog het beste kan vertellen. dat je niks voelt is alleen maar lekker. 3 maanden lang misselijk en moe is ook niet alles. Geniet er maar lekker van.
Goeiemorgen Dames, @salsabine gefeliciteerd,super voor je Zelf kon ik me ook niet bedwingen vanmorgen en heb ook een test gedaan helaas negatief. Maar zit ook nog 3 dagen voor me NOD dus het zegt nog niets. Liefs Kareltje
Wow Wat geweldig nieuws Salsabine. Gefeliciteerd! Ik maak hier even een vreugde dansje voor je. Ik zou ook niet kunnen werken van blijdschap. Dit belooft een goede maand te worden. Geniet meid....yeah Who's next?
Is het je eerste kindje Salsabine? @ Kareltje Spannend! Maar nu even geduld hebben hoor, anders maak je jezelf helemaal gek. Die 3 dagen zijn zo voorbij. Ik ga voor je duimen dat het over drie dagen 2 mooie strepen zijn.
@Kareltje, ik zag net dat je pas HCG maakt vanaf 4 weken zwangerschap dus als je test nu negatief is zegt nog heel weinig, ik zal voor je duimen!
Nee ik ga tussen de middag nog een test halen bij de drogist en dan als ik echt overtuigd ben dan koop ik een speen met "papa is de liefste" en laat die inpakken en geef hem die als hij uit zijn werk komt Toevallig stuurde hij gister nog in een sms " wanneer komt mijn kleine "
De vorige keer dat ik zwanger bleek te zijn teste ik ook pas na een week vaag positief. Ga nu ook niet eerder meer testen als na het weekend als ik ondertussen nog geen krijg. Het rare is wel pijn in mijn (.)(.) is helemaal weg he. Maar ik ga het maar afwachten en mezelf niet gek maken. Kareltje
Ja dit is onze eerste ... was al bang dat ik nooit een streepje te zien zou krijgen hihi errug Mn vriend is surinaams en heeft eenheel mooi rond gezicht dus ben benieuwd wat er voor mengelmoes uitkomt
Wowie, de eerste dag van februari en jullie hebben meteen een zwangere! Gefeliciteerd Salsabine en wat een leuk idee om het je vriend op deze manier te vertellen . Ik kom hier nu maar af en toe kijken omdat januari voorbij is, maar ik nog steeds niet ongesteld ben...(en het is hier volgens mij gezellig )
Ben benieuwde hoe je ventje reageert met die speen in zijn handen. Succes met teste vanmiddag en zoals je zelf al zei eerst 2 strepen dan zullen er nu wel weer 2 strepen staan of cb digi met zwanger
Dankje Wowie! Het was wel heel moeilijk om vanmorgen niet meteen te bellen hoor naar hem...maar hij is aan het werk en ik wil zn gezicht zien als ik het vertel...euh of de speen geef dus hihi
waaaahhh mengemoesjes zijn de mooiste. Ik zelf halfsurinaams papa van mijn dochter blond blauwe ogen. Heb nu mooi meisje, perper en zout haar met pijpenkrullen donkere kijkers licht getint. Als je beebie geboren wordt moet je even op de stuit letten. Als het goed is zit er de eerste paar weken een blauwe plek. Dit is het teken van mengelmoesjes.
Nou Salsabine dat wordt vast en zeker een hele mooie beeb! Ik weet zeker dat je mannetje enorm blij gaat zijn met z'n cadeautje. @ Appie welkom. Heb je wel al getest? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Ik ga lekker op de wacht-lounge-bank zitten en voor je duimen.
Ik dacht dat die blauwe plek alleen bij indische mensen was? Maar ik zal erop letten hahaha moet je mij nou horen praten..kan me helemaal niet eens nog voorstellen dat ik nu zwanger ben...vreemd hoor....zal wel zo blijven zolang ik geen verschijnselen heb.
Echt Jotim wat grappig! Nou zal ik wel nooit gaan zien bij mijn kind. Want hier twee bleekscheten Alhoewel mijn vriend zijn oma voor 1/16 Indonesisch was en mijn Oma een hele pool is. Mijn zoontje was wel wat gekleurd bij geboorte, maar dat noem ik toch echt geel
Je kan het je pas echt voorstellen als je de echo ziet. Dan gebeurt er wat met je. En ben je pas overtuigd. Tenminste dat was bij mij wel zo. Ik wist het wel, maar toen wist ik het zeker!