NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Salsa: mooi hoor een mengelmoesje!

@Appie: Wanneer ga je testen?

Ik ga voor iedereen weer overuren draaien met mijn duimen terwijl ik op de lounge-wachtbank zit.....

2. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Zo ver ik weet komt de blauwe stuit bij veel mengelmoesje voor.
    Mijn kids zijn beide ¼ surinaams en hadden het allebei.

Ik ben ook blank geboren. Zo leuk om te zien dat ze steeds meer kleur krijgen. Mijn zoon is tot zijn eerste jaar echt wit geweest.

Je mag er nu echt al wel van genieten hoor. Zwanger is Zwanger en het duurt maar 9 maanden.

@ appie kom er gezellig bij. hoop dat je vlug meer weet.

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Jotim: nog even over die vergeetachtigheid (galgjewoord ;)), na het koffiezetten pakte ik een mes om in mijn koffie te roeren.... :confused:, hoe bedoel je vreemd? Haha

4. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Hoi Fem,

Ik heb afgelopen maandag getest (was NOD), maar kon er niets op ontdekken. Als er nu niets komt ga ik in het weekend of misschien pas maandag weer testen. Even afwachten dus...Bij jou schiet het ook al op..al een gevoel erbij?

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Spannend he Appie?!

Ik ga 08 feb testen (we hebben zelfs een test-lijst in deze topic ;)), dat is een dag na mijn NOD, vroeg genoeg. Ik had heel erg last van mijn buik en (.)(.) maar nu is dat alweer minder aan het worden..... dus ik hoop er maar niet teveel op. Heb je zelf ergens "last" van?

6. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Gefeliciteerd Salsabine! Wat een goed nieuws zo op de eerste dag van de maand.
    Je laat me nu wel in de steek hé, op 6 februari. We stonden daar zo gezellig met z'n tweetjes ;)
    Geniet er maar van! Het geeft me wel moed dat je zegd dat je helemaal niks voelt.....ging er daarom bij mij al vanuit dat het niks was deze mand...maar wie weet.

7. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    whow goed begin van de maand gefeliciteerd!

:D

8. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ fem we houden het gewoon op nog te slaperig oke ? dan komen we niet zo dom over hier

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    @ salsabine gefeliciteerd en geniet er lekker van blijf lekker zitten op die roze/blauwe wolk :baby: er groeit een mooi wondertje in je buik, en ben benieuwd hoe je man reageert.... goed begin van februari!

@appie heb je altijd een regelmatige cyclus?

succes allemaal het is februari dus hopelijk voor iedereen een positieve ;) maand.

liefs

10. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Ik heb 2 weken last van mn rug en van een soort trekkerige pijn onderin mn buik (soort spierpijngevoel na fitness, maar dan zonder te fitnessen ;)) en veel afscheiding, nu ook zo'n 2 weken. Op dag 21 had ik bruinige afscheiding, maar dat ging na 1 dag weer weg...Na de nega test ben ik er wel aardig nuchter en rustig onder.

Ik zal eens even naar jullie test lijst gaan kijken :)

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Jotim: Goed plan ;) shhhhhhhht haha

12. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    dankke wel allemaal meiden...wat moest ik toch zonder jullie.
    Er komt niks uit mn handen...ben helemaal in een rare roes..."zou het..zou het echt...als de 2e test maar weer zo duidelijk is"

Man mn collega's zullen wel denken wat een treuzelaar vandaag...beetje dagdromen hihi

Ik ga er natuurlijk wel vanuit dat er vele mij zullen gaan volgend deze maand! ;)
    Ik heb alvast de eerste dag van Feb ingewijdt maaruh kom op..wie volgt? :)

13. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Nou nu 2 cyclussen van 30 dagen gehad na het stoppen met de pil. Vroeger :))) weleens een iets langere cyclus gehad, daarom wacht ik nu ook wat langer met testen..

14. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    salsabine! geweldig! ik hoop je te volgen deze maand maar ben bang van niet...

15. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Veenendaal
    Nou geloof me als iemand er van overtuigd was dat het deze maand niks zou worden dan was ik het wel!
    Mn ei veels te vroeg, weinig geklust en voelde echt helemaal niks nada noppes.

16. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    je geeft me bijna hoop! hahahaha
    Ik had mijn ei volgens mij ook te vroeg al voel ik het niet goed hoor... werd tijdens ei erg ziek, verkouden, rode dopneus, overtollig snot, zweten van de koorts... je raadt het al.. niet aantrekkelijk voor mijn lief!...whahahaha van klussen weinig terecht gekomen!

Heb nu iets wat zere borsten maar dat heb ik altijd tussen ei en nod... verder niks nakkes nada... ik blijf maar staren naar mijn tepels maar zie er niks anders aan..hahahaha

Ik wacht wel af, wil misschien ook iets eerder testen, mijn lief is zaterdag jarig... zou leuk kadootje zijn...

17. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    Salsabine, Gefeliciteerd! Geniet ervan!

Liefs

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Salsabine, jij geeft mij echt hoop!

19. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

uuuhhh wat ? ;) ;) ;)

20. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Veenendaal
    Ik had ook wel iets last van mn borsten aan de zijkant maar dat heb ik ook als ik ongi wordt en ik heb ook net zolang zitten staren in de spiegel tot mn borsten er anders uitzagen maar niks....

Zo zie je maar...maar ik ga zo om 12.30 ff CB digitaal halen...just in case ;) voor mn eigen gevoel haha

Deel Deze Pagina