NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Salsa: ben je al terug? Spanning stijgt hier....

En zeker als de pendel zich "vergist" heeft hoop ik het voor mezelf natuurlijk ook!

Ladiela.... weer verder aan het werk hier :) (en maar hier surfen ;))

2. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE....... ik kom net van de wc af..... volgens mij word ik ongi..... was wat slijmerig met wat rood erdoorheen..... veel te vroeg!

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik moet wel eerlijk zeggen dat er veel pendels voor maart zijn.

Als die allemaal kloppen zijn er ineens heel wat zangeren bij ;)

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou idd Noesje, ik had er helemaal niet op gelet, maar nu zie ik het ineens ook!

Oh nee he Hopes :(

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hopes balen meis :cry:

6. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    He meiden weten jullie dat dan? Ik kreeg een reactie dat ik niet teveel moest klussen omdat het niet goed voor het zaad zou zijn, maar hoorde daarvoor weer dat het juis wel kon! Ben dus fanatiek aan de slag geweest (ook omdat we zin hadden hoor). Vandaag waarschijnlijk mijn meest vruchtbare dag maar weet nu niet meer of ik er vanavond voor moet gaan of niet. Het is zo verwarrend al die tegenstrijdige berichten, daar word ik nou onzeker van. Ik vind het nl zonde om de kansen te laten liggen zeg maar...

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Wat ik erover lees en hoor is het het beste om rond de eisprong om de dag te klussen ;)

8. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

nou hopes dat zou echt balen zijn.
    Pendel je zelf ook ?

Salsabrina je blijft wel lang weg hoor.

9. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Oh, ik baal echt... maarja, op naar mijn volgende ei...NU INEENS EEN CYLUS VAN 25 DAGEN... WORD ER GEK VAN!

En ja ik pendel zelf ook, stuur maar pb-tje dan probeer ik zo snel mogelijk antwoord te geven..

SALSABINE......WAAR BEN JE?

10. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Nou de digitale van Clear Blue heb ik verpest door over dat hele ding heen te zeiken terwijl een of ander dopje eraf moest hahaha

Ik had ook predictor gekocht en die geeft ook een roze stipje in het midden :) :)
    Niet zo super donker roze streepje als van DA maar duidelijk zichtbaar in ieder geval ;)

Tja dus geloof dat het nu officieel is IK BEN ZWANGER :) :) :)

11. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Balen meid! Echt even k*t.....

Salsabine.....WAAR BLIJF JE?

12. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Veenendaal
    Nou ik doe vanavond de Clear Blue nog wel een keer als mn vriend erbij is...ook zo leuk voor hem ;)

Ik met mn blonde verstand...veel te snel willen piesen hihi

Nu straks maar een speentje kopen dan :) :) :)

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Oooohhhh Salsabine! Wat een nieuws meid!
    Gefeliciflapstaart! :baby:

Helemaal geweldig, enne......heb net ff de pagina's gelezen; en waar blijf je nou? ;)
    grt.

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ohh wat zonde dat het is verpest maar gelukkig had je ernog 1,,volgende moet je maar in een bekertje pissen hahahaha,

gefeliciteerd he meid.

geniet ervan

liefs

15. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Daar ben je weer.
    Is idd wel errug leuk om samen met je hubbie te testen! Met speen.....! Hihihi....

16. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Veenendaal
    Maaruh dat betekent dus dat ik eigenlijk ook naar het Oktober mamma forum moet...maar vind het zo gezellig hier..blijf wel beetje hangen hoor dat maakt toch nie uit?

Hopes: Neeeheeee dat meen je niet :x ....ik had het vorige keer ook..ineens na 24dagen bloed ...daar reken je niet op...waarschijnlijk een vroeg ei vandaar dat ik toen ben begonnen met temperaturen.

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    super salsabine toch nog extra bevestiging en mss is hij nu wat lichter omdat het geen ochtend urine daar zit toch meer hcg in. blijf maar op die wolk snap dat er nu geen werk uit je handen komt!

hopes balen voor je hoop dat je snel wat meer geluk heb!

18. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ohohoh,wat hebben jullie weer lekker veel gekletst :) Ik ga het zo allemaal bijlezen...Hier nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen.Ik durf niet meer te testen na maandag!Maandag was mijn nod en de test was negatief...Ik ga echt nog ff wachten en dan van het weekend ofzo nogeens testen,en als ik dan weer een negatieve test heb dan maak ik een afspraak bij de HA.Ik ben normaal nóóit te laat!

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    tuurlijk kan je gezellig hier blijven kletsen vinden het ook wel leuk om verhalen van een zwangere te horen! ;)

20. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Krijg opeens last van menstruatie achtige krampjes heel licht (en zit nu rond de eisprong) weten jullie of dit betekent dat de eisprong vandaag is, of heb je die pijn juist de dag voor de eisprong bijv. Ik bedoel komt die pijn van de eisprong zelf of is het meer een aankondiging?

Deel Deze Pagina