NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    komt allemaal goed lieve meiden!
    moet nu ff die buikkrampjes de baas worden en dan gaat het weer lekker!

2. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    hoi meiden jullie kletsen er lekker op los, er zijn er ook alweer wat bijgekomen.....veel succes in de volgende ronde meiden.

groetjes pat

3. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    @ Linda, gezellig hoor uit eten, jullie zijn ook al lang bij elkaar. Weet je al waar je heen zou gaan met de vakantie?

De rest van de nieuwe meiden welkom, en hopelijk voor jullie snel positief nieuws, dan vieren wij jullie feestje ook wel mee.

Groetjes Jolie

4. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    hee meiden, mijn ongi is gelukkig al aan het wegtrekken. Hoop dat ik er snel weer vanaf ben, ben het nu al weer moe.

@ bianc: succes meid, ik hoop voor je dat het snel weer raak is en dat het dan heel goed zal gaan.

liefs Gertie

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik ben gisteren bij de dokter geweest en gelijk gevraagd of ik medicijnen kon krijgen tegen de menstruatiepijn want ik viel bijna flauw van de pijn en was kotsmisselijk.
    Zegt hij: heb je al eens aan de pil gedacht.
    Nou ik schoot in de lach en zei nou daar ben ik 8 maanden geleden mee gestopt.
    Oooh zei hij ja dan zullen we iets anders moeten vinden tegen de pijn.

Nu heb ik Arthrotec van hem gekregen met de duidelijke boodschap dat ik zeker moet zijn dat ik niet zwanger ben als ik ze inneem. :confused:

Nu weet ik niet of het zo verstandig is ze in te nemen bij mijn ongie want als je zwanger bent kun je toch ook een bloeding krijgen?

6. lolli

lolli Lid

14 nov 2006
    60
    0
    0
    Ik kom me ook aanmelden voor februari. Zag net dat m'n NOD op m'n verjaardag is. Laten we hopen op een supermooi kado ;) !

7. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    ooh wat leuk, op je verjaardag ! Duim voor je !
    liefs Gertie

8. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    O dat zou toch super zijn lolli !
    Ik ga voor je duimen !

9. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    @ Noesje, ik zou ze dan laten liggen want stel je voor dat je denkt dat je ongi eraan komt en ze inneemt en dan blijkt dat je zwanger ben. Anders moet je even googlen misschien staat er wel iets over in welke pillen het beste zijn.

@ Lolli welkom en ik hoop dat je op je verjaardag een positieve test heb, succes.

Groetjes Jolie

10. lolli

lolli Lid

14 nov 2006
    60
    0
    0
    Ik hoop voor jullie natuurlijk ook een positieve maand ! :)

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Bianc: Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, wat erg voor je, ik leef met je mee meid :(

Loop hier krom van de pijn van ongi, bah. Zijn er meiden die na het stoppen met de pil minder last hebben gekregen van menstruatiekwaaltjes?

We gaan er deze maand voor meiden!

12. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja dat dacht ik dus ook, ik denk dat als ik ongie ben wel gauw genoeg weet of het ongie is ja of nee en als de pijn echt niet te houden is dat ik ze dan inneem, meestal is de 2e en 3e dag van mijn ongie de pijn het ergst. Maar ik vind het toch een beetje eng. :(

13. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    @Bianc kl*te voor je meis, maar gelijk hebbie...doorpuffen met die ongi pijntjes en nieuwe ronde nieuwe kansen ;) **knuff**

14. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Hoi,

Eventjes een antwoord op Jolie: met mij gaat het ondertussen al wat beter. Maar ik blijf wel problemen hebben met mijn man. Het ergste is dat hij gewoon niet wil inzien wat een pijn ik heb. Ik krijg alleen te horen dat ik een jaloerse tik ben omdat ik het zijn familie niet gun. Verder is hij erachter dat we perfect bij elkaar passen en dat hij toch zoveel van mij houdt. Maar ik begin juist het compleet tegenovergestelde te denken.
    En we zijn wel samen bezig (sinds november) maar enig initiatief of interesse zit er bij hem niet in Hij wil wel een kindje, maar dat zal wel komen en als het niet komt ook goed.
    Maarik zal nog wel iets laten weten, ik heb een afspraak met de gyn gemaakt in februari, ik wil dat ze test of ik uberhaupt wel instaat zal zijn om kinderen te krijgen (mijn moeder is naar een professor geweest omdat ze zoveel problemen had en ik ben een beetje bang). Ik weet dat het vroeg is, amper 3 maanden, maar het speelt al zolang in mijn hoofd dat ik er echt stress van heb en als je stress hebt komen er ook geen.
    O, ik moet op 02/02 ongesteld worden.
    Sluutjes, en ik beloof dat dit de laatste zaagbeurt is.

15. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey meiden,

zo hoop dat die ongi snel over is en geen pijntjes meer in mijn buik heb, pff echt vervelend is dat zeg!
    vandaag de ergste dag denk/hoop ik en morgen weer gewoon normaal onfi en dan lekker blik vooruit en doorgaan!
    gaan we hier met z'n alles gezellig verder kletsen!
    iedereen veel succes!

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Nee we weten het nog niet, gaan we vast tijdens het etentje over nadenken. Ik zat wat te surfen op intrent ivm vliegen en zwanger zijn.

:whistle: KIJK we worden met z'n ALLEN natuurlijk deze maand ZWANGER Tot wanneer kunnen we dan met het vliegtuig :(: :(: :(:

17. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik geloof dat je tot een maandje of 7 mag vliegen...
    weet je al waar de vakantie naartoe gaat Linda?

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, volgens mij mag je idd tot 7 maanden vliegen. En NATUURLIJK gaan we ons straks allemaal aanmelden bij de oktober / november mama's....

19. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    dag meiden,

hoe gaat het met jullie?
    heeft er iemand een idee van of de kans op zwangerschap na vijf maanden groot is? Ik begin het hier een beetje op mijn zenuwen te krijgen en heb al paar dagen het gevoel dat het nooit zal lukken,

knuffel voor iedereen die het wil ;)

julie

20. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey julie, kop op meis gaat helemaal goed komen!
    zo heel lang is 5 maanden nog niet hoor, het lieft ben je natuurlijk gelijk zwanger als je hebt besloten ervoor te gaan maar zo werkt het helaas niet...
    geduld is moeilijk, weet er alles vanaf! ;)
    maar gaat helemaal goed komen!
    enne ik wil je knuf wel hoor! ;)
    liefs van bianc

Deel Deze Pagina