khou mezelf de hele tijd voor dat het allemaal niks is... en dat ik gewoon van een ongi uit moet gaan... alle verhalen hier hebben daar ook wel de hand in gewerkt hoor... ik wil mezelf niet blij maken met een dooie mus... en ik heb zo'n vermoeden dat ik afgelopen weekend misschien pas me eitje heb gehad.. i.v.m afscheiding. Maar had op cd 14 wel steken die bij een eisprong zouden kunnen horen... dus ben gewoon ff de weg kwijt... dus laat het allemaal op me afkomen. en daarbij wil graag op een dag testen dat ik er ook lekker van kan genieten als het zo mocht zijn... liefs jollie enne julie... ga je testen?
ok ff wachten ... moet nu even niet plassen... maar volgend plasbeurt neem ik een testje mee en dan laat ik het weten hoor!
nee ik ga echt wachten tot mijn nod (of erna als ik het vol houdt)....ik heb wel steekjes dus ga ervan uit dat ik ongi wordt....dus ik wacht even af.
whoehoeoe spannend zeg... heb je ook kwaaltjes julie... kan ik ns vergelijken haha (alleen heb ik pas buikgriep gehad dus ik verwar de kwaaltjes)
wel ja, probleem met die kwaaltjes is dak nu niet weet of ik ze inbeeld, allé inbeelden niet, maar misschien lette ik ervoorheen minder op en let ik er nu wel op he, maar momenteel wel pijnlijke borsten bij aanraking aan de zijkanten en puistje op voorhoofd (wat ik nooit heb)... verder nu en dan lichte steken links en rechts in onderbuik en pijnlijke onderrug...dus kunnen ook perfect voortekens zijn van de hehe wat een wereld...
tja ik weet het echt niet.....maar tot op heden ga ik daar nog vanuit (zelfbescherming ) ik lees wel meer dat meiden dachten (voelden) dat ze ongi gingen worden en toch gewoon positief testen...de zijkant van mijn (.) (.) zijn pijnlijk en de steekjes voelen ook wel 'anders' normaal heb ik echt kramp voordat ik ongie wordt maar nu helemaal niet....maar goed nogmaals..ik wil mezelf niet blij maken met niets...
Geen flauw benul... aangezien dit me eerste ronde is zonder pil! Toekomst zal dit moeten uitwijzen.... Gisteren had ik ook wat last van de zijkanten van mijn borsten en ja ook steekjes... maar dat kan ook allemaal bij ontpillen en bij naderende ongi worden.
ik doe ook mee... heb het gevoel alsof ik ongi moet worden maar heb me er eigenlijk ook al op gefocust...
het stomme is dat ik ook niet echt het gevoel heb dat ik ongi moet worden..ben normaal eigenlijk ook veel 'bedrukter' als ik ongi moet worden...maar ja..ben nog niet zo heel lang gestopt met de pil dus ik kan nog niet altijd alles goed inschatten van wat mijn lichaam doet...
Spannend zeg johanna.... maar jij gaat geduldig je nod afwachten toch? je weet het geduld wordt beloond... meestal dan!