04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & johana79 05 feb: Kristel83 & maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje 07 feb: denisse 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser 09 feb: Marieke21 11 feb: Sab 13 feb: Jotim & Loesjuh & la femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay 19 feb: marina99 20 feb: Astrid85 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 28 feb: vlinder 78 & Pippin & Caitlin 31 feb: Lin? heb mezelf ook even toegevoegd...
nog 5 lange dagen trouwens. heb sinds drie dagen last van lichtroze kleurig afscheiding... heeft een van jullie dat al eens gehad? en m'n puntjes van mijn borsten doen ook al zeer.... nog 5 dagen tot testen...blegh!
04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & johana79 05 feb: Kristel83 & maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje 07 feb: denisse 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser 09 feb: Marieke21 11 feb: Sab 13 feb: Jotim & Loesjuh & la femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay 19 feb: marina99 20 feb: Astrid85 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 28 feb: vlinder 78 & Pippin & Caitlin 31 feb: Linn? zwanger, negatieve test, ongi
heb er zelf geen last van gehad maar wel over gelezend at eht een goed teken kan zijn. Laten we het hopen voor je.
Goedemorguh dames... Ik wil ook in het lijstje mag dat ... kheb wel me nod dag al gehad... maar heb me op morgen gezet... aangezien er vandaag nog geen gezien zijn. Morgen ga ik dan testen... kwil ook zo'n roze naampje vind ik leuk 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & johana79 05 feb: Kristel83 & maria 06 feb: Marloesje & Salsabine 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser 09 feb: Marieke21 11 feb: Sab 13 feb: Jotim & Loesjuh & la femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay 19 feb: marina99 20 feb: Astrid85 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 28 feb: vlinder 78 & Pippin & Caitlin 31 feb: Lin? zwanger ... negatieve test ... ongi @ kareltje.. vervelend zeg... balen... maar ga voor jou extra hard duimen dat ze voor de komende 9 maanden het wel gezien hebben bij jou. Zijn er nog testers vandaag? Liefs jollie
Meiden ik wil even aan jullie kwijt dat ik me zo gelukkig voel de laatste dagen. Ik weet niet waarom maar ik voel me echt bijzonder blij. Heb opeens ook een supergoed gevoel over zwanger worden, dus ik hoop maar dat het een soort voorgevoel is. En nou kreeg ik ook nog net te horen van Hopes dat ze voor mij heeft gependeld. Jullie zien de uitslag...ik werd er helemaal blij van van binnen. Ik weet dat ik me daar niet teveel aan vast moet houden, maar samen met dat goede gevoel wat ik al had is het toch heel bijzonder...Ik blijf voor iedereen duimen en dat februari maar onze maand mag worden!
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje 07 feb: Denisse 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser 09 feb: Marieke21 11 feb: Sab 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay 19 feb: Marina99 20 feb: Astrid85 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi Nu klopt hij weer ... er waren een paar meiden verdwenen.
Goedemorgen allemaal, Alle zwangere mensen HARTELIJK GEFELICITEERD! Echt leuk begin van de maand Toen ik dacht "schiet mij maar lek" bedoelde ik dat niet letterlijk... Het was vanochtend heel vroeg Een cyclus van 22 dagen. Wat moet je ermee. Kan me daar toch best zorgen over maken, want ik vind het errug kort. Maar, één voordeel, mijn volgende NOD valt ook in februari! Da's toch knap, twee keer ongesteld in de kortste maand van het jaar! Ben op dit moment ook temperatuur aan het bijhouden, dus binnen twee maanden zit ik met mijn kaartjes bij de HA (als er geen ander nieuws is). Op z'n cruyffiaans: elluk nadeel hep zun voordeel. Iedereen succes met wachten! Liefs, Veertje2
Hoi hoi, Ben dan niet officieel een februari NOD-er maar ik kom toch even kijken en ook jullie lijstje in de gaten houden. Balen Kareltje en veertje! Veel succes verder en verwen jezelf maar deze dagen.. Ik ga waarschijnlijk morgen testen... na overleg met mn man... Succes wachters! Liefss
@ Veertje... Balen meid. Maar februari gaat een goeie maand worden met veel roze namen. Wanneer zou jij kunnen testen, dan zet ik je er ook bij.
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje 07 feb: Denisse 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser 09 feb: Marieke21 11 feb: Sab 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay 19 feb: Marina99 20 feb: Astrid85 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger... negatieve test ...ongi Heb mezelf er ook weer aan toegevoegd Nynke gefeliciteerd!
Oh zo is de lijst mooi, met die kleurtjes! Goedzo diddl! En natuurlijk moet ie overwegend ROSE worden! Ik heb 2 echte meisjesmeisjes, haah dus ik kan af en toe geen rose meer zien! Zegt mn dochter van 6 laatst tegen pappa: pap, weet je dat mam allergisch is voor rose? " Wat is allergisch? vraagt manlief.. "nou" antwoord ze " dan wordt je dr gek van, kan je dr niet tegen!" haha Maar kom hier maar op met de rose namen, hoor! Oh, ja mn oppaskindje zei gister: een jaar achteruit, nou toen... (hij bedoeld dus vorig jaar) En toen hij een hersenschudding had waren zn hersens door elkaar geschud! Toen mn dochter voor t eerst mee naar de kerk ging zei ze: we gaan naar de kerk, en ik ga naar de zondagsschool en dan past God op mij " maar toen ze thuiskwam zei ze:"ik heb God niet gezien, hoor!" k zal even nadenken of ik nog meer weet; eigenlijk moet je 't metteen opschrijven, hè? Oke, ik zal mn kleine skottie even naar dr bedje doen.. Oh ja ik vertelde gister aan iemand dat ik weer gestopt was met de pil aar dat t niet zo goed lukte , nog steeds geen ongi enzo.. Zegt ze: ach dat hinderd niks, je hebt al 2 kinderen!"Nou, ik moest me echt even inhouden.. Maar achteraf dacht ik ze heeft ook ergens wel gelijk! Ik zie hier zoveel meiden op t forum die alles ervoor over hebben om zwanger te raken, voor de 1e keer! Ik ben inderdaad supergelukkig met mn 2 meiden en ik moet inderdaad maar eens wat meer kijken naar de meiden waar het niet lukt of waar het moeilijk gaat.. Weer een inzicht rijker.. De oudste van 6 kwam van morgen (zoals elke ochtend ) nog even lekker bij me in bed liggen en als de kleine meid dan roept "mamma maaaaammmmaaaa"" en ik haal haar gauw uit bed en leg haar ook bij ons in bed.. Nou wat voel ik me dan gelukkig.. die kleine handjes in mn nek te kriebelen.. mn oudste die zich lekker tegen me aan kronkelt! Ja, ik mag eigenlijk helemaal niet klagen want ik ben súpergelukkig met ons gezinnetje! Maaarrrrr, toch heel stiekum wil ik zó graag nog zo'n hummelte.. Mag ik toch wel zeggen he dames? Ik besef heel goed dat als t niet lukt ik nogsteeds supergelukkig ben, hoor! Liefs Lin (die zo graag wat duidelijkheid wil.. zie banner)