@Lin, Tuurlijk mag je nog hopen op een 3e vind het wel een hele botte opmerking om te zeggen dat je er al 2 hebt. Ja en wat maakt dat nou uit. Als je er nog zo'n hummeltje bij wilt hebben moet dat toch kunnen. Ben zelf nog steeds voor de 1e bezig maar dat weerhoud mij er niet van om het andere mensen heel erg te gunnen ook al is het hun 20ste hummeltje
03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & johana79 05 feb: Kristel83 & maria 06 feb: Marloesje & Salsabine 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser 09 feb: Marieke21 11 feb: Sab 12 feb: GabyBaby 13 feb: Jotim & Loesjuh & la femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay 19 feb: marina99 20 feb: Astrid85 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 28 feb: vlinder 78 & Pippin & Caitlin 31 feb: Lin? zwanger ... negatieve test ... ongi
Lieve Salsabine & Nienke & mannetjes, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Dat jullie maar een fijne tijd tegemoed gaan en een gezonde beeb op de wereld zetten. Liefs, Gaby
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje 07 feb: Denisse 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser 09 feb: Marieke21 11 feb: Sab 12 feb: Gabybaby 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay 19 feb: Marina99 20 feb: Astrid85 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? Ik miste er weer een paar maar of die nu helemaal klopt weet ik eigenlijk niet meer
pfff nog 7 dagen tot nod, het wachten elende speelt op. Maar heb het behoorlijk druk moet ik zeggen dus hopelijk vliegen de dagen voorbij -vandaag nog werken -morgen werken -zondag jarig maar alleen mn vader komt (geen zin in) en vier het verder een andere keer -maandag een hele lange werk dag van 10 tot 9 uur in de avond -dinsdag en woensdag overdag werken en dan is het al weer donderdag 8 feb Nou moet me eigelijk niet aanstellen hahaha maar dat is best moeilijk
@Lindsayvdh... volgens mij klopt hij weer. Als je jezelf aan het lijstje wilt toevoegen/kleuren, graag het laatste lijstje kopieƫren. Er verdwijnen namelijk steeds meiden.
@ Nynke: Gefeliciteerd! @ Appie: Spannennnnnnnnnnnnnnnnnnd! @ Linneke: Ik snap best dat je ook kunt verlangen naar een3e hoor. Ik denk idd dat dat verlangen er net zo goed is als bij ons voor een 1e. Maar je hebt idd wel gelijk dat je nu alwel heerlijk kunt genieten van 2 hummels! Hier is het even spannend, ik heb wat bloedverlies, veel bruin. Zit op dag 17 en 7dpo, maar heb al wel eerder korte cuclus gehad van 16 dagen, dus 't zou zo weer kunnen... We wachten nog even af.
Die Diddl *kus* Nee dank je, laat mij maar van de testlijst... Mijn lijf heeft de neiging om de NOD niet eens af te wachten. Is soms zo teleurstellend. Phew, ben blij dat het forum bestaat. Anders had mijn mannetje het heel erg zwaar! Lieve kus voor iedereen, Veertje2
@ Linneke ... wij hebben al 3 prachtige meiden waar we intens van genieten. Maar het verlangen naar een 4de is er niet minder om. Snap je wel hoor meid. @ Veertje... begrijp het....zelf weten meid. Maar mocht het deze maand wel raak zijn, dan zetten we je er wel bij hoor. En mijn man is ook heeeeel blij dat dit forum er is.
@Marieke: hopen dat je ongesteldheid nog niet doorbreekt. Misschien heb ik het gemist hoor, maar wanneer kun je naar de gyn?
@Nynke: Yeah! Dat is nr. 2 al op de 2e dag van de maand! Gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van! @Veertje: Balen meid, ik hoop voor je dat het alsnog in februari raak is!
Ben benieuwd wie nr. 3 wordt op de 3e. Ja en ik heb het gevoel dat m'n ei iets eerder komt deze maand.