NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    @ nynke gefeliciteerd super leuk...

ik kon me niet bedwingen en heb vanmorgen getest.. natuurlijk harstikke negatief :(
    aan de andere kant denk ik het is ook nog wel erg vroeg.. en daarbij t is de 1e keer mag in mijn handen klappen dat ik een normale cyclus ga krijgen nu.. dus eigenlijk bid ik nog steeds dat ik zwanger ben.. en daarachter aan bid ik als het niet zo is dat ik normale cyclus heb( waar ik wel vanuit ga heb de ei gevoeld)

Hopes heeft voor mij gependeld op april 2007...
    natuurlijk is het harstikke lachuh als dat zo is maar klamp me nergens op vast... ik zie wel...

2. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    @ Fem, maakt niet uit hoor. je kan ook wel eens een baaldag hebben en dan proberen wij je gewoon weer op te vrolijken. Laat je maar lekker gaan dat lucht ook weleens op.

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Dank je wel Lindsay.... Lief!

4. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Graag gedaan hoor Fem.

Wat is het ineens rustig hier. Normaal kan ik het niet bijhouden met lezen maar nu als ik kijk is er nog niets of nauwelijk iets bijgeschreven.
    Best irri want in het weekend zit ik niet achter de pc maak ik er niet zoveel tijd voor vrij en als ik dan op maandag kijk moet ik zoveel lezen dat ik op woensdag pas bij ben :)

Misschien toch maar even tijd vrij maken in het weekend kan ik ook wat sneller reageren nar iemand.

Ok was even een onzin verhaal maar heb geen zin meer om te werken vandaag. Wil gewoon lekker weekend hebben. :)

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Het boek van Kluun heb ik toen ik de eerste keer zwanger was (MK) gegeven..ook heb ik het boek: 100 manieren om het mijn zwangere vrouw gemakkelijk te maken' een keer gegeven.

Oja, nog iets leuks om het de ouders en schoonouders te vertellen: als je net zwanger bent (ik wacht dan eerst de 12 weken af, ivm 2 mk) je buk laten beschilderen met een leuke tekst, of een echo foto kunnen ze ook mooi maken op je buik...en die kun je dan laten zien.Natuurlijk niet vergeten een mooie foto te maken!
    En als je dan een echt bol buikje hebt kun je je buik nog een keer laten beschilderen! (hier in buurt doen ze dat, dus speciaal als je net zwanger bent om het anderen te kunnen vertellen en dan nog een keer als je langer zwanger bent..kost wel 80 euro geloof ik voor beiden schilderingen, maar wordt wel supermooi!

Liefs

Syl

6. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    @SYlivia, Ik had dat ook al een keer ergens gezien op internet. Lijkt mij wel heel er leuk om zo je buik te laten beschilderen. Denk dat als ik (ooit) zwanger ben dat wel ga laten doen. Is wel een heel erg leuk aandenken.

7. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@Fem, Kom op je mag best een baaldag hebben. Heb ik de afgelopen dagen niet anders gehad. Helemaal niet erg. Maar denk wel het is bijna weekend ? of moet je dan ook werken. Nee toch ?

Anders zing ik nog wel even een liedje voor je.
    Kop op komt helemaal goed.....

8. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @ Fem....we hebben, denk ik, allemaal wel eens een baaldag.
    Toen de :evil: :evil: de laatste x hier weer arriveerden baalde ik ook vreselijk.
    *Dikke knuf* en er strakjes weer met goede moed tegenaan. En zolang je nog niet ongi bent is er hoop.

9. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    02 feb: Nynke
    03 feb: Jollie
    04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79
    05 feb: Kristel83 & Maria
    06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje
    07 feb: Denisse
    08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser
    09 feb: Marieke21
    11 feb: Sab
    12 feb: Gabybaby
    13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79
    14 feb: Berna & Daam
    15 feb: Linda
    16 feb: Sylvia
    17 feb: Linda1980
    18 feb: Lindsay
    19 feb: Marina99
    20 feb: Astrid85
    24 feb: Dootje
    26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl
    28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes
    31 feb: Linn?

zwanger...negatieve test...ongi

Shit... Vandaar dus echt die chocoladrang... Ik kan de klok er bijna op gelijk zetten..

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Helaas moet ik dus wel werken vandaag, gelukkig ben ik alleen...... anders had mijn collega echt geen leuke dag gehad!

11. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Och nee, Marieke. Balen zeg! Nou eet dat hele stuk chocolade dan maar op, troost jezelf ermee.

Sterkte.

12. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

ai marieke, echt balen.
    Nou ik hier ook zin in chocolade weet ik eigenlijk altijd al wel genoeg.
    ook zeurene pijn in me buik.

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Fem, tuurlijk mag je balen. Doen we allemaal wel eens.

@Marieke21 balen meid! Maar moed houden hoor!

14. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @ Marieke21...Balen meid. En ook al zo vroeg....

15. Niet meer actief

Balen Marieke! Neem die chocolade vandaag maar lekker! Ik kan er de klok ook op gelijk zetten als ik zin in chocolade krijg... Dikke knuffel!

16. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Rot zeg marieke... wie heeft die :evil: in hemelsnaam uitgevonden!

Enne fem... een baaldag heeft iedereen wel eens!

Nou hier iemand die het toch steeeeeeds spannender vindt worden hoor... maar ik blijf wel uitgaan van een eventuele negatieve test morgen.

Kheb (volgens me mannetje) last van irratante moodswings... oh ow... het zou toch niet he.... graaah vind het echt verdomd spannend zeg.

liefs jollie

17. Niet meer actief

@Jollie: Succes met het testen morgen. Mn duimen gaan weer draaien!

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Marieke: Balen meid *knuffel*

Bedankt voor jullie lieve reacties meiden! Ik laat me vanavond gewoon lekker verwennen door het ventje...!

19. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    TNX

Voor jou komt de tijd toch ook steeds dichterbij zeg nog een dikke week... en heb je iets van voorgevoel? of toch niet?

knufje

20. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    jullie zijn lief!

Deel Deze Pagina