Dat had ik ook toen ik zwanger werd van ons eerste kindje..was hij positief ik schrok me rot begon te huilen...vroeg of me man boos op me was zo vaag allemaal hahaha en daarna dol gelukkig en zo onwerkelijk
Jollie, mag ik vragen waarom je zo lang wacht met testen? Of is je cyclus zo onregelmatig? Ik ga flink duimen hoor?
Toen ik de allereerste keer testte, bij mijn eerste zwangerschap..regaeerde ik ook zo van: dit kan toch niet...zou het echt..? Ik heb toen erg veel testen gedaan en ben toen ook nog een digitale test gaan halen..en ja hoor, er kwam duidelijk zwanger te staan..dit was zo mooi! natuurlijk toen ook mn mannetje verast..die ook zo reageerde van: neee...echt? Nee dat kan niet..ben je echt zwanger? Wow! helaas is dit met 8,5 week een mk geworden maar ik blijf positief denken, ik word immers erg snel zwanger Volgende keer ga ik denk ik ook pas echt genieten als ik 12 weken voorbij ben ofzo.. Spannend is het altijd Ik heb trouwens nu al last van lichte ongi krampjes en had net echt soort wittige sliertige klont afscheiding...raar maarja.. Volgende week zondag maar weer zien hoe ik me voel..tot nu was het steeds zo dat als ik zwanger was ik het echt voelde week van te voren..(voor nod) Liefs Syl
Even een quote bij mezelf Hier nog geen duivels, heb wel steken linksonderin mijn buik maar geen ongiekramp, had vanmorgen wel bij het afvegen héél lichtbruine slijmerige afscheiding maar verder totaal niks. Ik heb me al voorgenomen dat vanavond of morgen de duivels langskomen en hoop dat dan de tegenslag niet te groot is. Ik ben me al mentaal aan het voorbereiden op de buikpijn Ik hoop dat het niet zo erg wordt als vorige keer toen kroop ik over de grond van de pijn en viel bijna flauw van de pijn. Maar ja eerst maar afwachten of ze langskomen
Ik wilde net ook zoooo graag gaan testen... maar ik mocht nog niet van me mannetje.... ik mag van hem pas morgen testen, dus moet echt tot morgen wachten... ik moet nog maar ff geduld hebben aarhg... mannen! ! !
@Bleutje, Waarom zouden wij het je kwalijk nemen dat je je hart even lucht. Is juist fijn dat je het bij iemand of iedereen van ons kwijt kan. Daar is dit forum toch ook voor. Voel je niet rot door vanalles eruit te gooien lucht toch op of niet? Ik hoop voor je dat je dit keer zwanger bent. Lijkt me inderdaad wel leuk om er een jongen bij te hebben. Heeft de oudste ook nog een broertje.
Nou dit is mijn eerste ronde ... en ik ben dus helemaal in de war... maar ik heb zoiets van als die morgen negatief aangeeft dan ben ik ook echt niet zwanger en dan kan ik me duiveltjes het volgend weekend opwachten. En ik wil graag met ochtendurine testen om zo frustratie te voorkomen en ja mijn mannetje wil het ook perse pas morgen.. dus jah?
@Bleutje....jeetje, wat een vervelende situatie meid. Zal extra voor jou duimen deze maand. Is je mannetje niet over te halen? De mijne wilde altijd maar 1 kindje. Helaas voor hem werd het meteen een tweeling. Dat er een derde zou komen was meteen duidelijk voor ons allebei en nummertje 4......hij was er eerder aan toe dan ik. Mannen....je snapt er soms niets van.
Hey meiden, Door al jullie geklets wordt ik alweer iets vrolijker. Ben verder superdepri, beetje krampjes maar niet overdreven, beetje steekjes in (.)(.), moe, hoofdpijn, gelige afscheiding (sorry hoor ) en rugpijn..... we merken het vanzelf wel, nog iets minder dan een week.... @Salsa: Gezellig samen zwanger kun je toch "in real life" dingen samen meemaken, leuke reactie van je mannetje trouwens, echt top! Haha!
Dank je Linda1980. Dat hopen wij ook heel erg, is toch steeds weer een teleurstelling dat het fout gaat.. maar ik moet zeggen dat ik er nu een heel goed gevoel over heb, en dat als ik zwanger word, zwanger blijf... maarja,eerst maar afwachten hoe het verder gaat lopen.. Zou natuurlijk wel super zijn als ik over 2 weekjes zwanger zou zijn Liefs Syl
HOi, Alle zwangerern GEFELICITEERD! En voor iedereen die de heeft gezien balen zeg, maar houd moed voor de volgende ronde. Hier zitten we nog steeds rustig op de wachtbank. Heb weinig tot geen symptomen, dus ben bang dat het weer niet raak is. Liefs essiee
Hoe krijg ik foto's in een album? Ik zie bij fotoalbums alleen algemene foto's.. Maar hoe krijg ik ze in een eigen album? @ Salsabine: Mijn man komt uit Algerije. Hij is niet echt donker, wel hele donkerbruine ogen en donker haar, maar lichte huidskleur.. Ik zal proberen foto's van mn dochters in mn album te zetten... tenminste als iemand verteld hoe dat moet.. Liefs Lin
Ik zit al bij mn album, maar als ik een foto upload krijg ik steeds de melding, bestand beschadigd of te groot! Maar t is kleiner dan de aangegeven bytes... Rara Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Liefs Lin
Nee sorry ik kan je niet helpen... Heb één foto in mn album staan maar weet al niet eens meer hoe ik dat gedaan heb haha. En die luktte gewoon in één keer...
hoi linneke, misschien een rare tip hoor maar bij mij lukte het alleen door de foto door te mailen via mijn outlook email, gewoon weer naar mezelf gestuurd toen verkleinde hij de fotos automatisch. heb toen de fotos uit de mail opgeslagen en ik me album gezet! geen idee of je er wat aan hebt maar heel veel succes. groetjes sab
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser 09 feb: Marieke21 11 feb: Sab 12 feb: Gabybaby 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda & Juudje1975 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay 19 feb: Marina99 20 feb: Astrid85 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi
Nynke gefeliciteerd! wat is er veel gekletst zeg! hier nog weinig nieuws....heb nog steeds wat steekjes maar het voelt anders dan de ongi..maar goed we wachten af.