Hee JUlie, Zeker nog een beetje in een dip omdat je ongi bent geworden. Zet 'm op meisje, we gaan er weer voor deze maand! Volgens mij is 5mnd nog heel gewoon, ik ken dat gevoel wel, ik zit in mijn 4e ronde maar al in de 6e maand straks, dat neigt al een beetje naar een half jaar
bedankt meiden, gelukkig kan ik hier terrecht om eens mijn hartje uit te storten, denk dat mijn vriend me niet altijd graag ziet afkomen met mijn gezeur bedankt ! xxxxxxxx
trouwens nog een vraagje...ik meet nu elke ochtend mijn temperatuur... is het dan zo dat als je temperatuur wat stijgt je moet beginnen klussen? of is het dan te laat?
volgens mij is rond je eisprong je temp hoger maar durf dat eigenlijk niet met zekerheid te zeggen...
op een site gevonden: Je kunt het best starten met het nemen van je temperatuur aan het begin van een nieuwe cyclus. Dan is je temperatuur namelijk het "laagst". Deze lage temperatuur houdt aan tot net voor de eisprong, de dag erop zakt je temperatuur even, om de dag erna enkele tienden van een graad (0,3 - 0,5 °C) hoger te komen liggen dan de dag voor de daling. Wanneer deze stijging minstens 3 dagen blijft aanhouden dan heb je je eisprong gehad. Let wel op: op het ogenblik dat je temperatuur stijgt, is je eisprong reeds voorbij! Normaal gezien blijft je temperatuur nu hoog tot aan je volgende menstruatie. dus als de temperatuur stijgt is klussen waarschijnlijk al te laat :s
op een site gevonden: Je kunt het best starten met het nemen van je temperatuur aan het begin van een nieuwe cyclus. Dan is je temperatuur namelijk het "laagst". Deze lage temperatuur houdt aan tot net voor de eisprong, de dag erop zakt je temperatuur even, om de dag erna enkele tienden van een graad (0,3 - 0,5 °C) hoger te komen liggen dan de dag voor de daling. Wanneer deze stijging minstens 3 dagen blijft aanhouden dan heb je je eisprong gehad. Let wel op: op het ogenblik dat je temperatuur stijgt, is je eisprong reeds voorbij! Normaal gezien blijft je temperatuur nu hoog tot aan je volgende menstruatie. dus als de temperatuur stijgt is klussen waarschijnlijk al te laat :s
ik heb gelezen dat het ongeveer een half jaar tot een jaar duurt (gemiddeld) voordat men zwanger is....dus ik zou me nog geen zorgen maken...al kan ik me voorstellen dat als éénmaal de beslissing gemaakt is je het liefst gister zwanger zou zijn ...hier ook één hoor ik kan niet wachten maar goed ik mag nog niet klagen...wij zijn net begonnen.
hoi dames er word hier weer gezellig gekletst, mijn ongie word gelukkig alweer wat minder was maandagavond en dinsdag echt erg maar we gaan er weer voor deze maand duurt nog even en dan ga ik weer ovutesten gebruiken want anders met zo'n onregelmatige cyclus weet ik niet wanneer mij ei is 1x op dag 28 en daarna op dag 32 positieve test dus nog een poosje te gaan! maar dames we gaan er met zijn allen voor deze maand succes!
hoi meiden.... ook hier wordt de ongi alweer minder.... gelukkig..... dat maakt het wachten op het eitje weer minder lang manlief belt van de week met de ha over de brief van uroloog (uitslag zwemmers).... dan kunnen we eindelijk met de verwijsbrief van de ha naar de gyn..... pffff..... keuze voor gyn wel moeilijk hoor...
hier was het zondag weg maar klussen gaat verlopig niet want manlief is 2 januari weer vertrokken en zal zeker niet voor eind van de maand thuis komen denk dat we weer gelijk door gaan naar ronde 10 in maart maar hopen dat hij dan in feb op tijd thuis is dan hoeven we niet naar maart want de nod is 3feb
Wat kunnen jullie kletsen zeg, bijna een dag niet op het forum geweest en gelijk 2 bladzijdes door te lezen. @ Heleentje, misschien moet je hem gewoon even aan het idee laten wennen, ik heb er alle vertrouwen in dat het allemaal goed komt tussen jullie. En misschien zit er ook meer bij jou dwars, bv dat je bang ben dat het net zo moeilijk zal gaan als bij je moeder. En ik hoop dat als je bij de gyna vandaan komt dat je dan meer zekerheid voor jezelf heb. Alles komt echt wel goed, je heb altijd ons als je ergens over wil praten. Liefs Jolie @ Juli 123, welkom en je hoef je echt nog nergens druk over te maken hoor meid, als je een jaar bezig ben dan kan je aan de bel trekken. Het is nu een nieuwjaar dus nieuwe kansen. We duimen met ze alle dat we snel zwanger mogen worden. @ Linda, voor mij word het moeilijk om nog voor de 7e maand te gaan vliegen jammer genoeg. We zijn net op vakantie geweest en ik heb nog vrije dagen staan, snik. Maar ik zou het er ook even van nemen om nog snel te gaan vliegen. Groetjes Jolie
ik kom me ook bij jullie melden ik heb op 14 feb mijn nod op valetijnsdag dus hihi zou wat worden.....
Mijn NOD zou zijn rond 07 feb. Ik weet het niet zeker want voor mij is het de eerste maand zonder pil. Ongi is gelukkig bijna weg, denk nog 1 dagje.... Goedenmorgen allemaal!
Ik zal ook maar iets schrijven, zo weten jullie dat ik er ook nog ben. Ben dus nog steeds ongi, en kijk er al naar uit om te kunnen klussen. Ik heb het gevoel dat het deze maand wel raak zou kunnen zijn, maar tja zoals iedereen wel weet, kan uw lichaam u serieus voor de gek houden. Nog een prettige dag verder en het einde van de week is al in zicht. Groetjes
Ok, ik ga ook meedoen. Volgende NOD rond 5 februari. Hopelijk krijg ik een beetje marge. <*spuien*, scroll verder als je geen zin hebt in hormonaal geëmmer> Ben zo spuugzat van al die menstruaties. Afgelopen jaar 15 keer ongesteld geweest. 15 kansen...allemaal gemist. Waarom besta ik eigenlijk? Waarom ben ik een vrouw? Wat is de zin van mijn bestaan als kinderen krijgen niet gaat? Ik laat mij ombouwen. Kan mijn vriend homo worden. Vind ie vast leuk. Hoeft ie niet meer na te denken over kinderen van mij, alleen de kids die hij al heeft. Vet relaxt. Kan ie em in schuimrubber hangen als ie daar zin in heeft, maar niet meer in mij. Dat verplichte k*tgeklooi elke maand en nooit resultaat. <klaar> Nu nog even wachten tot de bloedverdunnende pijnstiller (ibuprofen) begint te werken, dan kan het maar losgaan. Liefs, Veertje
Is het voor je eerste kindje? Of heb je al eentje? Hoelang ben je bezig? Ik heb 1 zoontje, na 10 maanden klussen raak en nu ronde 11 en nog steeds geen resultaat. Veel sterkte en ooit zal het wel lukken.