@Chelleke: das een kleur die we niet graag zien in onze lijst. Balen meid! Zag trouwens dat je in Veghel woont... Ik ook! Ja in Eerde eigenlijk....
ja ik zag liever die kleur ook niet Deze maand gaan we naar de HA Mag onderhand wel, we zijn nu meer als een jaar bezig en mijn lichaam begint aardig te protesteren (de reuma dan ) Maar dan woon je inderdaad dicht in de buurt. Wij wonen in het centrum, bij de bushalte
@ Nynke: yeah gefeliciteerd. Het gaat goed zo. @ Alle meiden die de op bezoek hebben: shit! en vanaf hier een knuffel. @ Salsabine: Wat een toffe reactie van je vent en super tof dat je vriendin ook zwanger is. Hier nog helemaal niets, maar morgen is volgens de banner pas de innesteldag, dus logisch. Ik wilde gewoon ook wat te melden hebben
@ chelleke ... rot zeg meid... stomme rode dingetjes toch... khoop voor jou dat je toch snel een positieve test te zien krijgt. @ de rest... hoe gaat het wachten en klussen! Hier nog steeds niks te melden.... wordt morgen dan denk ik toch testen! knufje!
@Jollie: Nogmaals heel veel succes! Ik ga nu lekker naar huis, zit in t weekend eigenlijk nooit op het forum, maar probeer morgen een kijkje te komen nemen! Fijn weekend allemaal meiden!
helaaas hier zijn gisteren toch ook nog de doorgebroken grrrr maar weer op naar de volgende ronde kus suiske
meiden met ,jammer ....echt superbalen zeg... hier gister voor het eerst een ovulatietest gedaan,een 2e streep die lichter was,betekend dat dat mn ei er toch aan zit te komen binnen een paar dagen? kun je ook maar 1 streep erop krijgen dan? groetjes!
Misschien ook nog wel leuk om de kleuren te verklaren; roze » een roze wolk natuurlijk groen » groen staat voor in het midden...kan nog alle kanten op gaan rood» dat zijn de natuurlijk
ohw men, als dit ongesteldheidskwaaltjes zijn dan is dit zeker NIET grappig. Ik ben echt heel moe, niet normaal.. meer dan op de bank hangen doe ik niet, en op het werk val ik ook zowat in slaap, ik voel me grieperig maar heb geen koorts. En mijn borsten, dat is echt unbelievable :s. Voor het goede doel heb ik alles over, het zou alleen heel heeel vervelend zijn als dit allemaal voor de naderende ongi zou zijn :S
dag meiden, hier nog geen maar ze kunnen nog komen, zal wachten met testen tot na het weekend... voelde me nie goed vandaag en nog steeds niet, last vanalles en kan nie zeggen vanwat eigenlijk, mottig moe en vooral mega veel koppijn! begon deze middag op het werk ook plots hartstikke te zweten en voelde me plots zo flauw!, hehe zullen wel zien knuffel julie xxxxxxxxxxx
Hoi dames! Ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen. Wij gaan bijna trouwen en willen dolgraag een kindje. We zijn al in juli gestopt met de pil (we dachten dat 'ontpillen' wel een goed idee was). 1 januari zijn we er dan echt voor gegaan. Vorige maand was het noppes. We zijn dus bezig aan de tweede ronde. Mijn cyclus is enorm onregelmatig (zoals je hieronder kan zien). Ik vind het dan ook heel erg moeilijk om mijn eiersprong te bepalen. Laatste ongi: 12 jan beetje bruiverlies, pas de 16de echt ongi. Vanaf wanneer moet ik nu beginnen tellen? Ik voel me sinds zaterdag enorm opgeblazen en vele keren per dag misselijk. Ik denk dat het in mijn hoofd of dat het door de stress (op het werk) komt. Wij hopen alvast dat het voor jullie een vruchtbare maand mag worden! Bedankt dat ik hier mijn verhaal mag komen doen. Het is heerlijk om de verhalen van jullie te lezen. Ik duim voor jullie! Liefs
Och en nog snel een vraagje: ik wil best wel een banner gebruiken, maar ik heb geen idee welke cycluslengte ik moet opgeven en ook al niet welke datum van de start van de laatste ongi. Kan iemand me helpen? Groetjes
Meiden ik heb een dilemma! Gisteren had ik een positieve ovu test, streepje was zelfde kleur als teststreep. Vandaag had ik een VET positieve ovu test, streepje was zelfs donkerder dan teststreep. Betekent dit dat ik op de dag van de eisprong zit, of niet? En was de test gisteren dan wel positief? Heb de hele week al geklust elke dag en zit met een groot dilemma of we er vanavond weer voor moeten gaan (niet dat we niet willen, maar is het verstandig). Wat vinden jullie er nou van?
hoi dames, in de lijst zijn nu al wel erg veel rode namen zo op de 2de van de maand zo is het wel weer genoeg, dames die ongie zijn geworden erg balen verwen jezelf maar goed dat hebben jullie wel verdient! Nynke gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan? salsabine weet je al ongeveer welke datum je bent uitgerekend en je vriendin? erg leuk zo samen zitten jullie dicht bij elkaar! alle wachters laat die roze namen dus positieve testen maar komen succes nog even met wachten! klussers veel plezier en laat ze dat ei vinden! ik zit te wachten op mijn ei gister ovu test gedaan maar streep is nog lichter dan controlestreep, vanaf vandaag wel wat gevoeliger rond eierstokken dus zal vast niet zo heel lang meer duren! marina meestal word bij mij in de loop van de dagen de testen steeds iets donkerder en als de teststreep net zo donker of donkerder als de controlstreep dan komt je ei eraan binnen zoveel uur(dacht max 48uur maar weet dat niet zeker staat in de bijsluiter) succes met testen en hoop dat hij snel donker word!
in mij bijsluiter staat dat bij donkerder of even donker je eisprong waarschijnlijk binnen 48 uur plaats vind