he bah meid! Maar wel goed dat je cyclus netjes is nog al te veel klachten hou dat zo vast en snel zwanger worden! Liefs ikke
Ik kom hier even kijken, want we hadden er een aantal die vandaag gingen testen volgens mij... En ja hoor, op de 3e dag van de maand er weer één bij. Nr. 3 al! Gefeliciteerd Anz! Iedereen die ongi is geworden... Super balen. Dikke knuffel! Van Jollie nog niets gehoord hè.... Die zou ook gaan testen vandaag...
Goedemorgen dames YES dag 3 weer 1 posi test, gefeliciteerd anz. Marloes jij 2de vandaag ? ik hoop het echt meid. Kruitvat ook bij mij favo. he johana79 dat is eigenlijk niet de afspraak. Maar we fijn om te weten dat je lichaam regelmaat heeft toch ? En ik, ik kon vanmorgen uitslapen en wie is er om half 9 wakker. IK de rest ligt nog op 1 oor.
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser 09 feb: Marieke21 11 feb: Sab 12 feb: Gabybaby 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda & Juudje1975 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay 19 feb: Marina99 20 feb: Astrid85 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi
Ik volgens de calculator ook 14 okt, gezellig! Ben helemaal in de bonen ervan. Wanneer moet je eigenlijk naar de huisarts en dergelijke. Waar kan ik dat vinden op deze site? Groetjes lolli
dat is geweldig Daar zit ik nu ook op te wachten, ik ben de 4de jarig dus geef mij maar ook zo'n kado en daar wil ik best een paar dagen op wachten
hallo dames een heleboel van hier kennen mij mischien niet eens. ben er even tussen uit geweest maar ben er weer nog een paar dagen dan kunnen we testen,en het is hier behoorlijk raak zo ik gelezen heb,hoop dat ik er ook bij mag horen
Goedemorgen allemaal, Het gaat goed hiero lees ik! Ik word alleen maar hartstikke nerveus van mezelf. Ja, ja, van mezelf. Ik heb deze maand ovu-tests gekocht en heb nog geen posi gehad. Ik zit inmiddels op dag 15! Misschien moet het nog komen. Elke ochtend op dezelfde tijd gooi ik er een test tegenaan, maar helaas. Ik word er bloednerveus van. Heeft iemand ervaring met deze tests? Ik weet het ook wel het kan nog allemaal. Het kan ook nog posi op dag 20, maar jullie weten hoe dat gaat he! hihi. Zoals ik al eerder heb gezegd denk ik soms wel eens dat mijn eisprong heel vroeg in mijn cyclus zit, maar ja dan heb ik geen cyclus van 30 dagen toch? Sorry voor mijn gezeur op de vroege ochtend! Allemaal een fijn weekend en tot snel weer. Liefs
je zeurt niet hoor meid! Je moet ff je ei kwijd daar zijn we voor toch Persoonlijk heb ik geen ervaring met ovu testen dus daarbij kan ik je niet helpen. Zijn vast wel andere meiden die je wel kunnen helpen Liefs ikke
GEFELICITEERD Anz en lolli.....super nieuws! Nou, ik heb net nog een test gedaan en er is geen streepje te zien. Over een paar dagen nog maar eens...zolang ik ook nog niet ongesteld ben kan het dus nog alle kanten op.