ja das waar, maar erg moeilijk Heb nu zoiets van ga van het ergste uit valt het anders uit kan ik alleen maar heel blij zijn.
goedemorgen een goed begin hier al 4 zwangere nynke,lolli,salsbine,anz meiden van harte gefeliciteerd meiden die ongi zijn geworden een hele dikke knuffel en succes in de volgende ronde hier verder weinig te melden druk in huis aan de klus en hopelijk schiet dat een beetje op allemaal heel veel succes gr maria
@Ikke: Ja, dat doe ik ook, van het negatieve uitgaan, kan het ook niet tegenvallen ook! Alhoewel ik dan natuurlijk wel een vleug van teleurstelling door me heen voel gaan denk ik! We steunen elkaar gewoon!
Hoi hoi, Gefeliciteerd Anz en Lolli! Hier vanochtend weer getest: negatief. Vroeger weleens cyclussen van 35 dagen gehad, maar nu dus nog steeds niet ongesteld. Maandag maar ff de dokter bellen om om advies te vragen..het wordt een beetje irritant..
Nee, ik heb helemaal nergens last van....ach, we zien het wel. Ik ging er ook echt niet vanuit dat het in één keer raak zou zijn. Het zou mooi zijn en anders gaan we er gewoon weer tegenaan volgende maand.
He dames!Sorry ben ff nietonline geweest,anders was ik er teveel mee bezig dat ik al een paar dagen overtijd ben.Ik ga morgen testen!(durf niet goed) @ lollie salsabine Anz en nynke:GEFELICITEERD!geniet ervan! @jollie:Aaah wat jammer,maar nieuwe ronde nieuwe kansen!Dikke knuf Yvette
Nou meiden, echt positief zijn we hier niet meer hé Maar inderdaad: geen bloed geeft moed dus het kan nog alle kanten op gaan met ons....ik ga duimen dat er vandaag en morgen nog een paar zwangere zich komen melden! (Zou stiekum wel leuk zijn als ik daar ook tussen mag zitten)
ANZ en LOLLIE: van Harte Gefeliciteerd meiden! Goed nieuws! Hier nog niets te melden. Vandaag temp weer 37.1 is nog steeds hoog. Begint wel een beetje spannend te worden hoor! We wachten nog maar even af. Liefs, Divanaatje
Volgens mij wordt het een drukke februari met zwangeren. Mag ook wel.... Alle zwangeren: van harte! Alle wachters: de duimen draaien gewoon door. De klussers: have fun! Voor de meiden met ongi: shit...
Zwangeren gefeliciteerd en welkom bij de oktober mama's. Meiden met de duivels: houd moed hoor! Klussers: zet hem op! Wachters: ik duim met jullie mee!
Ja, ik heb t 'm verteld. Hij is helemaal uitgelaten en kan het ook bijna niet geloven. Ik heb een gebreid ontbijt gemaakt met eitjes, jus'tje en croissantjes, snel een digitale test bij de drogist gehaald en ballonnen eraan geknoopt. Toen ie beneden kwam, heb ik Hannah, ons dochtertje, de ballonnen gegeven en gezegd dat ze die maar even aan papa moest geven!
Jippie wat tof. Weer twee zwangere. Hij gaat lekker. Van harte Anz en Lolli Geniet.. Erg tof Anz, had hij deze hint wel gelijk door?
Voor de meiden die ongi geworden zijn :x grrrrrr Het is buiten echt prachtig weer en ik heb al een lekkere wandeling op zitten. Nu kon ik eindelijk kijken naar de uitslagen van jullie testen. @ Marloesje; jammer meid dat hij nu geen twee streepjes laat zien, maar je hebt nog een aantal dagen te gaan. Dus moed houden hoor! Voor alle andere meiden. Geef niet op. We moeten allemaal een beetje positiviteit op de site los laten, anders halen we nooit elke dag een roze naam
opgestaan met meeeeeeeeeegaaaa veel ongi krampen, normaal als ik dan naar toilet ga heb ik het onmiddellijk, nu zijn de krampen weer weg en.... niets te bespeuren, zucht...zal dan wel voor ieder moment zijn zeker, zuchtje...
Gefeliciteerd lolli! Nr. 2 vandaag, dat gaat de goede kant op! Iedere dag minstens één meiden, daar gaan we voor! De meiden die ongesteld zijn geworden, erg balen. Een hele dikke knuffel voor jullie! En de negatieve testers: ik hoop dat jullie snel alsnog positief testen! Ik word er af en toe ook weleens depri van, maar kom op hè! We proberen de goede moed erin te houden. En anders gewoon hier ff lekker van je af reageren, die mannen begrijpen het meestal toch niet! Wij hebben gisteren eindelijk, na 7 maanden, onze trouwfoto's op kunnen halen! We hebben er lang op moeten wachten, maar het resultaat is er dan ook wel naar hoor! Super mooie foto's! Een mooie herinnering aan een mooie dag!
Goeiemiddag dames, Proficiat aan iedereen die zwanger is: super! Voor iedereen die de duiveltjes heeft zien komen: kop op! Probeer terug frisse moed te vinden voor een nieuwe ronde! Ikzelf voel me al heel de week misselijk en zo. Ik denk dan ook volgende week, de 10de te testen. We zullen zien! Aan iedereen die vandaag of morgen test: ik duim voor jullie! Veel succes! Liefs