NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Inderdaad erg stilletjes. Hier nog niks te bespeuren. Had de hele week last van menstruatie-achtig gevoel maar alles is een beetje tot rust gekomen. We zullen zien.

2. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ik ben d'r!

3. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Yes, vandaag was mijn ovu test positief, ik hoop dat dit voor veel goeds zorgt. Klussen!

Eerste keer met ovu testen, na 8 rondes.

Ben erg benieuwd, mijn eisprong is dus veel eerder als verwacht.

Meiden die zwanger zijn Gefeliciteerd!
    Wachters heb geduld.

4. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    he meiden,

mijn werkweek zit erop... enne nog steeds geen ongi! \:D/ hopelijk blijft dat zo en heb ik morgen een vette positieve test :D we zijn trouwens lekker op dreef lolli en anz gefeliciteerd :thumup: ik kom jullie morgen weer bijkletsen ;)

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Het is hier idd erg rustig.
    Ben zelf ook niet veel aanwezig, maar dat komt wel weer als ik eenmaal op de wachtbank zit.
    En wanneer kunnen we weer roze namen verwachten? Vind er al te veel rode namen bij staan in verhouding.

6. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heey meiden,

Wordt weer spannend voor een aantal dames!

Ik duim voor jullie!
    Op naar die roze namen!

Liefs Pearly

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Mijn NOD is 7 februari en ondanks dat we er vanwege mijn operatie 2 dagen daarna helemaal niet voor gegaan zijn nog vind ik het toch spannend want het condoomis een keer stuk gegaan dus het zou technisch gezien kunnen.Kans is natuurlijk klein, maar stiekem voel ik toch van alles en vind ik het hartstikke spannend.

8. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ fem ja stil he is het hier. Maar in het weekend weet je het nooit.

Heb vanmorgen mijn trouwalbum binnen gekregen kan eindelijk me trouwreportage gaan bestellen en inplakken. Dan is het klaar als we een jaar getrouwd zijn hahaha. Ben heel de dag bezig geweest met me foto's uitzoeken. 110 moeten er genoeg zijn toch.

Ik voel me vandaag redelijk goed ook niet echt moe. (gaap wel heel de tijd )

Mannetje is sporten dus nu kom ik hier klieren

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hallo meiden
    ik ben er ook weer, heb een dagje gewerkt en jullie hebben jullie gedragen hoefde maar een paar pagina's bij te lezen
    Hier zijn de ongi krampjes weer vertrokken :confused: na een jaar snap ik er soms nog niks van hahahaha

Toen ik thuis kwam had mn hubbie een enorm bos rozen voor mij 26 stuks wist niet waar ik kijken moest, alsvast voor mn verjaardag morgen
    Liefffff

10. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Wat is het rustig geweest vandaag hier....

Nou, ik heb mezelf maar weer eens gek lopen maken. Net weer een test gedaan en zag weer dat hele hele hele dunne streepjes net als gisteravond. Het is me nu wel gelukt om er een foto van te maken. Hij staat in mijn album.
    Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

11. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Ik heb me in elk geval wel voorgenomen om dit zo volgende maand niet meer te doen en gewoon m'n nod af te wachten...word niet goed van mezelf ;)

12. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    ik zie hem hoor en ik heb hier geleerd, en streep is een streep.

Suc6

Liefs

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Erh, misschien heel blond van mij (heb donker haar moet je nagaan), maar ik snap die testen niet zo goed Marloesje, de test die jij gebruikt hebt ken ik niet en ik heb geen idee wat ik zou moeten zien :oops: voe me heel dom nu, sorry hoor.....

@Jotim; oh, wat leuk! Staat er een foto in je ambum? Gelijk even naar je jurk spieken namelijk ;)

14. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Die dikke streep die er staat is de controlelijn en dan moet er links nog zo'n streep komen als je zwanger bent. Daar zie je dus (ik tenminste) een heeeeeeeel licht streepje staan.

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Okay, ik snap het (nogmaals sorry), ik heb heel goed gekeken en ik zag ook een streepje hoor, ik heb het gelijk even aan aanstaande manlief laten zien en hij zag het ook! Yahoo!

Alvast een stiekeme gefeliciteerd....?

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik zie hem ook heel licht hoor
    Spannend

17. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Geef niks joh! Ik ben allang blij dat jullie hem ook zien ;)
    Maar ik voel me zo onzeker....bij iedereen roep ik het hartst: "een streepje is een streepje!" en nu ik zelf zo'n vaag lijntje zie, weet ik het niet meer zo zeker.
    Nou ik hoop maar dat er snel een dikkere streep te zien is....dan geloof ik het pas echt ;)

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou, zeker spannend allemaal.

Hier komen de krampjes in aantocht :(

19. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Aai....niet te hopen dat het van de :evil: is. Ik zal voor je duimen meid!

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik ook :( Boehoe, hahahahaha.

Ik zie ook echt een streepje hoor.... maar ik wil je niet blij maken met niks.... heb je nog een test?Dan zou je morgenochtend nog een keertje kunnen testen...?

Deel Deze Pagina