@Marloesje: ai dat word spannend voor je meid! Ik testte 2 dagen voor NOD negatief, had verwacht dat het niets was, verwachtte de duiveltjes, maar die kwamen niet, ondanks dat ik echt het gevoel had dat ze eraan kwamen (krampjes en rugpijn) en testte toen 2 dagen na NOD 's avonds een lichte streep, de volgende dag een vette streep en een week later megamega positief bij de moedersvoormoederstest: dus het kan nog makkelijk, ook voor degenen die echt het idee hebben ongesteld te worden, dat blijkt maar weer! Succes voor alle wachters, ik houd jullie in de gaten hoor! Liefs Noor
Ik heb hier een doosje met nog 10 staafjes erin....ik kan dus nog even vooruit Morgenochtend maar weer....
He marloesje, als ik jou was zou ik echt voor een kruidvattest gaan. De digitale van clearblue is ook heel gevoelig. Heb me ook suf staan turen naar zo'n streepje..... En zie mijn banner!
Ik heb (nog) geen testen, ik ga ze van de week maar eens bestellen hier op de site....heeft iemand een aanrader welke het "beste" is? Oh meid, ik hoop het zo voor je, ik ga echt wel duimen, morgenochtend kom ik gelijk hierheen stormen denk ik...
Bedankt voor de tip meid! Zal, denk ik, alleen niet meer nodig zijn. Morgen zijn de winkels dicht en maandag gaan we op vakantie. De eerste dag zullen we ook niet bij een winkel in de buurt komen en de volgende dag zit ik al tegen m'n nod aan...verwacht dan toch wel of ongesteld te zijn of een dikke streep te zien op deze testen. Maar ik zal het wel onthouden voor een eventuele volgende keer...Thanks!
marloes ik zie ook een licht streepje hoor. Ik zou maandag gewoon eens een kruidvattest gaan halen. @fem zal dadelijk special voor jou me jurk online gooien oke. Ff wachten hoor.
Fijn dat er hier zo met je wordt meegeleefd! Ik ga ook voor jou duimen hoor meid....zolang je nog niet ongesteld bent, is er hoop!
Ik heb net testen besteld hier op de site, vraag me niet hoe ze heten, dat weet ik niet meer , die met een blauw stukje en een sit stukje, whahahahaha, lekker duidelijk ben ik he? @Jotim: Ohhh, LEUK! Als ik getrouwd ben zal ik er ook een foto opzetten, verder hou ik mijn jurk nu nog even voor mezelf okay? hoe is het met jouw verstrooidheid?
@ Marloesje .... ik zie ook een 2de streepje meid. Volgens mij kunnen we jouw naam roze gaan maken! Zo wordt je vakantie extra leuk.
Wow Jotim, wat een geweldige jurk! En wat zagen de bruidskinderen er leuk uit! Was dit afgelopen jaar?
Ja heel duidelijk ben je weer. Nou ben niet zo verstrooit hoor wou net de verwarming hoger zeten. Maar zat bij het stopcontact. Thermostaat zit aan de andere kant van de deurpost. Ze staan online hoor me trouwfoto's 2 maar.
Ohhhhh Jotim: Wat een GEWELDIGE jurk, ik vind hem zooooooooo mooi! *zit helemaal te genieten hier* haha! Trouwens, er zit ook een mooie vrouw in hoor! (Dit is puur platonisch ) Ik heb alleen nog maar hoofdpijn, wordt er helemaal kriegel van Ik vind het wel heel spannend worden voor Marloesje!
Marloes waar ga je na toe op vakantie. soms is het koopzondag. LOL Mijn trouwjurk is te koop hoor fem. Lange sleep he, Daarom zei ik ook hoop dat jou jurk mooier is dan die van mij. Dan weet ik dat je een super jurk hebt @ noor28 9 juni 2006 ben ik getrouwd. Zijn mijn eigen kids. Kleren van me dochter heeft me schoonmoeder gemaakt.
Nou, ik vind het echt een mooie jurk hoor Jotim.... Ik heb helaas geen foto's van mijn jurk (liggen heel veilig bij mijn ouders ivm nieuwsgierig mannetje). Volgens mij hadden jullie een hele mooie dag, op de foto's lijkt het net alsof het zonnetje volop schijnt!
Inderdaad een prachtige jurk zeg! Jullie zullen vast een mooie en onvergetelijke dag hebben gehad! Wij gaan van maandag t/m vrijdag naar Center Parcs. Erperheide in Belgiƫ.
hahahaha het was 26 graden. In de duinen en strand foto's wezen makken. Mijn hubbie had warm met zijn 5-delig pak. LOL Mijn mannetje was ook nieuwsgierig, maar moest wel mee uitzoeken dat wat de kinderen aan moesten Hij dacht dat ik in het orangje ging trouwen. Je bent er gek genoeg voor zei die steeds.
Haha, is dat je man op de eerste foto? Mooi pak trouwens! En wat leuk dat jullie foto's op het strand hebben gemaakt, kunnen wij niet doen, daar hebben we te weinig tijd voor helaas , dus het zal wel een standaard boom worden @Anz: Ik hoop dat je misselijkheid snel over is!