Jaa hier gelukkig alles goed, vrij rustig op het moment gelukkig! We gaan weer richting eisprong dus het is het al flink gezellig in de slaapkamer haha Laten we hopen dat dit een mooie roze lijst wordt!!
Ik zit nu op dag 7 en heb alweer bijna een positieve ovulatietest. Ik ben bang dat mijn eisprong wéér te vroeg komt…
Zo gek he met die stomme dingen. Ik gebruik van die goedkope dipsticks en als ik denk dat ie positief is, gebruik ik er ook een van clearblue. Nu de afgelopen 2 cyclussen overduidelijk positief getest met de dipsticks en de clearblue negatief bleef. Heel bijzonder ook. Voor mij vandaag dag 5. We gaan het dit weekeinde gezellig maken. Mijn dochtertje is bij haar papa. Dus weer even heerlijk kalm aan en lekker genieten van elkaar. Vanaf volgende week vrijdag heeft mijn vriend vakantie en is hij anderhalve week bij mij. Dan verwacht ik ook mijn eisprong en is m'n dochtertje toevallig een extra weekeinde bij haar vader
Hier ondertussen op cd 16, temp is wel iets omhoog, en ik verwacht vandaag of morgen dan ook wel een positieve ovutest. Afgelopen cyclus was 30 dagen maar was dan ook de eerste ronde na mk dus ben benieuwd wat deze ronde doet.
Te vroeg is dat negatief? Ik heb zelf een lange cyclus en vind dat veel te lang duren als ik weer een ronde verder moet..
Oh dat is al vroeg. Is je periode tussen je ovulatie en volgende menstruatie wel 2 weken? Want dan kan het niet zoveel kwaad denk ik. Spannend!
We gaan de goede kant op! Morgen vieren we onze verjaardagen, wij zijn een maandje na elkaar jarig dus er dit jaar voor gekozen om het samen te vieren, hebben we ook maar 1x de rotzooi Nog wel ff zien te testen morgen tussendoor want wil m'n ei natuurlijk niet missen
Duss begon te denken dat ik mn eisprong gemist had.. werd helemaal gek van het streepjes turen. Toch digitale clearblue besteld. Net binnen. Vriend ongeduldig ‘probeer nou een. Ben je niet nieuwsgierig?’ Ik verwachtte gewoon een rondje. Krijgen we tot mn verbazing een . 12dagen na start menstruatie. We weten iig wat ons te doen staat. Zou wat zijn, die hele doos (20st) en dan met de eerste meteen de juiste dag te pakken Weet nog niet wat ik er van moet denken
Hahaha beter toch! En lekker gezellig maken. Mijn vriend word helemaal gek als ie weet dat ik vruchtbaar ben. Hahaha. We kunnen al niet van elkaar afblijven als we samen zijn. Maar als ie weet dat ik ovuleer wil ie 5 keer per dag Die pre mom app heb ik nu ook gedownload. Ik ben benieuwd. Hij zegt dat ik gisteren moest beginnen met ovulatietesten( op dag 7 met een gemiddelde cyclus van 30 vind ik erg vroeg) dus dan begin ik vandaag maar.
NOD lijst 1 t/m 15 juni 2024 We gaan voor roze! 1 juni (2) Hope2022 - ronde 7 (2e na mk) - 2e kindje Aluy - 35 - ronde 3 (na mk) - 3e kindje 2 juni (1) Evabel-Ronde 4- 3e kindje 3 juni (0) 4 juni (0) 5 juni (0) 6 juni (1) Deniesjuh666 Ronde 7. 2de kindje(1ste met nieuwe vriend. 7 juni (0) 8 juni (0) 9 juni (1) Peeaa-32 jaar- Ronde 3(2e na MK)- 2e kindje 10 juni (0) 11 juni (0) Isis27- ronde 2- kindje 2 12 juni (0) 13 juni (0) 14 juni (0) 15 juni (1) Basilicum - 33 jaar - Ronde 10 (IVF 1.5) - 2e kindje Peer14 - 27 jaar - Ronde 12 (8 na ma) - 1e kindje Totaal (8) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD lijst 1 t/m 15 juni 2024 We gaan voor roze! 1 juni (2) Hope2022 - ronde 7 (2e na mk) - 2e kindje Aluy - 35 - ronde 3 (na mk) - 3e kindje 2 juni (1) Evabel-Ronde 4- 3e kindje 3 juni (0) Loes28- 32 jaar - 3e kindje - 4e ronde na miskraam 4 juni (0) 5 juni (0) 6 juni (1) Deniesjuh666 Ronde 7. 2de kindje(1ste met nieuwe vriend. 7 juni (0) 8 juni (0) 9 juni (1) Peeaa-32 jaar- Ronde 3(2e na MK)- 2e kindje 10 juni (0) 11 juni (0) Isis27- ronde 2- kindje 2 12 juni (0) 13 juni (0) 14 juni (0) 15 juni (1) Basilicum - 33 jaar - Ronde 10 (IVF 1.5) - 2e kindje Peer14 - 27 jaar - Ronde 12 (8 na ma) - 1e kindje Totaal (9) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik schrijf ook weer mee. Na 12 negatieve ovutesten vandaag een dikke knaller getest, dus ik denk morgen mijn eisprong. Ik controleer het ook met testen, dus temp zou dinsdag omhoog moeten gaan.