Dag 2 van ongesteldheid. Alleen menstruatie is nog niet helemaal door gekomen. Lijkt op beginnende menstruatie.
Ja heb vanochtend een testje gedaN. Ik zie het lijntje toch echt duidelijker! Het is moeilijk op de foto te krijgen. Maar als ik dit vergelijk met de eerste testjes hoef ik nu niet meer te zoeken naar een streepje. Die is er echt. toch nog licht hoor maar pff ik vind het zo verwarrend. Vannochtend geen bloed te vinden op maandverbandje maar wel bij plassen en afvegen..
Vannochtend testje gedaan ivm gisterenavond met minder sterke urine. Ik zie het lijntje toch echt duidelijker dan de eerste test. Al is het lastig op de foto te krijgen. Met het blote oog hoef ik niet meer te zoeken naar de streep want die staat er, ook al is deze licht.
Ja die is wel duidelijker, maar is het streepje roze? Waarom probeer je niet een keer een andere test?
Jaa zeg dat wel. Al ga ik er vanuit dat ik niet zwanger ben. Maar die testjes maken het wel verwarrend. Bloeding niet gestopt. Met plassen en afvegen. Verder niks op maandverbandje. Kan niet zeggen dat het nu een volledige menstruatie is zoals ik ben gewend.
Ja dat snap ik… hm blijft afwachten!!! Ik nog niet weer getest, m’n urine is helemaal niet geconcentreerd ondanks 4 uur niet plassen en niet drinken… Dacht net met afvegen geen heel schoon papiertje te zien, dus weet het niet zo goed. Hoop begint me in de schoenen te zakken.