Net een action early tijdens me werk ook echt gedaan omdat ik vanmorgen geen early meer had haha Maar ik lijk een wat dikker streepje nu te zien! Hoe vinden jullie de oploop? Gister was etos, dit action
Nee beide van vandaag! Maar vindt zelf die venstertjes van action heel slecht te zien, vandaar dat ik er een foto bij zette dat hij uitelkaar gehaald is!
Ik had vanmorgen ook met die getest en die gaf net zo een schaduwstreepje als die van jou. Terwijl de action en etos early dus veel duidelijker is. Ik zou toch even de earlys halen voor sneller duidelijkheid! Ziet er hoopvol uit. Ik heb hier ook flink ingeslagen bij action haha. Ik ben zo een zenuwpees die nu 2x daags test zie je !
NOD lijst 1 t/m 15 juni 2024 We gaan voor roze! 1 juni (2) Hope2022 - ronde 7 (2e na mk) - 2e kindje Aluy - 35 - ronde 3 (na mk) - 3e kindje 2 juni (2) Evabel - Ronde 4 - 3e kindje Lynn - Ronde 1 (na MK op 10 w) - 1ste kindje 3 juni (1) Loes28 - 32 jaar - 3e kindje - 4e ronde na miskraam 4 juni (0) 5 juni (0) 6 juni (2) Lily30 - 32 jaar - 2e kindje - 1ste ronde AltijdBlijvenDromen - 1e ronde KID 7 juni (0) 8 juni (2) Shelly86 - 37 jaar - 2de kindje - 19de ronde - eerste tp via IVF Peer14 - 27 jaar - Ronde 12 (8 na ma) - 1e kindje 9 juni (3) Peeaa - 32 jaar - Ronde 3 (2e na MK) - 2e kindje GezelligZwangerWorden - 29 jaar - Ronde 16 - 1e kindje Deniesjuh666 - Ronde 7 - 2de kindje (1ste met nieuwe vriend) 10 juni (0) 11 juni (1) Isis27 - ronde 2 - kindje 2 12 juni (0) 13 juni (1) Basilicum - 33 jaar - Ronde 10 (IVF 1.5) - 2e kindje 14 juni (1) Christell0304 - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje 15 juni (3) MooseIsLoose - 33 jaar - ronde 5 - 2e kindje WardaRose - 40 jaar - ronde 4 - 3de kindje SM1987 - 37 jaar - ronde 1 KID - 2e kindje Totaal (18) Wachten op eisprong (3) Wachtbankje (3) Zwanger (4) Ongesteld (8) 4 testen verder begin ik het toch wel te geloven nu. Ik blijf door testen tot na NOD maar heb mezelf alvast op het zwanger lijstje gezet
Zeker de kwalitieit wordt verpest op t forum maar moet nu inderdaad minder turen! Ik zag hem direct nu!
Zo maar die loopt op hoor!!! Vet goed. Ik hoop dat t oud bloed nog van de innesteling is! Ik heb zelf niets aan bloed verloren deze x maar wie weet komt t nog. Bij mn zoontje toen wel duidelijk gevoeld en gezien... elke zwangerschap is anders natuurlijk
Test was over de datum zag ik net. Had urine nog bewaard! Meteen nieuwe gedaan! De bovenste is van gisteravond, die daaronder van vanochtend, die daarover van net maar over de datum en de onderste van ook net. Vorige zwangerschap geen bloedverlies gehad en op 9 dpo al een best positieve test. Erg onzeker nu dus!
Ik snap je onzekerheid maar die onderste is toch wat opgelopen vergeleken met gister! Dus lijkt me nog rustig afwachten
Hi dames, ik heb net verloskundige gebeld voor advies ivm die test en bloedingen. Ze zegt dat er sowieso een bevruchting heeft plaatsgevonden, anders krijg je geen streepje te zien. (Ook al is deze licht). Bloeding kan zijn door innestelingsbloeding maar klinkt voor wat ik had wel wat veel. Kan natuurlijk altijd bloedverlies hebben gaf ze aan. Bloeding valt nu heel erg mee en verlies bijna niet. Dus voor nu na het weekend nog eens testen. Die test moet dan wel echt duidelijke streep te zien zijn. En dan ben ik dus echt zwanger. Mocht bloeding heftiger worden dan kan ik er vanuit gaan dat de zwangerschap in een vroeg stadium mis is gegaan.
Hmm goed dat je gebeld hebt, maar echt nog even afwachten hoe het verder gaat dus. Hoe voel je je erbij?