Mm ja dat zou wel een keer moeten stoppen. Bij mij is er nu geen bruinverlies of iets te bekennen.. hopelijk binnenkort een betere test. Anders is het toch fout gegaan.
Nou wel het idee dat mn middagtest ieeeets duidelijker is dan vanmorgen. Urine zag er ook geconcentreerder uit dus ik maak me voor nu minder zorgen... Hoop toch wel dat t morgen wat meer is want dit is ongeveer gelijk met gisteren (foto met alle testen geplaatst) Verder geen symptomen ofzo, maar dat heb k de hele week al niet.
Prachtige testen. Ik had dit met 13dpo bij mijn dus kan je nagaan wat duidelijk! Wij zitten vol in verbouwing, woensdag volgende week NOD. Ik twijfel om zondag een early te doen op vaderdag, enige dag zonder bouwvakkers om 7 uur in huis... maar ik had mezelf beloofd niet voor nod te testen dus ja...
Dankje!! Mn temp blijft ook hoog zie ik waar hij vorige maand rond deze tijd voor nod al aan het zakken was. Met vaderdag testen is wel heeeel leuk! Dat was ons plan ook. Maar niet gered hahaha. Hoeveel dpo ben je dan? Ik heb zelf een korte luteale fase dus mijn nod zou al 12dpo zijn
Hoi dames, Ik heb vanochtend een test gedaan! Eerst sensitest en die had zeker een donkerder streepje dan een paar dagen terug. Nog steeds geen knaller maar er lijkt oploop te zijn! Dan toch maar een clearblue digitale test met weken indicator gedaan. En ja hoor! Zwanger 1-2 weken! Durf nu wel blij te zijn! Na het weekend nog eens testen of de test nog iets meer oploopt. Wat een opluchting! Als er dan op zn digitale test zwanger staat dan is het toch wat meer echt.
Ik heb nog niet meegeschreven, maar wel meegelezen. Hier begon woensdag op 9 dpo spotting en is nog steeds gaande. Ik had dit voor ik de eerste keer zwanger werd ook vaak. Oorzaak van zoveel dagen spotting voor menstruatie was mijn gekantelde baarmoeder. Die was dusdanig gekanteld, dat de zaadjes de bocht niet konden maken. Uiteindelijk zwanger geworden dmv iui. Paar maanden later spontaan en onverwacht zwanger geworden. Maar ik vermoed dat nu mn baarmoeder dus weer in een knik zit waardoor natuurlijk zwanger worden weer nihil is.. Ik las hier meerdere met bloedingen en positieve testen. Zelf ook gekke bloedingen gehad toen ik spontaan zwanger was. Ben er toen ook pas met ruim 6 weken achter gekomen. Maar voor nu denk ik niet dat dit een innesteling is.
Gisteren en vanmorgen had ik zo een twijfel omdat die action early testen niet echt veel donkerder worden. Morgen mijn NOD en zojuist een normale (25hcg) test gedaan van de AH en die is nog duidelijker dan de early!!! Action testen reageren dus toch minder goed bij mij als andere merken denk ik dan. Gisteren zouden 2 digitale testen komen maar ondanks dat er staat bezorgd, is t niet bezorgd!!! Ik wil gewoon even die digitale bevestiging haha. Ook voor mijn man, die vindt streepjes kijken zo gek haha
Nou best heel duidelijk toch? Ik ga vanavond nog een keer testen om te kijken of hij oploopt. Nu onderweg naar de camping…
Jaa Jaa ziet er goed uit! Ik wilde ook bevestiging van de digitale test. Hopelijk komen ze vlug binnen voor je!
Jaa dankje! Ik had dit een paar dagen geleden gewoon niet meer gedacht! Nu hopen dat het goed blijft gaan! Wat en roller coaster van emoties zeg…
NOD lijst 1 t/m 15 juni 2024 We gaan voor roze! 1 juni (2) Hope2022 - ronde 7 (2e na mk) - 2e kindje Aluy - 35 - ronde 3 (na mk) - 3e kindje 2 juni (2) Evabel - Ronde 4 - 3e kindje Lynn - Ronde 1 (na MK op 10 w) - 1ste kindje 3 juni (1) Loes28 - 32 jaar - 3e kindje - 4e ronde na miskraam 4 juni (0) 5 juni (0) 6 juni (2) Lily30 - 32 jaar - 2e kindje - 1ste ronde AltijdBlijvenDromen - 1e ronde KID 7 juni (0) 8 juni (2) Shelly86 - 37 jaar - 2de kindje - 19de ronde - eerste tp via IVF Peer14 - 27 jaar - Ronde 12 (8 na ma) - 1e kindje 9 juni (3) Peeaa - 32 jaar - Ronde 3 (2e na MK) - 2e kindje GezelligZwangerWorden - 29 jaar - Ronde 16 - 1e kindje Deniesjuh666 - Ronde 7 - 2de kindje (1ste met nieuwe vriend) 10 juni (0) 11 juni (1) Isis27 - ronde 2 - kindje 2 12 juni (0) 13 juni (1) Basilicum - 33 jaar - Ronde 10 (IVF 1.5) - 2e kindje 14 juni (1) Christell0304 - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje 15 juni (3) MooseIsLoose - 33 jaar - ronde 5 - 2e kindje WardaRose - 40 jaar - ronde 4 - 3de kindje SM1987 - 37 jaar - ronde 1 KID - 2e kindje Totaal (18) Wachten op eisprong (3) Wachtbankje (3) Zwanger (5) Ongesteld (7)
Hi Dames, Net de verloskundige gebeld en heb op 8 juli de eerste echo gepland. Hoop zoo dat er een kloppend hartje te zien is! Spannend
Zondag zou ik 11dpo zijn! Ik heb NOD op de 19e gezet, dan zou ik dus ongesteld moeten worden die dag. Meestal is mijn LF12-13 dagen. Misschien doe ik het wel gewoon haha.