NOD forum 1 t/m 15 juni 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Hope2022, 1 mei 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Hoe vroeg je kunt testen hangt af van de dag van de innesteling. Heb je vandaag nog een testje gedaan? Hopelijk staat er een mooi streepje!

2. Aluy

Aluy Actief lid

7 dec 2023
    295
    191
    43
    Vrouw
    ik ben nu 13 DPO. mn NOD is een beetje verschoven na het invoeren van de ovulatie test resultaten en zou vandaag al zijn. Nog geen menstruatie. mijn cyclussen wisselen tussen de 23 en 29 dagen. en zit bij deze nu op dag 26.
    wel (hele) milde pre menstruatie symptomen. vooral mn humeur, lichamelijk eigenlijk niet echt behalve nachtelijk transpireren..
    ik had de hoop al een beetje opgegeven... maar nu begint er toch weer een heel klein beetje hoop te groeien. Misschien heb ik dit keer wel gewoon niet zoveel duidelijke tekenen?
    even kijken of ik het volhoud om nog even te wachten met testen tot het weekend

.

MooseIsLoose, Peeaa en Lily30 vinden dit leuk.
  3. LynnK

LynnK Bekend lid

1 aug 2023
    636
    508
    93
    Vrouw
    Ik heb gisteren positief getest (10 DPO). Tot hiertoe lopen ze mooi op... Wachten maar o_O

Evabell, MooseIsLoose, Deniesjuh666 en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Wat spannend!! Hopelijk blijven ze mooi oplopen!

LynnK vindt dit leuk.
  5. Aluy

Aluy Actief lid

7 dec 2023
    295
    191
    43
    Vrouw
    Ohh wat mooi! En spannend! Fingers crossed

LynnK vindt dit leuk.
  6. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Hihi sterkte met wachten! Wat duren de dagen lang dan he!
    Geweldig!! Voorzichtig gefeliciteerd ♡

LynnK vindt dit leuk.
  7. Loes28

Loes28 Actief lid

5 jul 2020
    248
    305
    63
    Vrouw
    Hier net negatief getest. Wel nog steeds misselijk, maar goed die symptomen hebben dus niet te maken met eventuele hcg opbouw want dan had ik het wel moeten zien op de test. Ik denk dat ik nu maar gewoon afwacht of ik van/na het weekend ongesteld wordt.

Maar wel al een eerste post test in het groepje zag ik, super!!

LynnK vindt dit leuk.
  8. Lily30

Lily30 Actief lid

1 okt 2022
    305
    218
    43
    Vrouw
    Jee wat spannend, die wachtweken… Ik denk nu al dat ik ieder moment ongesteld kan worden, zo voelt het tenminste.

Hopelijk is het voor de negatieve testers gewoon nog te vroeg.. En heel voorzichtig gefeliciteerd @LynnK ! Fingers crossed dat ie op gaat lopen!

LynnK vindt dit leuk.
  9. LynnK

LynnK Bekend lid

1 aug 2023
    636
    508
    93
    Vrouw
    Dankjewel allemaal :)
    Wat denken jullie naar oploop toe?

Eerste foto is gewoon 's ochtends
    2de foto is met de avondtesten van die dag tussen

Bijgevoegde bestanden:

Isis27, Evabell, Lily30 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Ziet er prima uit voor 1dag ertussen. HCG verdubbeld zich met 48 uur!

LynnK vindt dit leuk.
  11. Lily30

Lily30 Actief lid

1 okt 2022
    305
    218
    43
    Vrouw
    Inderdaad wat @Peeaa zegt, ziet er prima uit !:)

Zijn er nog meer testers vandaag?

LynnK vindt dit leuk.
  12. AltijdBlijvenDromen

AltijdBlijvenDromen Actief lid

9 nov 2019
    153
    85
    28
    Vrouw
    Kon het niet laten, vanmorgen eerste test gedaan. Natuurlijk zo wit als maar zijn kan haha. had er maar een, heb er nog besteld maar die komen vandaag pas aan en zal ik Wss op postkantoor moeten halen. Op de site stond dat het in de brievenbus past, in de mail dat het dus niét in de brievenbus past. Ik hoop alleen dat ik met mijn dpo juist aan het tellen ben.
    Vorige week woensdag (22/5) zeiden ze dat ik aan het ovuleren was en donderdag (23/5) heb ik inseminatie gehad. Ik tel dat als 1dpo of is dat te vroeg? Want dan zou ik nu 9dpo zijn. Is aan de vroege kant, ik weet dat innesteling zelfs tot dag 12 kan maar kon het niet laten. Heb de laatste paar dagen meer honger (vreetbuien), heb best veel last van pukkels (komt dat door de chocoladecravings?) en kan heel chagrijnig zijn werd me gisteren verteld haha. Of is dat allemaal van die letrozol? Kan ook natuurlijk. Pff :) zit niks anders op dan nog een hele week te wachten :)

13. Lily30

Lily30 Actief lid

1 okt 2022
    305
    218
    43
    Vrouw
    Hier ook net getest op 9 dpo en natuurlijk ook negatief :p ik zou idd ook zeggen dat je nu 9 dpo bent, of misschien 8. Bij mij net zo, dus we lopen gelijk denk ik! Ik ben alleen absoluut niet zeker van mijn eisprong. Nog 5-6 lange dagen te gaan :cry:

14. AltijdBlijvenDromen

AltijdBlijvenDromen Actief lid

9 nov 2019
    153
    85
    28
    Vrouw
    Ja de dagen duren verschrikkelijk lange hier:$ maar wel leuk dat we gelijk lopen! Ik duim :thumup::thumup::thumup::thumup:

Lily30 vindt dit leuk.
  15. LynnK

LynnK Bekend lid

1 aug 2023
    636
    508
    93
    Vrouw
    Yay... Juist de resultaten van mijn bloedwaardes binnen (gangbaar in België). Woensdag was hcg 16, vanmorgen 73! :)

Christell0304, Isis27, Peeaa en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Aluy

Aluy Actief lid

7 dec 2023
    295
    191
    43
    Vrouw
    Getest, maar helemaal blanco. hoop is weer vervlogen.
    volgende ronde nieuwe kansen.
    Hopelijk breekt het snel door nu, al merk ik daar nog weinig van..

17. Evabell

Evabell Lid

20 nov 2023
    19
    11
    3
    Vrouw
    Mijn “schaduwstreepje” is na het testen vandaag een duidelijk licht streepje geworden..

Nu hopen op binnenkort een knaltest ❤️.

Christell0304, Peeaa, MooseIsLoose en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Lily30

Lily30 Actief lid

1 okt 2022
    305
    218
    43
    Vrouw
    Jammer :( en je bent wel zeker van je ovulatie toch? Voor zover dat kan..

Wat goed! Nu inderdaad hopen dat ie verder oploopt :)

Evabell vindt dit leuk.
  19. Aluy

Aluy Actief lid

7 dec 2023
    295
    191
    43
    Vrouw
    Ja nagenoeg zeker wel. Maar het gezellig maken was ook wel een uitdaging deze maand.
    Denk vooral dat het daar ‘mis’ is gegaan.
    Ben toch wel flink aan het balen, helaas. probeerde zo niet te veel te verwachten. Maar toch zo’n domper nu.

20. Shelly86

Shelly86 Actief lid

21 mei 2023
    131
    109
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd voor de dames met streepjes! Ik vandaag witte test maar testte ook meer om te kijken of de ovitrelle er uit is dat is nu 9 dagen geleden. Dit is mijn eerste IVF traject en eerste terugplaatsing (die was afgelopen zondag met 3 dagen embryo) dus geen idee hoe dit nu gaat lopen. Voel al wel ongesteldheidskrampen en bij sommige houdt de ustrogan menstruatie tegen en bij andere weer niet. Ik ga zondag nog een testje wagen. I know veel te vroeg dan zou ik volgens mij 10 dpo zijn volgens de telling. Als ik niet al ingesteld ben dan. Ik hoor het graag als mensen hier ervaring mee hebben :)

Evabell, Lily30 en Peeaa vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina