Ah niet leuk! Begrijp dat dit een flinke domper is! Iedere maand die voorbij gaat is te lang..en die onzekerheid.. hoop dat het dan nu in iedergeval snel je ongesteldheid komt en je weer door kan. Knuffel!
Niet veel verwachten is zo moeilijk! Zodra je er voor gaat wil je gewoon dat het per direct lukt. En dan iedere keer weer wachten… Misschien is er nog een heel klein kansje en zo niet dan hoop ik dat je snel ongesteld wordt en door kan!
Het duurt langgggg! Zijn er nog testers? Ik ga morgen testje doen, dan ben ik 10 dpo. Ik wil zeggen ik parkeer het en test niet en wacht gewoon tot ik ongesteld ben maar ik ken mijzelf, ik wil gewoon testen, ondanks zero tekenen. Vorige zwangerschap opgezette borsten en nu totaal niet. Ik weet het zegt allemaal niets maar voel mij in ieder geval niet zwanger, toch kan ik niet wachten..
Geen tekenen zegt ook niks hoor.. vorige ronde dacht ik allerlei symptomen te hebben en toen was het ook niks haha. Het blijft afwachten.. en zelfs als er een positieve test is afwachten of het goed blijft gaan.. zucht! Ik heb geen ervaring met IVF wellicht iemand anders? Ik duim voor je dat je morgen een positieve test mag zien!
Ik heb nu 4 uur na de inseminatie nog best wat bloedverlies. Dit nooit eerder gehad. Herkent iemand dit?
Hé-hé het wachten op de eisprong is denk ik voorbij! Op dag 8 van mijn eerste keer ovulatietesten nu een duidelijke oploop met gisteren. Afgelopen dagen waren ze allemaal net als de bovenste maar zojuist volgens mij een vrij duidelijk positieve test gekregen! Wat denken jullie?
Jaa denk inderdaad dat deze positief is, ik blijf wel door testen om te zien of tie nog donkerder wordt en daarna ook weer afloopt
Hier nog geen menstruatie, geen buikkramp etc... dus verwacht dat m'n ei ook later is geweest en deze ronde dus weer verloren is...
Het mocht even duren haha. Deze ziet er inderdaad positief uit! Hopelijk straks net zo'n positieve zwangerschapstest geen andere mogelijkheden?
Heb sinds vrijdag (dpo 5) lichte krampjes in mn onderbuik en veel wit verlies. Gisteren had ik een klein beetje bloedverlies met afvegen.. kan dit een innesteling zijn??
NOD lijst 1 t/m 15 juni 2024 We gaan voor roze! 1 juni (2) Hope2022 - ronde 7 (2e na mk) - 2e kindje Aluy - 35 - ronde 3 (na mk) - 3e kindje 2 juni (2) Evabel - Ronde 4 - 3e kindje Lynn - Ronde 1 (na MK op 10 w) - 1ste kindje 3 juni (1) Loes28 - 32 jaar - 3e kindje - 4e ronde na miskraam 4 juni (0) 5 juni (0) 6 juni (2) Lily30 - 32 jaar - 2e kindje - 1ste ronde AltijdBlijvenDromen - 1e ronde KID 7 juni (0) 8 juni (2) Shelly86 - 37 jaar - 2de kindje - 19de ronde - eerste tp via IVF Peer14 - 27 jaar - Ronde 12 (8 na ma) - 1e kindje 9 juni (3) Peeaa - 32 jaar - Ronde 3 (2e na MK) - 2e kindje GezelligZwangerWorden - 29 jaar - Ronde 16 - 1e kindje Deniesjuh666 - Ronde 7 - 2de kindje (1ste met nieuwe vriend) 10 juni (0) 11 juni (1) Isis27 - ronde 2 - kindje 2 12 juni (0) 13 juni (0) 14 juni (1) Christell0304 - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje 15 juni (4) Basilicum - 33 jaar - Ronde 10 (IVF 1.5) - 2e kindje MooseIsLoose - 33 jaar - ronde 5 - 2e kindje WardaRose - 40 jaar - ronde 4 - 3de kindje SM1987 - 37 jaar - ronde 1 KID - 2e kindje Totaal (18) Wachten op eisprong (4) Wachtbankje (14) Zwanger (0) Ongesteld (0)
Hier gisteren wat roze/bruin verlies en nu weer gestopt. Maar goed, dat heb ik vaker in de dagen voor mijn menstruatie. Ik hoop dat het morgen doorkomt, temp was nog wel hoog vanmo. Ik merk aan mezelf dat ik door wil. Gisteren laatste test gedaan en die was ook negatief, dus hoop heb ik niet echt meer..
Ah ik snap dat je hoop dan weg is. Balen balen balen hopelijk breekt het snel door voor je en een volgende ronde meer geluk!
Ja maar echt hoor! Dag 17 van mn cyclus eindelijk. Zal dus weer lang worden deze maand of een zeer korte luteale fase. Ik heb mezelf voorgenomen te testen op vaderdag 1dag na nod (kijken of ik t volhou) test was vanmorgen weer lichter, temp nog niet gestegen maar ik begreep dat de LH piek 24-48uur VOOR de eisprong is dus ook weer daalt voor de eisprong zelf? Gisteren geklust en vandaag proberen we t ook nog een x. Als mn temp stijgt ga ik op het wachtbankje. Ik hoop dat je een innesteling voelt! Maar maak jezelf niet gek he, probeer het te negeren. (Makkelijk gezegd, i know) maar na vorige maand heb ik zo met je te doen!
Lh piek is inderdaad voor de eisprong! Dus als jullie het nu nog gezellig maken ben je hartstikke optijd! Hopelijk springt je eitje! Ha nee ik ga mezelf niet proberen gek te maken. Al is nu wel de hoop die ik eigenlijk niet had nu wel echt volledig aanwezig. Ik ga echt pas testen op mijn nod als ik dan nog niet ongesteld ben!
Hier ook helemaal niks meer! Ben toch bang dat m’n cyclus nog niet regelmatig is.. Zo stom hè, die onzekerheid! Het kan natuurlijk wel! Maar als je er op let zijn er opeens zoveel symptomen Hier 11 dpo (ik doe nog steeds alsof de app gelijk heeft over m’n eisprong en NOD) en nog niet getest. Ik probeer tot woensdag te wachten. Als het dan negatief is en er is ook geen teken van menstruatie baal ik echt
NOD lijst 1 t/m 15 juni 2024 We gaan voor roze! 1 juni (2) Hope2022 - ronde 7 (2e na mk) - 2e kindje Aluy - 35 - ronde 3 (na mk) - 3e kindje 2 juni (2) Evabel - Ronde 4 - 3e kindje Lynn - Ronde 1 (na MK op 10 w) - 1ste kindje 3 juni (1) Loes28 - 32 jaar - 3e kindje - 4e ronde na miskraam 4 juni (0) 5 juni (0) 6 juni (2) Lily30 - 32 jaar - 2e kindje - 1ste ronde AltijdBlijvenDromen - 1e ronde KID 7 juni (0) 8 juni (2) Shelly86 - 37 jaar - 2de kindje - 19de ronde - eerste tp via IVF Peer14 - 27 jaar - Ronde 12 (8 na ma) - 1e kindje 9 juni (3) Peeaa - 32 jaar - Ronde 3 (2e na MK) - 2e kindje GezelligZwangerWorden - 29 jaar - Ronde 16 - 1e kindje Deniesjuh666 - Ronde 7 - 2de kindje (1ste met nieuwe vriend) 10 juni (0) 11 juni (1) Isis27 - ronde 2 - kindje 2 12 juni (0) 13 juni (0) 14 juni (1) Christell0304 - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje 15 juni (4) Basilicum - 33 jaar - Ronde 10 (IVF 1.5) - 2e kindje MooseIsLoose - 33 jaar - ronde 5 - 2e kindje WardaRose - 40 jaar - ronde 4 - 3de kindje SM1987 - 37 jaar - ronde 1 KID - 2e kindje Totaal (18) Wachten op eisprong (4) Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (1)