Van vanmorgen klinkt als vruchtbaar slijm, je kan beide van elkaar scheiden door de geur er van. Sperma heeft een bepaalde sperma geur (moeilijk uit te leggen) en cervix slijm ruikt niet. Dit kan je trouwens tot wel 5 dagen voor je eisprong hebben. Ik heb er wisselend van 3-5 dagen last van, voor mijn eisprong aan. Ik weet inmiddels als ik weer crème(witte) afscheiding heb is m'n eisprong in elk geval geweest.
Haha ik snap je precies met "bengelen" dat is idd vruchtbaar slijm. Als je het tussen je vingers pakt is het net eiwit van een kippenei, zo doorzichtig en stug/plakkerig. Dan komt je ovulatie er wss aan!
Wat betreft de ovu testen..ik heb altijd de Telan dipsticks en test altijd met ochtend urine...wanneer ik ovu gevoel heb ook in de avond voor het slapen nog. Voor alsnog altijd mn piek gevonden...vind dat toch de makkelijkste test momenten op een dag haha
Ah oké op die manier, ja ik weet ook niet beter dat je het beste 2x per dag kan testen. Hopelijk heb je eerdaags je piek!
Ik kijk hier ff op de achtergrond mee, ik weet niet zeker of mijn ei nu eindelijk gesprongen is. Als ik volgende week ongesteld wordt dan heb ik er een cyclus van 60 dagen ofzo erop zitten Volgens mijn temp zou ik nu op 8 dpo zitten en nee ik heb niet getest Ik wacht het gewoon af, vertrouwen in mijn lichaam is een beetje weg
Hier vandaag geen vruchtbaar slijm meer en geen positieve ovutest.. gister hele dag buikpijn.. zou ik mn piek gemist hebben?
NOD lijst 16 t/m 30 april 2024 We gaan voor roze! 16 april (0) 17 april (1) Livia18 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 4 18 april (0) 19 april (1) Lauren1993 - 30 - 1e kindje - ronde 18 20 april (1) Superkipje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 21 april (2) Lieke2022 - 30 jaar - 1e kindje - IUI 5 Icecoffee92 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D ronde 1 22 april (0) 23 april (0) 24 april (0) 25 april (3) Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 39 Lilyanne-33jaar-3de kindje- ronde8(ronde 1 na MK) Twinkle - 36 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 26 april (1) Liefde2022- 25 jaar- 1e kindje- ronde 24 27 april (2) 2009lisanne - 37 jaar - 4de kindje - ronde 1 Sterre83 - 40 jaar - 2e kind - IUI ronde 3 28 april (1) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 29 april (1) Preitjuh1990 - 33 jaar - 2e kindje - ICSI 30 april (4) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - IUI-D ronde 12 (laatste IUI) WardaRose - 40 jaar - 3de kindje - Ronde 3 Peeaa- 32 jaar- 2e kindje- ronde 2 (1e na MK) Hope2022 - ronde 6 - ronde 1 na mk Totaal (17) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje(6) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Goedemiddag dames, Ook ik meld me aan, vandaag had ik een positieve ovutest( paarse clearbleu). Iets meer als 2 jaar geleden zijn m'n partner en ik zwanger geweest. Helaas werd dit een miskraam met bijna 12 weken en nadat we een kloppend hartje hadden gezien. De maand erna opnieuw zwanger en met 7 weken weer een miskraam. Daarna bleef het zwanger worden uit....onregelmatige cyclussen dus zij. We verwezen naar de gynaecoloog. Na veel testen en onderzoeken bleek ik pcos te hebben. En daarnaast ook overgewicht(dat wist ik natuurlijk al). In december ben ik naar de diëtiste gegaan, maar ook begonnen met letrozol. Ondertussen ben ik de nodige kilo's kwijt(21). Ik hoop dat het eindelijk zijn vruchten gaat afwerpen dat ik zo hard heb gewerkt. Maar we gaan het zien en afwachten, ik heb over deze maand wel een heel goed gevoel dus hopelijk zit dat goed. Heel veel succes aan alle dames! We gaan voor roze❤️
Cyclus dag 9 na de start van de miskraam.. afgelopen maandag cyclus dag 5 van de cyclus een negatieve zwangerschapstest. Sinds het starten met ovulatie testen al 2 duidelijke strepen op de test. Ik test tegelijk ook met clear blue digitaal. Vanmorgen had ik hiermee nog een leeg rondje en nu vanmiddag een smiley.. zonder een knipperende smiley gehad te hebben. Ik heb wel het idee ovulatie pijn Ik hoop met je mee!
Ho dat ging niet helemaal goed met mijn post! Cyclus dag 9 na de start van de miskraam.. afgelopen maandag cyclus dag 5 een negatieve zwangerschapstest. Sinds het starten met ovulatie testen al 2 duidelijke strepen op de test. Maar niet even donker.. Ik test tegelijk ook met clear blue digitaal. Vanmorgen had ik hiermee nog een leeg rondje en nu vanmiddag een smiley.. zonder een knipperende smiley gehad te hebben. Ik heb wel het idee ovulatie pijn te hebben en doorzichtige afscheiding.. zou het kunnen ??
NOD lijst 16 t/m 30 april 2024 We gaan voor roze! 16 april (0) 17 april (1) Livia18 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 4 18 april (0) 19 april (1) Lauren1993 - 30 - 1e kindje - ronde 18 20 april (1) Superkipje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 21 april (2) Lieke2022 - 30 jaar - 1e kindje - IUI 5 Icecoffee92 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D ronde 1 22 april (0) 23 april (0) 24 april (0) 25 april (3) Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 39 Lilyanne-33jaar-3de kindje- ronde8(ronde 1 na MK) Twinkle - 36 Jaar - 2e kindje - Ronde 1 26 april (2) Liefde2022- 25 jaar- 1e kindje- ronde 24 BAM2023 - 36 jaar - 1e kindje - IUI 5 27 april (2) 2009lisanne - 37 jaar - 4de kindje - ronde 1 Sterre83 - 40 jaar - 2e kind - IUI ronde 3 28 april (1) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 29 april (1) Preitjuh1990 - 33 jaar - 2e kindje - ICSI 30 april (4) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - IUI-D ronde 12 (laatste IUI) WardaRose - 40 jaar - 3de kindje - Ronde 3 Peeaa- 32 jaar- 2e kindje- ronde 2 (1e na MK) Hope2022 - ronde 6 - ronde 1 na mk Totaal (18) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje(7) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.