Vandaag weer een dipje hier.. moet echt stoppen met rekenen.. als ik geen mk had gegad was ik morgen al 6 weken zwanger
Langer dan even is ook mogelijk... Bij mij is het nog altijd niet terug in orde en we zijn ondertussen anderhalf jaar verder.
dat tellen heb ik ook lang gedaan, en zelfs nu betrap ik mezelf erop dat ik t soms onbewust doe… ik zou nu 20 weken zijn.. maar ik doe t nu wel al veel minder, soms ben ik t zelfs vergeten en er niet meer mee bezig. Begin nu eindelijk terug dat nuchtere gevoel terug te krijgen dat ik had toen ik met de pil stopte, zo van t moet niet maar t zou heel welkom zijn…t heeft echt even tijd nodig, het is niet niks wat je is overkomen.
Ah ja zo herkenbaar V/d week moest ik wat inplannen in mei en zag ik in de agenda van m'n telefoon op 16 mei staan "uitgerekend". Even confronterend dat ik er anders zo zwanger bij had gezeten en er alweer zo'n tijd is verstreken. Je doet het toch automatisch dat rekenen, vooral omdat het nu nog zo vers is en dat zal ook nog wel even zo blijven die dipjes. Ik hoop dat je gauw weer zwanger mag zijn en blijven!♡
NOD lijst 16 t/m 30 april 2024 We gaan voor roze! 16 april (0) 17 april (1) Livia18 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 4 18 april (0) 19 april (1) Lauren1993 - 30 - 1e kindje - ronde 18 20 april (1) Superkipje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 21 april (2) Lieke2022 - 30 jaar - 1e kindje - IUI 5 Icecoffee92 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D ronde 1 22 april (0) 23 april (0) 24 april (0) 25 april (3) Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 39 Lilyanne-33jaar-3de kindje- ronde8(ronde 1 na MK) Twinkle - 36 Jaar - 2e kindje - Ronde 18 26 april (0) 27 april (2) 2009lisanne - 37 jaar - 4de kindje - ronde 1 Sterre83 - 40 jaar - 2e kind - IUI ronde 3 28 april (1) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 29 april (1) Preitjuh1990 - 33 jaar - 2e kindje - ICSI 30 april (4) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - IUI-D ronde 12 (laatste IUI) WardaRose - 40 jaar - 3de kindje - Ronde 3 Peeaa- 32 jaar- 2e kindje- ronde 2 (1e na MK) Hope2022 - ronde 6 - ronde 1 na mk Totaal (16) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (5) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Herkenbaar, als ik deze maand zwanger zou raken ben ik in de zelfde maand uitgeteld als de vorige keer. Dan zou ik al een 1 jarige kunnen hebben. Hoe moeilijk het ook is, je moet het proberen los te laten en verder kijken naar de toekomst.
Pfff ik word gek. Cyclus dag 17 en me ei nog steeds niet gevonden. Vermoed dat mijn Cyclus in de war is van de hormoon kuur die ik twee maanden moest slikken. Maat maakt mij zo onzeker. Gisteren hele erge krampen, alsof ik ongesteld moest worden. Maar dat ben ik twee weken geleden nog geweest. Zo slopend weer....
Breek even in: Dit kan prima hoor, volgens mij heb ik wel eens gelezen dat meestal je piek tussen 11 en 20.00 is… als je 2x per dag test met de tijden die jij zegt, ga je echt je piek vinden!! Ik deed trouwens zelf eerst met goedkopere testen en als die wat opliepen de clear blue maar snap ergens ook wel dat je dat risico niet wil lopen (denk ik) succes!! Hoop dat je zo toch je ei gaat vinden, want de onzekerheid de vorige cyclus was echt naar hè ?
Ok rare vraag hier maar ik stel ze toch.. gisteravond hadden wij plezier. Als ik me daarna na een uur terug afveegde had ik zo wat glibberig uitscheiding maar ik dacht das nog wat vocht en sperma.. maar vanmorge was het echt veel en het bengelde zo aan mijn papier( sorry to much info ik weet het) Ik vraag me dus af kan dit nog van gisteravond zijn of zou dit vruchtbaar slijm kunnen zijn..ik vind het soms moeilijk te onderscheiden
ok fijn om te weten dat ik gewoon om 12 u en om 20 u kan testen! Dankje! Ja sinds de miskraam voelde ik me zo onzeker en opgejaagd alsof ik zsm weer zwanger moest raken terwijl mn lijf natuurlijk tijd nodig had maar niet weten wanneer je ei is als je zwanger wil raken maakt t nog onzekerder. Je kan wel denken ach we zien wel maar het is toch fijner om iniedengeval te weten wanneer je eventueel kan testen of je zwanger bent of niet. Morgen start ik met ovulatie testen en ben sinds vandaag niet meer ongesteld dus we gaan er gewoon weer voor
heb ik ook altijd en vraag me ook altijd af of dat vruchtbaar slijm is dus heb geen antwoord voor je… merk wel dat ik t ongeveer eens per maand heb en dan een aantal dagen dus ik vermoed wel dat t dan mn ei is maar kan ook gewoon zijn vd seks denk ik? Dat je dan gewoon heel veel afscheiding aanmaakt ofzo?
Is nu nog en heb ook die drukkende pijn lijk vorige maanden ik gok vanavond of morge positieve ovutest ..
Net gebeld door huisarts.. Hcg was minder dan 3 .. eindelijk Mn lh hormoon stond 21 volgens haar wil dat zeggen dat ik in mn ovulaire fase zit. Iemand ervaring mee?
Ze zei ik denk dat je ei eraan komt haha vind het vervelend dat ik het zelf niet kan zien duurt lang hier voor het beschikbaar is voor mij
Bij mij is dit dan gewoon vruchtbaar slijm. Heb dit ook wel eens als er in de dagen daarvoor geen seks is geweest. Echt een klodder op je papiertje dan